Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-27
Ogłoszenie nr 52147 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Łódź:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 48198-2017
Data: 21/03/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina, Krajowy numer identyfikacyjny 27922600000, ul.
ul. Narutowicza
,
90135
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-42 664 79 18, e-mail
k.pasek@filharmonia.lodz.pl, faks
0-42 664 79 70.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
a/ wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku: - zmiany podatku VAT, - zmiany zakresu świadczonej usługi związanej ze zmianą przepisów prawa regulujących przedmiot umowy b/ zakres przedmiotowy zamówienie - zmiany przepisów prawa regulujących przedmiot umowy
W ogłoszeniu powinno być: 1. zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a/ stawki podatku od towarów i usług,
b/ wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c/ zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2. zakres przedmiotowy zamówienie - zmiany przepisów prawa regulujących przedmiot umowy
3. termin zakończenia realizacji zamówienia - w przypadku przedłużenia się postępowania o udzielenie zamówienia, o okres dopełniający 36 termin realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 61 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Zakup wraz z dostawą 6 szt. rębaków w podziale na 5 zadań
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Pawilonie D Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.