eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wleń › remont ciągu drogowego Radomice - Klecza - Łupki w gminie Wleń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-09

POZYCJA 52161

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wleń: remont ciągu drogowego Radomice - Klecza - Łupki w gminie Wleń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wleń, do kontaktów: Andrzej Więcławski, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 075 7136438, fax 075 7137050, e-mail: sekretariat@wlen.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wlen.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ciągu drogowego Radomice - Klecza - Łupki w gminie Wleń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Radomie- Klecza- Łupki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest "Remont ciągu drogowego Radomice - Klecza - Łupki w gminie Wleń". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków: 1.Wypełniony i podpisany "FORMULARZ OFERTOWY" (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale "E" niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki: 1.1) Załącznik nr 1 do oferty - "Oświadczenia oferenta", w którym znajdują się następujące oświadczenia: Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi zawartymi w Ustawie PrawoZamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r./Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami/ a.Oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich uprawnień; b.Oświadczenie, że oferent dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia; c.Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; e.Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f.Oświadczenie, że oferent pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru jego oferty; g.Oświadczenie, że oferent posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie, h.Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej. 1.2) Do Załącznika nr 1 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): a.Zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. b.Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie o wyrażeniu przez Urząd Skarbowy zgody na zwolnienie z takich płatności, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych (wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni od terminu składania ofert). c.Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie o wyrażeniu przez ZUS zgody na zwolnienie z takich płatności, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległości podatkowych (wystawionych nie wcześniej niż 6 tygodni od terminu składania ofert). d.Zaświadczenie wydane przez Krajowy Rejestr Karny dotyczące spraw przewidzianych w art. 24 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). e.Dowód wpłaty (wniesienia) wadium - kserokopia. f.Dokumenty określające pozycję finansową oferenta, takie jak: kopia bilansu, rachunek zysków i strat, opinia biegłego rewidenta za ostatnie trzy lata. W przypadku potencjalnych dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz wierzytelności i zobowiązania ogółem w okresie za ostatnie trzy lata. g.Kosztorys ofertowy. h.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w podpunktach "a" do "f" składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w punkcie "g" są składane w formie oryginału, odpisu, wpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. a - g mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnioną do tego instytucję lub Notariusza za wyjątkiem dokumentu o którym mowa w pkt. e. 1.3) Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty: a.Załącznik nr 2 do oferty - Dowody na posiadanie kapitału obrotowego dla tego kontraktu (dostęp do linii kredytowych oraz dostępność innych środków finansowych); b.Załącznik nr 3 do oferty - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i podobnej wielkości wykonywanych w każdym spośród ostatnich pięciu lat, szczegóły prac realizowanych w danym momencie lub takich, które są przedmiotem zobowiązań kontraktowych; informacji na temat klientów, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat tych kontraktów, c.Załącznik nr 4 do oferty - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym kontrakcie, d.Załącznik 5 do oferty - Lista podstawowego sprzętu budowlanego proponowanego do realizacji kontraktu (wyszczególnienie: własny, dzierżawa, wynajem itp.), e.Załącznik nr 6 do oferty - Ogólną wartość prac wykonanych przez ostatnie trzy lata - koniecznym warunkiem jest wykonanie co najmniej dwóch kontraktów każdy o wartości równej 1.200.000 PLN (koniecznym jest dołączenie referencji). f.Załącznik nr 7 do oferty - Upoważnienie do wystąpienia do banków oferenta o referencje, g.Załącznik nr 8 do oferty - Informacje o podwykonawcach. h. Załącznik nr 9 do oferty - Cena oferty Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający wezwie w dniu otwarcia ofert Oferentów do złożenia oświadczenia czy pozostają w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu Ustawy z 21 sierpnia 1997r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz.U. z 2004 r. Nr 64, poz. 594 ze zm.,) z innymi uczestnikami postępowania lub Zamawiającym albo osobami po stronie Zamawiającego biorącymi udział w postępowaniu. Oświadczenie takie oferent może złożyć po otwarciu ofert w części jawnej, lub w terminie ustalonym przez zamawiającego po uzyskaniu informacji o pozostałych uczestnikach postępowania przetargowego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Parametry projektowanej drogi: - długość drogi - 4218 m- szerokość jezdni - 2,8 do 3,5 m- powierzchnia jezdni - 13 116 m kw. - nawierzchnia bitumiczna 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 07.11.2006; lub data zakończenia: 29.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Każdy oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do 30 sierpnia 2006r.do godz. 900 (jest to termin, do którego pieniądze powinny znajdować się w kasie lub na koncie Zamawiającego). 