Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Pabianice: Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Pabianice wraz z opracowaniem ekofizjograficznym
Numer ogłoszenia: 52159 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pabianice , ul. Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2139660, 2139676, faks 042 2139660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Pabianice wraz z opracowaniem ekofizjograficznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pabianice, zwanego dalej Studium, w oparciu o Uchwałę Nr LI. 396. 2010 Rady Gminy Pabianice z dnia 27 października 2010 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pabianice. Opracowanie winno uwzględniać wymagania wynikające z: a) ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U z 2004r. Nr 118, poz. 1233), c) ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) d) innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. 2. Opracowanie ekofizjograficzne podstawowe dla potrzeb projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Pabianice zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298 z 2002r). 3. Granicami obszaru objętego Studium są granice administracyjne Gminy Pabianice. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy na swój koszt pozyskanie we własnym zakresie map topograficznych w skali 1:10 000 oraz innych niezbędnych do opracowania ekofizjograficznego z państwowego zasobu geodezyjnego. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: a) przygotowanie wymaganych przepisami wzorów wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, wykazów, zestawień, wystąpień, uchwał niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 11ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe (wizję terenową zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych), c) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - dokument obejmuje tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku w skali 1:10000, d) rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany planu zagospodarowania złożonych wcześniej oraz analiza wniosków o których mowa w art. 11 pkt.1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, e) opracowanie projektu studium obejmującego tekst oraz rysunki w postaci kolorowego wydruku i prezentacja przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, f) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań przed przystąpieniem do dalszych prac planistycznych - prezentacja projektu studium na posiedzeniu komisji urbanistyczno - architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii, g) sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej, rysunek studium w skali 1:10000 - ilość egzemplarzy w formie tekstowej i cyfrowej niezbędna do dokonania uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa, h) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, (studium) spełniającej wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, i) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających projekt studium wraz z prognozę oddziaływania na środowisko. j) analiza otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, k) sporządzenie projektu studium do publicznego wglądu - przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem, l) uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, ł) analiza złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu studium wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, m) wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, n) przedłożenie Radzie Gminy Pabianice projektu studium po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, o) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych p) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. 6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu do jego siedziby, to jest Urzędzie Gminy w Pabianicach, 95 200 Pabianice, ul. Torowa 21 przedmiotu Zamówienia w następujących formach: 1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) 2 egz. rysunku studium w technice barwnej w skali 1: 10 000, w tym 1 egz. rysunku studium w technice barwnej podklejony folia b) 2 egz. części tekstowej, c) część tekstowa i graficzna studium w wersji elektronicznej (2 płyty CD) - część tekstowa studium w formacie Word, część graficzna studium w formacie umożliwiającym jego wydruk. 2) Opracowanie ekofizjograficzne: a) dwa egzemplarze ekofizjografii w formie papierowej i jeden elektronicznej (1 płyta CD), 3) Prognoza oddziaływania na środowisko: a) dwa egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko w formie papierowej i elektronicznej (1 płyta CD), b) rysunki, mapy w wersji kolorowej 4) Dokumentacja planistyczna: a) komplet dokumentacji prac planistycznych wykonanej w jednym egzemplarzu - oryginał . 8.Treść projektu uchwały wraz z załącznikami należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu z dnia 25 kwietnia 2008 roku w sprawie wymagań technicznych dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, elektronicznej formy dzienników urzędowych oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych(Dz. U. z 2008 roku Nr 75,poz. 451, z późn. zmianami). 9.Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów, o których mowa w umowie, po stwierdzeniu przez Wojewodę zgodności uchwalonego studium z prawem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienia te polegać będą na: zleceniu dodatkowych usług w zakresie opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia usług uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonym na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b) formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,c) parafowany projekt umowy - z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 8 do SIWZ, d) pełnomocnictwo wynikające z wymogów art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia,e) wskazanie w ofercie części zamówienia której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w niżej opisanych przypadkach: 1) Przyczyna - okoliczności - wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień do projektu, nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Skutek - zmiana w umowie - aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień do projektu 2) Przyczyna - okoliczności- niezatwierdzenie projektu planu miejscowego przez Zamawiającego, Skutek - zmiana w umowie - aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o termin wyznaczony przez Zamawiającego na naniesienie poprawek. 3) Przyczyna - okoliczności- podjęcie decyzji, z której wynika ponowienie toku proceduralnego i zmian ustaleń projektu planu, Skutek - zmiana w umowie - aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o czas trwania ponowionego toku proceduralnego i zmian ustaleń projektu planu, 4) Przyczyna - okoliczności - zmiana ustawy, jeżeli wprowadzi ona zmianę toku proceduralnego. Skutek - Przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny na wprowadzenie zmiany toku proceduralnego. 5) Przyczyna - Zmiana stawki urzędowej podatku VAT Skutek - zmiana w umowie -aneks - zmiana wynagrodzenia wykonawcy 6) inne zmiany: - w zakresie personelu wykonawcy lub zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, 2 .W razie wystąpienia powyższych przesłanek, Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania w sposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, oświadczenie dokumentacja, fotograficzna, notatka itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pabianice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 ,95-200 Pabianice pk. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Pabianicach ul. Torowa 21 , 95-200 Pabianice - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa i zakup implantów ortopedycznych wraz z niezbędnym instrumentarium na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Dostawy gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli, akcesoriów i osprzętem na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zapewnienie gorącego posiłku w ramach realizacji projektu "Aktywna przemiana" - II postępowanie
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wymiana pokrycia dachów na czterech budynkach mieszkalnych będących w zarządzie ZGM w Pabianicach
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Pomiechówek
- Wykonanie planu ogólnego gminy Gostynin
- Plan ogólny Gminy Ornontowice
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Brok
- Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym w miejscowości Wierzbka gmina Bogoria
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Wolanów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.