eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Toruń: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku.
Numer ogłoszenia: 52155 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu , ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) serwis techniczny urządzeń drukujących (wykonywanie napraw i konserwacji) w Oddziałach ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku, a także w podległym im jednostkach terenowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik P1 do SIWZ oraz we wzorze umowy - załącznik U do SIWZ). b) sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów, bębnów światłoczułych) do drukarek dla Oddziałów ZUS w Gdańsku, Elblągu, Koszalinie i Słupsku (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik P2 do SIWZ oraz we wzorze umowie - załącznik U do SIWZ),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium. Wadium wynosi: a) w części I przedmiotu zamówienia (ZUS Oddział w Gdańsku): 5000 zł b) w części II przedmiotu zamówienia )ZUS Oddział w Elblągu): 2000 zł c) w części III przedmiotu zamówienia (ZUS Oddział w Koszalinie): 2000 zł d) w części IV przedmiotu zamówienia )ZUS Oddział w Słupsku): 2000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia, gdzie przedmiotem każdego z zamówień było/jest serwisowanie polegające na wykonywaniu napraw co najmniej 150 komputerowych urządzeń drukujących oraz każde z tych zamówień świadczone było/jest nieprzerwanie przez okres przynajmniej 6 miesięcy. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy winni złożyć: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, B) Wykaz zamówień, w którym winny zostać wymienione co najmniej dwa zamówienia potwierdzające spełnianie warunku, z podaniem informacji określonych we wzorze Wykazu zamówień, stanowiącym załącznik do SIWZ (WG - Gdańsk, WE - Elbląg, WK - Koszalin, WS - Słupsk); C) Dowody potwierdzające, że zamówienia wymienione w Wykazie zamówień zostały wykonane lub są wykonywane należycie, to jest: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, albo b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; w takim przypadku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił, że nie był w stanie uzyskać poświadczenia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A) Oferta, której treść winna odpowiadać treści Formularza oferty stanowiącego załącznik A do SIWZ; B) Formularze cenowe - załączniki CG, CE, CK, CS (Serwis drukarek), DG, DE, DK i DS (Materiały eksploatacyjne) do SIWZ; C) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - winno być dołączone do oferty w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotu trzeciego i w ten sposób będzie udowadniał Zamawiającemu, że będzie mógł dysponować tymi zasobami na czas realizacji zamówienia; D) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno: być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza; wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć wszystkie niezbędne pełnomocnictwa wynikające z upoważnienia do udzielania dalszych pełnomocnictw (substytucja). Dalsze pełnomocnictwa również powinny być w formie wskazanej powyżej. W przypadku, gdy oferta jest składana przez wspólników spółki cywilnej, pełnomocnictwo jest konieczne, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników spółki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczane części, podzespoły zamienne, zestawy naprawcze - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany przepisów prawa, mającej bezpośredni wpływ na realizację umowy; b) wystąpienia siły wyższej; c) zmian organizacyjnych i innych u Zamawiającego, na które Zamawiający nie ma wpływu i których nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, mających bezpośredni wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39 87-100 Toruń Pok. 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39 87-100 Toruń pokój 325..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku A) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Gdańsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, b) Jednostka Organizacyjna Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 146, c) Jednostka Organizacyjna Oddziału z ZUS w Gdańsku, ul. Sobótki 18, d) Inspektorat ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3/8, e) Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, f) Inspektorat ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, g) Inspektorat ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, h) Inspektorat ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, i) Inspektorat ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, j) Inspektorat ZUS w Kościerzynie, ul. 3-go Maja 9, k) Inspektorat ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, l) Inspektorat ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudzkiego 4, m) Inspektorat ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, n) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, o) Inspektorat ZUS w Malborku, ul. Dworcowa 1B, p) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudzkiego 29A, q) Inspektorat ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Gdańsku;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczane części, podzespoły zamienne, zestawy naprawcze - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu. A) Serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Elblągu oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Elblągu, ul. Teatralna 4 i w budynku przy ul. Mazurska 5, b) Inspektorat ZUS w Iławie, ul. Wiejska 1, c) Inspektorat ZUS w Ostródzie, ul. Czarneckiego 50, d) Biuro Terenowe Braniewo, ul. Moniuszki 20, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Elblągu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. o Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczane części, podzespoły zamienne, zestawy naprawcze - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie A) Serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Koszalinie oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku Oddziału ZUS w Koszalinie, ul. Fałata 30, b) Inspektorat ZUS w Białogardzie, ul. Wojska Polskiego 56, c) Inspektorat ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1B i ul. Sikorskiego 30, d) Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21, e) Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1 i Plac Wolności 18, f) Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1, g) Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Koszalinie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczane części, podzespoły zamienne, zestawy naprawcze - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis oraz zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku. A) serwis techniczny (wykonywanie napraw i konserwacji) urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Słupsku oraz w podległym mu jednostkach terenowych: a) w budynku w Oddziale ZUS w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 8 b) Inspektorat ZUS w Bytowie, ul. Kościuszki 16, c) Inspektorat ZUS w Chojnicach, ul. Łużycka 20, d) Inspektorat ZUS w Człuchowie, ul. Jerzego z Dąbrowy 3, e) Inspektorat ZUS w Lęborku, ul. B. Krzywoustego 15, f) Inspektorat ZUS w Miastku, ul. Królowej Jadwigi 13, oraz B) Sprzedaż i dostarczenie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Oddziału ZUS w Słupsku;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na dostarczane części, podzespoły zamienne, zestawy naprawcze - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.