2.Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, wekslach z poręczeniem wekslowym banku . W przypadku wniesienia wadium przelewem, za datę jego wniesienia uważa się datę wpływu gotówki na konto Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w czeku potwierdzonym 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna stosować się do zasad określonych w Ustawą PrawoZamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r./Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami/ oraz następujących warunków dodatkowych: 1) oferta musi mieć formę pisemną i musi być sporządzona w języku polskim; 2) oferta powinna zawierać: a.imię, nazwisko, firmę, nazwę i dokładny adres oferenta, datę sporządzenia oferty oraz imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania w postępowaniu przetargowym; b.wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, zgodnie z przedstawionym powyżej wykazem; 3) dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami (zamieszczonymi w Rozdziale "E" niniejszej specyfikacji); 4) odpowiedzi muszą być udzielane na wszystkie pytania zawarte w załącznikach; 5) jeżeli zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony; 6) należy ponumerować każdą ze stron w miejscu do tego przeznaczonym w prawym górnym rogu na każdej stronie (wg. wzoru podanego w Rozdziale "E" niniejszej Specyfikacji); 7 ) jeżeli pytanie postawione w załączniku nie dotyczy oferenta, należy wpisać "nie dotyczy"; 8) ofertę należy pisać w jednym ciągu, nie pozostawiając miejsc niewypełnionych i zaopatrzyć na końcu własnoręcznym podpisem osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta; 9) niedopuszczalne są "wyskrobywania" w ofertach, poprawki zaś należy omówić w uwadze zaopatrzonej własnoręcznym podpisem oferenta lub osoby upoważnionej. Poprawki cyfr i liczb należy pisać wyrazami; 10) ofertę należy umieścić w zamkniętych, zapieczętowanych kopertach, a następnie całość włożyć do jednej zewnętrznej koperty. Koperty powinny być nieprzezroczyste i zapieczętowane w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione oraz: 11) Koperty powinny być oznaczone następująco: a. koperta zewnętrzna: "Oferta na Przetarg Nr PL-06-A2-1-D1528-ERN Remont ciągu drogowego Radomie - Klecza - Łupki w gminie Wleń". Gmina Wleń, 59-610 Wleń, Plac Bohaterów Nysy 7 "UWAGA: nie otwierać przed 30.10.2006 r. godz. 1000. b. koperta wewnętrzna: "Oferta na Przetarg Nr PL-06-A2-1-D1528-ERN Remont ciągu drogowego Radomie - Klecza - Łupki w gminie Wleń". Gmina Wleń, 59-610 Wleń, Plac Bohaterów Nysy 7 Nazwa i adres Oferenta 12) Dopuszcza się przed terminem otwarcia ofert zmianę lub wycofanie wcześniej złożonej oferty. W takim wypadku oferent składa pisemne oświadczenie o zmianie lub wycofaniu swojej oferty. Każda modyfikacja lub pismo wycofujące ofertę powinno być zapieczętowane według zasad obowiązujących przy składaniu ofert (dwie koperty), przy czym koperta zewnętrzna musi być opatrzona dodatkowym napisem: "zmiana" lub "wycofanie". 13) Żadna oferta nie zostanie zmieniona po terminie składania ofert, pod rygorem wykluczenia z przetargu. 14) Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów. 15) Bez względu na wynik przetargu, wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty poniesie oferent. Oferent także pokryje koszty obejrzenia terenu prac Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w punkcie A.1 oraz spełnieniu następujących warunków kwalifikacyjnych: a.średnie roczne obroty w zakresie prac budowlanych muszą być przynajmniej równe kwocie 2 000 000 PLN (słownie: dwa miliony złotych) przez trzy ubiegłe lata; b.w ciągu ostatnich pięciu lat oferenci byli głównym wykonawcą przy realizacji prac o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu. Wymagane jest wykonanie co najmniej dwóch kontraktów każdy o wartości równej 1 200 000 PLN (słownie jeden milion dwieście tys. złotych); c.oświadczenie o terminowym zapewnieniu podstawowego sprzętu: układarka mas bitumicznych, walce drogowe, samochody do transportu mas bitumicznych, d.kierownik budowy z pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika; e.oferenci muszą dysponować aktywami płynnymi oraz dostępem do kredytów, których wartość sumaryczna, po odjęciu zobowiązań wynikających z innych umów oraz bez uwzględnienia jakichkolwiek zaliczek, jakie można otrzymać na podstawie danego kontraktu, wynosi co najmniej 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych); oferenci muszą wykonać przedmiot przetargu w okresie do 29 grudnia 2006 r Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed dokonaniem oceny ofert, wszystkie oferty zostaną sprawdzone w celu stwierdzenia, czy spełniają zasadnicze wymagania określone w dokumentach przetargowych. Oferty spełniające wymagania będą ocenione na podstawie danych przedstawionych przez oferentów w Załączniku 9 "Cena oferty" do "Formularza Ofertowego" zgodnie z kryteriami przedstawionymi w niniejszej specyfikacji. Oferty spełniające wszystkie wymogi formalne oraz warunki kwalifikacyjne będą oceniane na podstawie danych przedstawionych w Załączniku nr 2 do "Formularza Ofertowego", według jednego kryterium: cena Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych (zawartych w rozdziałach A.1 i A.2 niniejszej specyfikacji oraz w zał. Nr 1 "Formularza Ofertowego") oraz warunków kwalifikacyjnych (określonych w A.3) odrzuca się

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlep.finn.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew, kasa urzędu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.10.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Program IW INTERREG III A Wolny Kraj Związkowy Saksonia - Rzeczpospolita Polska (Województwo Dolnośląskie) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.