eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tykocin › Przebudowa ulicy Browarnej wraz z infrastrukturą celem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Tykocinie i spójności z drogą wojewódzką nr 671.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Tykocin: Przebudowa ulicy Browarnej wraz z infrastrukturą celem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Tykocinie i spójności z drogą wojewódzką nr 671.
Numer ogłoszenia: 52145 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46598 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin, ul. 11 Listopada 8, 16-080 Tykocin, woj. podlaskie, tel. 85 7181627, faks 85 7181627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Browarnej wraz z infrastrukturą celem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Tykocinie i spójności z drogą wojewódzką nr 671..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Browarnej wraz z infrastrukturą celem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w Tykocinie i spójności z drogą wojewódzką nr 671 na odcinku o długości 453,90 mb. W zakres zamówienia wchodzi : wykonanie jezdni, zjazdów i chodników o nawierzchni z kostki granitowej, wykonanie kanalizacji deszczowej, wymianę opraw oświetleniowych i barier na mostku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią : załącznik nr 7 - Przedmiary, Załącznik nr 8 - projekty budowlane i wykonawcze z rysunkami, oraz załącznik nr 9 - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający stwierdza, że ich zastosowanie nie ma charakteru obligatoryjnego i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie podczas realizacji zamówienia innych wprowadzonych do obrotu materiałów lub urządzeń, w tym także materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem posiadania, przez nie odpowiednich dokumentów opisujących za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, które dopuszczają dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalają jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście wprowadzone do obrotu lub do niego dopuszczone. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały (wyroby budowlane) spełniają wymagania określone (nie gorsze niż) w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIBEP S.A. 17-100 Bielsk Podlaski, ul. 3 Maja 19 Oddział Drogowy UNIBEP S.A w Łomży, ul. Poligonowa 12, 18-402 Łomża, ul.Poligonowa 12, 18-402 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1305319,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1144192,21

  • Oferta z najniższą ceną: 1144192,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1564560,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.