To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-27
Ogłoszenie nr 52109 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Krynica - Zdrój: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług sanitarno-transportowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32517
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny
30058700000, ul.
ul. Kraszewskiego
142,
33380
Krynica - Zdrój, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
018 4712807, 4715196, faks
184 712 338, e-mail
zampub@szpital-krynica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-krynica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot leczniczy utworzony przez jednostkę samorządu terytorialnego.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług sanitarno-transportowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy - Zdroju.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ-ZP-271-5/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) świadczenie usług polegających na przewozie pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje z SPZOZ-Szpital im. dr.J.Dietla w Krynicy-Zdroju do innych placowek służby zdrowia oraz do miejsca zamieszkania, a także transport krwi, praparatów krwiopochodnych i badań lekarskich przy udziale zespołu nie posiadającego w swoim składzie lekarza. Opiekę medyczną, która jest wymagana podczas transportu chorego zapewnia Zamawiający. b) Wymagany jest przewóz chorych w pozycji siedzącej oraz leżącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Państwowej Inspekcji Sanitarnej. W ramach usługi przewozu Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru pacjenta z oddziału oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (mieszkanie, poradnia, inny szpital). c)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno -dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych. d) W przypadku awarii samochodu, uniemożliwiającej osobiste wykonanie usługi, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz przez osobę trzecią, spełniająca warunki wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku wszelką odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi ponosi wykonawca zobowiązany umową zawartą z Zamawiającym. e) Usługi realizowane będą na podstawie zleceń wydawanych przez lekarzy Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju. Zgłoszenie wykonania usługi należy zgłosić dzień przed jej wykonaniem, a w nagłych przypadkach po zgłoszeniu telefonicznym do Wykonawcy.Wykonawca winien się stawić w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 30 minut, licząc od chwili wezwania. f) Średnia miesięczna wielkość usług stanowiących przedmiot zamówienia wynosi: 11.000 km g) Usługi świadczone będą całodobowo. h) Transport ten odbywać się będzie na terenie całego kraju. i) Czas obowiązywania umowy: 36 miesięcy od dnia jej podpisania W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zapewnia gotowość użytkowania środka transportu spełniającego zalecenia Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 1) W zakresie usług sanitarno-transportowych Wykonawca zobowiązuje się do: a) zabezpieczenia min. 3 samochodów, którymi będzie wykonywany transport wyposażonych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa b) zapewnienie min. 4 pracowników, którzy będą realizować usługę całodobowo c) zapewnienie przy transporcie z pacjentem leżącym drugiego pracownika do pomocy i opieki d) potwierdzania w karcie drogowej środka transportu danych dotyczących trasy przejazdu oraz przejechanych kilometrów. Przejechane kilometry ustalane będą na podstawie różnicy wskazań licznika końcowego i początkowego znajdującego się w środku transportu e) zapewnienia wyposażenie konieczne do transportu krwi, jej składników i produktów krwiopochodnych, tj. ; - przenośna lodówka z izolacją -torba termoizolacyjna z wkładami chłodzącymi - walidowany termometr - pojemnik umożliwiający przewożenie krwi w stałej temperaturze 2-6 st.C z mozliwością kontroli temperatury i dokumentacją jej transportu, czasu przewozu oraz temperatury 2. Wykonawca zapewnia standardowe wyposażenie samochodu wymagane do wykonania usługi, w szczególności m.in. apteczkę pierwszej pomocy i łączność (radio CB, telefon komórkowy lub radiostacja) 3. Wykonawca oświadcza, iż kierowcy wykonujący usługi w imieniu Wykonawcy są przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy, posiadają aktualne wymagane przepisami prawa badania i zezwolenia, na potwierdzenie czego Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania najekonomiczniejszych tras przejazdowych. 5. Wykonawca oświadcza, że: a) Zobowiązuje się do wykonania niniejszej umowy z należytą starannością, a w szczególności pełną dyspozycyjnością, oraz do podstawiania karetek sprawnych technicznie, czystych na zewnątrz i wewnątrz, b) posiada odpowiednie umiejętności, kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje środkami transportu niezbędnymi do profesjonalnego świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny, c) posiada wszelkie niezbędne zezwolenia i zgody wymagane przepisami prawa do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy, d) posiadany przez niego sprzęt, w szczególności zaś środki transportu wykorzystywane do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszej umowy spełniają wszelkie wymogi przewidziane przepisami prawa, e) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, f) wszystkie środki transportu wykorzystywane przez wykonawcę przy świadczeniu na rzecz Zamawiającego usług będących przedmiotem niniejszej umowy są objęte obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, g) zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT693000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 871200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KRYNICA - ZDRÓJ
- "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w poziomie I piętra w Starym Domu Zdrojowym - ETAP I"
- "Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Sanatorium z podziałem na dwa zadania"
- Sprzedaż i dostawa produktów mleczarskich
więcej: przetargi KRYNICA - ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.