eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-31



Ogłoszenie nr 521381-N-2017 z dnia 2017-05-31 r.

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku, krajowy numer identyfikacyjny 12103119400000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  33 , 32800   Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 663 01 09, e-mail zol@powiatbrzeski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.ppzolbrzesko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
POWIATOWY PULICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ppzolbrzesko.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ppzolbrzesko.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
ul. Kościuszki 33, 32-800 Brzesko


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku. Pakiet nr 1 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Gaza opatrunkowa bawełniana jałowa, kopertowa 17- nitkowa 1/2 m2 sterylizowana tlenkiem etylenu, klasa II Opakowanie 4x80 szt. karton 32 2 Kompresy gazowe niejałowe bawełniane hydrofilowe 12 -warstwowe z gazy 17-nitkowej 5x5 (100 szt.) Opakowanie 50 x 100 szt. karton 10 3 Kompresy gazowe niejałowe bawełniane hydrofilowe 12 -warstwowe z gazy 17-nitkowej 7,5x7,5 (100 szt.) Opakowanie 50 x 100 szt. karton 14 4 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17-nitkowe 12 warstwowe z 100% bawełny hydrofilowej w opakowaniu typu blister 7,5x7,5 (a 3). 1 opakowanie 120 szt. A 3 szt. Op. 68 5 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17-nitkowe 12 warstwowe z 100% bawełny hydrofilowej w opakowaniu typu blister 10x10 (a 3 szt) 1 opakowanie 100 szt. A'3. Op. 60 6 Liglina (wata celulozowa) 60/40 x 5 kg bielona Op. 60 7 Bandaż padtrzymujący wiskozowy 10cm/4m. Opakowanie 150 szt. Op. 28 8 Przylepiec papierowy z hypoalergicznym klejem akrylowym, włókninowe podłoże przylepca ma posiadać mikropory. Jego struktura ma pozwalać na przerwanie przylepca w ręku. 2,5 cm x 5 m, Opakowanie 12 szt Op. 50 9 Przylepiec tkaninowy/materiałowy z hypoalergicznym klejem akrylowym z dodatkiem tlenku cynku naniesionym na tkaninę metoda ciągłą, kolor biały. Przylepiec w rozmi. 2,5 cm x 5 m, Opakowanie 12 szt. Op. 50 10 Włókniniowa taśma samoprzylepna. Posiadająca włókninowe podłoże z mikro porami zapewniające wysoką przepuszczalność pary wodnej. Nie hamujący oddychania skóry i wydzielania potu 15x10m Szt. 220 11 Opatrunek do mocowania kaniul włókninowy ze skrzydełkami umożliwiającymi aplikację i z dodatkową podkładką pod stopkę kaniuli; rozmiar 6 cm x 8cm. Opakowanie 100 szt. karton 90 12 Podkład medyczny: materiał 100% celuloza, bardzo mocny, niepylny. Długość arkusza 500 mm. Kolor biały. Szerokość arkusza 370 mm. Ilość warstw 2. Ilość arkuszy w rolce 135. Warstwy sklejone. Poziom odcienia bieli >82. Długość rolki 50 mb. Gramatura całkowita 37 gr/mq. Średnica rolki 120 mm. Tłoczenie dekoracyjne. Pakowany A'6 = 1 karton karton 1 13 Plaster poiniekcyjny 4cm x 5m z nacięciem co 2 cm, na włókninie z klejem akrylowym Op. 8 Pakiet nr 2 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Pieluchomajtki rozmiar M obwód w pasie 70 cm do 115 cm (+-5 cm) - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2250 ml według norm ISO, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie), ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - produkt 100% oddychający na całej powierzchni wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. Op. 520 2 Pieluchomajtki rozmiar L obwód w pasie 100 cm do 155 cm (+-5 cm) - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2550 ml według norm ISO, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie),ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - produkt 100% oddychający na całej powierzchni wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze,, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. Op. 1100 3 Pieluchomajtki rozmiar XL obwód w pasie 130 cm do 175 cm (+-5 cm) - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2600 ml według norm ISO, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie),ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - produkt 100% oddychający na całej powierzchni wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze,, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. Op. 650 4 Pieluchomajtki rozmiar L obwód w pasie 100 cm do 155 cm (+-5 cm) - o podwyższonej chłonności tzw. nocne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 3150 ml według norm ISO, falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie),ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - produkt 100% oddychający na całej powierzchni wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze,, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. Przyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. Op. 500 5 Podkłady chłonne jednorazowe celulozowy warstwa górna wykonana z miękiej włókniny, od spodu nieprzemakalna antypoślizgowa folia rozm. 90x60cm, op po 30 szt. Op. 100

