eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przeprowadzenie badania ankietowego o charakterze indywidualnym metodą face-to-face dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Łódź: Przeprowadzenie badania ankietowego o charakterze indywidualnym metodą face-to-face dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 521658 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 466884 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania ankietowego o charakterze indywidualnym metodą face-to-face dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania ankietowego o charakterze indywidualnym metodą face-to-face na grupie 810 respondentów dorosłych pracujących na potrzeby Zamawiającego, tj. Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8, 91-348 Łódź, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wskazanym poniżej.Kryteria ogólne wykonania badania: próba celowa - 810 osób, dorosłe osoby pracujące, teren /obszar/ badań województwo wielkopolskie, mazowieckie, łódzkie, dolnośląskie, śląskie, małopolskie. Szczegółowe kryteria doboru respondentów:Minimum 2 lata pracy na aktualnie zajmowanym stanowisku w danym miejscu pracy. 300 osób zatrudnionych na stanowiskach administracyjnych /biurowych/ a wśród nich 30 osób zatrudnionych w mikroprzedsiębiorstwach, 60 osób zatrudnionych w małych przedsiębiorstwach, 90 osób zatrudnionych w średnich przedsiębiorstwach /45 osób w produkcji, 45 osób w handlu/, oraz 180 osób zatrudnionych w dużych przedsiębiorstwach /przy czym 2 grupy po 30 osób badanych pochodzących z jednego przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym plus 2 grupy po 30 osób badanych pochodzących z jednego przedsiębiorstwa o profilu handlowym plus 60 osób z innych pojedynczych przedsiębiorstw/, 510 osób zatrudnionych na stanowiskach wykonawczych: a wśród nich 30 osób zatrudnionych w mikroprzedsiębiorstwach, 90 osób zatrudnionych w małych przedsiębiorstwach /przy czym 2 grupy po 30 osób badanych pochodzących z jednego przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym plus 60 osób z innych pojedynczych przedsiębiorstw/, 180 osób zatrudnionych w średnich przedsiębiorstwach /przy czym 2 grupy po 30 osób badanych pochodzących z jednego przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym plus 2 grupy po 30 osób badanych pochodzących z jednego przedsiębiorstwa o profilu handlowym plus 60 osób z innych pojedynczych przedsiębiorstw/, oraz 300 osób zatrudnionych w dużych przedsiębiorstwach /przy czym 2 grupy po 60 osób badanych pochodzących z jednego przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym plus 2 grupy po 60 osób badanych pochodzących z jednego przedsiębiorstwa o profilu handlowym plus 60 osób z innych pojedynczych przedsiębiorstw/, Badani nie mogą być właścicielami firm, których dotyczą pytania w ankiecie /współwłaścicielami, założycielami, bądź pozostawać w innych relacjach własnościowych/,Wiek respondentów w przedziale 18-60 lat, Płeć - zbliżony do równego udział płci w grupie badawczej,Badane stanowiska - 20 procent badanych stanowisk to stanowiska kierownicze, pozostałe dowolne Metody badawcze, jakie Wykonawca jest zobowiązany zastosować Badanie będzie przeprowadzane metodą wywiadu według dostarczonej przez IMP ankiety w programie WORD /nie przewidujemy możliwości zmiany treści pytań i skal/.Ankieta łącznie z metryczką zawiera 240 pozycji z czego ok. 230 to pytania z załączonymi skalami odpowiedzi /skale odpowiedzi są jednolite dla grup około 50 pytań/ zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ. Obowiązki Wykonawcy:Wykonawca jest zobowiązany do rekrutacji grupy określonej w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Do zadań Wykonawcy należy realizacja i kontrola badania. Zamawiający akceptuje wyłącznie kompletne ankiety /zawierające wszystkie dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania/. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu dostępu do systemu on-line, umożliwiającego bieżące kontrolowanie postępu zbierania danych oraz umożliwiającego generowanie raportów on-line. Zamawiający będzie mógł skorzystać z dostępu do systemu on-line w każdej chwili, bez żadnych ograniczeń. Wykonawca utworzy i przekaże Zamawiającemu bazę danych w programie MS EXCEL. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym sposobu rekrutacji respondentów i jest zobowiązany uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego. Ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu metodologię weryfikacji prawdziwości zbieranych danych. Każdą ewentualną zmianę w sposobie prowadzenia badań, doboru respondentów, Wykonawca zobowiązany jest skonsultować z Zamawiającym oraz bezwzględnie otrzymać zgodę Zamawiającego na zaproponowane zmiany. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdej przeszkodzie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, niezwłocznie po jej zaistnieniu.Wykonawca zobowiązany jest do kontaktu bezpośredniego w siedzibie Zamawiającego, co najmniej raz na dwa tygodnie, podczas realizacji przedmiotowego badania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.12.00 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biostat Piszczek, Wolny sp. j., Kowalczyka 17, 44-206 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58056,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85239,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.