eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Gdynia: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 52119 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ucmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu medycznego. 2.Zamówienie realizowane będzie w 19 częściach (tzw. Pakietach). 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • NIE PRZEWIDUJE SIĘ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0, 33.12.32.00-0, 33.15.70.00-5, 31.22.44.00-6, 33.12.32.10-3, 38.30.00.00-8, 33.17.12.10-1, 33.18.11.00-3, 33.19.10.00-5, 33.12.20.00-1, 33.19.41.10-0, 33.10.00.00-1, 33.15.70.00-5, 33.14.13.10-6, 33.19.60.00-0, 33.12.41.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania przetargowego na realizację dostaw określonych w pakietach 1- 19 wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości określonej jak niżej. Nr pakietu -Wymagane wadium zł. 1-0,00 2-534,00 3-100,00 4-00,00 5-84,00 6-532,00 7-155,00 8-222,00 9-4 000,00 10-2 800,00 11-00,00 12-168,00 13-630,00 14-139,00 15-238,00 16-630,00 17-1 120,00 18-00,00 19-616,00 2.Wykonawca wnosi wadium -koniecznie z określeniem numeru postępowania i nr pakietu-ów, którego dotyczy-, tylko w jednej z poniższych form: -w pieniądzu wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I-O Centrum Gdynia, ul. Świętojańska 17, nr 43 1020 1853 0000 9602 0014 7496, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 109, poz.158 ze zm.) - w taki sposób (dot. pkt 2) - 5), że Zamawiający może dokonać zwrotu poszczególnych kwot wadium niezwłocznie po wyborze ofert - zgodnie z zapisem art. 46, ust 1 Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu (przypominamy że termin to dzień i godzina) składania ofert i musi być udzielone do końca terminu związania ofertą. Wykonawca załącza do oferty wykaz (tabelę), gdzie wyszczególnia jaką kwotę wadium wniósł na zabezpieczenie postępowania w zakresie konkretnego pakietu. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że: a...na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, wypłacamy bez jakichkolwiek zastrzeżeń). Dokument w formie poręczenia lub gwarancji należy składać w Kancelarii UCMMiT (Pok. nr 30, Ip. w siedzibie Zamawiającego) w godzinach od 8:00 do 14:00.od poniedziałku do piątku. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a.Pzp. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Deklaracje zgodności z dyrektywami UE wystawioną dla oferowanego produktu, (Deklaracja musi być kompletna i wyraźnie wskazywać dla jakiego typu produktu jest wystawiona).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonywania istotnych zmian w umowie, przy czym za zmiany nieistotne a dopuszczalne uważać się będzie postanowienia zawartej umowy dotyczące: 1)terminu szkolenia personelu, 2)warunków płatności, Zmiany takie mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucmmit.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 150..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia Dostawa mankietów do aparatu pomiaru RR.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa defibrylatora manualnego I. Dostawa defibrylatora zautomatyzowanego II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrokardiografu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielowe warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa inhalatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kabli do aparatu holterowskiego z etui.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.44.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kabli do kardiomonitora Dostawa kardiomonitorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kabli do saturacji Dostawa pulsoksymetru klipsowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancji - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Masek jednorazowych do worka samorozprężalnego Worki samorozprężalne dla dorosłych Worki samorozprężalne dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.10-1, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maszyny do hemodiafiltracji - przy ciągłej terapii nerko zastępczej, maszyny do hemodializy - hemodializa przerywana, Mobilnego uzdatniacza wody do dializ Termin dostawy: Max - maszyn do dializ - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, Max - uzdatniacz wody - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.11.00-3, 42.91.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15
    • 3. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa myjni dezynfektora do endoskopów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15
    • 3. Jakośc dostawy - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oftalmoskopu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy infuzyjnej - objętościowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomp infuzyjnych jednostrzykawkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Rolek do przekładania chorych Ssaków medycznych do użytku szpitalnego Stetoskopów kardiologicznych Stetoskopów lekarskich.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa spirometru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa strzykawki automatycznej hiperbarycznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa strzykawek automatycznych ze stacją dokującą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Szyn Kramera - różne rozmiary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa głowicy do badań jamy brzusznej za pomocą USG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Udzielone warunki gwarancyjne - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.