II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 7 "pzp".
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄC NIE WYZNACZA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: - dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum nie mniejszą niż 100 000 zł, lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00 zł; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ - wzór formularza); 2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ - wzór oświadczenia) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;, 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu; 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 100.000,00 złotych w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, lub informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00 zł; 5) Wykonawca, wraz z ofertą, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - (załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia) 6) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7) Formularz kosztorysu cenowego - (załącznik nr 4 do SIWZ )

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje o możliwości dokonania zmian w zawartej umowie: - zmiany mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia oraz innych zmian nie powodujących zmian zawartej umowy co do treści złożonej oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-09, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku. Pakiet nr 1 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Gaza opatrunkowa bawełniana jałowa, kopertowa 17- nitkowa 1/2 m2 sterylizowana tlenkiem etylenu, klasa II Opakowanie 4x80 szt. karton 32 2 Kompresy gazowe niejałowe bawełniane hydrofilowe 12 -warstwowe z gazy 17-nitkowej 5x5 (100 szt.) Opakowanie 50 x 100 szt. karton 10 3 Kompresy gazowe niejałowe bawełniane hydrofilowe 12 -warstwowe z gazy 17-nitkowej 7,5x7,5 (100 szt.) Opakowanie 50 x 100 szt. karton 14 4 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17-nitkowe 12 warstwowe z 100% bawełny hydrofilowej w opakowaniu typu blister 7,5x7,5 (a 3). 1 opakowanie 120 szt. A 3 szt. Op. 68 5 Kompresy gazowe jałowe bawełniane 17-nitkowe 12 warstwowe z 100% bawełny hydrofilowej w opakowaniu typu blister 10x10 (a 3 szt) 1 opakowanie 100 szt. A'3. Op. 60 6 Liglina (wata celulozowa) 60/40 x 5 kg bielona Op. 60 7 Bandaż padtrzymujący wiskozowy 10cm/4m. Opakowanie 150 szt. Op. 28 8 Przylepiec papierowy z hypoalergicznym klejem akrylowym, włókninowe podłoże przylepca ma posiadać mikropory. Jego struktura ma pozwalać na przerwanie przylepca w ręku. 2,5 cm x 5 m, Opakowanie 12 szt Op. 50 9 Przylepiec tkaninowy/materiałowy z hypoalergicznym klejem akrylowym z dodatkiem tlenku cynku naniesionym na tkaninę metoda ciągłą, kolor biały. Przylepiec w rozmi. 2,5 cm x 5 m, Opakowanie 12 szt. Op. 50 10 Włókniniowa taśma samoprzylepna. Posiadająca włókninowe podłoże z mikro porami zapewniające wysoką przepuszczalność pary wodnej. Nie hamujący oddychania skóry i wydzielania potu 15x10m Szt. 220 11 Opatrunek do mocowania kaniul włókninowy ze skrzydełkami umożliwiającymi aplikację i z dodatkową podkładką pod stopkę kaniuli; rozmiar 6 cm x 8cm. Opakowanie 100 szt. karton 90 12 Podkład medyczny: materiał 100% celuloza, bardzo mocny, niepylny. Długość arkusza 500 mm. Kolor biały. Szerokość arkusza 370 mm. Ilość warstw 2. Ilość arkuszy w rolce 135. Warstwy sklejone. Poziom odcienia bieli >82. Długość rolki 50 mb. Gramatura całkowita 37 gr/mq. Średnica rolki 120 mm. Tłoczenie dekoracyjne. Pakowany A'6 = 1 karton karton 1 13 Plaster poiniekcyjny 4cm x 5m z nacięciem co 2 cm, na włókninie z klejem akrylowym Op. 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.