eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › ZP.271.4.2012 PROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU INDYWIDUALNE NAUCZANIE SZANSĄ NA ROZWÓJ DZIECI W KLASACH I-III W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NAROL



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Narol: ZP.271.4.2012 PROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU INDYWIDUALNE NAUCZANIE SZANSĄ NA ROZWÓJ DZIECI W KLASACH I-III W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NAROL
Numer ogłoszenia: 52126 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Narolu , ul. Graniczna 11, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6319323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.narol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.4.2012 PROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU INDYWIDUALNE NAUCZANIE SZANSĄ NA ROZWÓJ DZIECI W KLASACH I-III W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NAROL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w czterech szkołach podstawowych dla klas I - III w ramach realizacji projektu pod nazwą Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w Gminie Narol współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów, poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III. Wykonawca Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za a)opracowanie programu i planu zajęć pozalekcyjnych według potrzeb uczniów i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu b)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r. w grupie grupach wg zaakceptowanego planu pracy; c)podejmowanie odpowiednich działań adekwatnych do zdiagnozowanych potrzeb uczniów d)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, sprawozdaniach oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin e)informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów f)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z asystentem koordynatora projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu g)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie h)zobowiązanie do przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia oraz zapewnienie uczestnikom odpowiednich warunków i bezpieczeństwa i)decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce Zajęcia będą się odbywać po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły według planu zajęć dodatkowych. W celu monitorowania prawidłowości przebiegu zajęć, wykonawca będzie przedstawiał dziennik zajęć zamawiającemu i dyrektorowi szkoły. Prowadzone zajęcia przyczynią się do zmniejszenia trudności z czytaniem i pisaniem oraz do poprawy umiejętności zastosowania działań matematycznych przez uczestników. Prowadzenie gimnastyki korekcyjnej ma na celu skorygowanie wad postawy i usprawnienie motoryki uczestników. Zajęcia dla uczniów uzdolnionych wpłyną na rozwój uzdolnień oraz poprawę umiejętności wykorzystania wiedzy w praktyce. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szkoła Podstawowa im. św. Brata Alberta w Narolu. Część 1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej im. św. Brata Alberta w Narolu. Liczba godzin - 180 prowadzone w 3 grupach po 11 osób (w tym po 30 godz. na grupę w roku szkolnym 2011/2012). Część 2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej im. św. Brata Alberta w Narolu. Liczba godzin - 120 prowadzone w 2 grupach po 6 osób (w tym po 30 godz. na grupę w roku szkolnym 2011/2012) Część 3 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna) w Szkole Podstawowej im. św. Brata Alberta w Narolu. Liczba godzin - 120 prowadzone w 2 grupach po 14 osób (w tym co najmniej 30 godz. na grupę w roku szkolnym 2011/2012). Część 4 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. św. Brata Alberta w Narolu. Liczba godzin - 120 prowadzone w 2 grupach po 10 osób (w tym po 30 godz. na grupę w roku szkolnym 2011/2012) Szkoła Podstawowa im. kpt. Władysława Ważnego w Rudzie Różanieckiej Część 5 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej im. kpt. Władysława Ważnego w Rudzie Różanieckiej. Liczba godzin - 60 prowadzone w grupie 8 osób (w tym 30 godz. w roku szkolnym 2011/2012). Część 6 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu zdolności matematycznych w Szkole Podstawowej im. kpt. Władysława Ważnego w Rudzie Różanieckiej. Liczba godzin - 60 prowadzone w grupie 9 osób (w tym 30 godz. w roku szkolnym 2011/2012). Część 7 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej im. kpt. Władysława Ważnego w Rudzie Różanieckiej. Liczba godzin - 120 prowadzone w 2 grupach po 7, 8 osób (w tym co najmniej po 30 godz. na grupę w roku szkolnym 2011/2012). Szkoła Podstawowa w Łukawicy Część 8 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Łukawicy. Liczba godzin - 180 prowadzone w grupach 5, 5, 4 osób (w tym po 30 godz. na grupę w roku szkolnym 2011/2012). Część 9 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej w Łukawicy. Liczba godzin - 70 w roku szkolnym 2011/2012, prowadzone w 2 grupach po 7, 8 osób. Szkoła Podstawowa w Łówczy Część 10 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Łówczy. Liczba godzin - 60, prowadzone w grupie 3 osób (w tym 30 godz. w roku szkolnym 2011/2012). Część 11 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu zdolności matematycznych w Szkole Podstawowej w Łówczy. Liczba godzin - 60 prowadzone w grupie 4 osób (w tym 30 godz. w roku szkolnym 2011/2012). Część 12 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych) w Szkole Podstawowej w Łówczy. Liczba godzin - 60, prowadzone w grupie 6 osób (w tym 30 godz. w roku szkolnym 2011/2012). Jedna godzina zajęć dodatkowych = 45 minut (godzina lekcyjna)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje 12 osobowym zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: do każdej części zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe z odpowiednim przygotowaniem pedagogicznym. do części 3 zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe z wychowania fizycznego z ukończonym kursem w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub wychowania zdrowotnego. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, wg załącznika 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.narol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ul. Graniczna 11, 37-610 Narol.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ul. Graniczna 11, 37-610 Narol.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.