eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na dostawę sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Ełk: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na dostawę sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 52087 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica Sp. z o.o. w Ełku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193 000 euro na dostawę sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA J.m. Ilość Pakiet I - Osprzęt 1 MONITOR 17 LCD 1 SZT 10 2 MONITOR (min) 20 LCD 2 SZT 25 3 CZYTNIK KODU KRESKOWEGO laserowy 3 SZT 3 Razem 1 Rozdzielczość: 1280x1024 Proporcje obrazu: 4:3 Kontrast: >= 1000:1 Jasność: >= 300 cd m2 Plamka: <= 0,265 mm Czas reakcji matrycy: <= 6 ms TCO 03 Wyjścia D-SUB Gwarancja minimum: 3 lata 2 Rozdzielczość: 1680x1050 Proporcje obrazu: 16:10 Kontrast >= 1000:1 Jasność >= 300 cd m2 Plamka <= 0,282 mm Czas reakcji matrycy (szary szary) <= 6 ms Wejścia: D-SUB + DVI Certyfikaty : min. TCO 03 Gwarancja minimum 3 lata Uwagi: wbudowane głośniki , kąt widzenia pion. (min.) 160 st. 3 rodzaj odczytu: laserowy rodzaj wyzwalania autowyzwalanie - praca automatyczna oprzyrządowanie: podstawka po czytnik interfejs: USB odczyt kodów: EAN/UPC , Code39, Code128, ITF, RSS gwarancja: minimum 2 lata Pakiet II - Atrament, głowice, cartridge 1 ATRAMENT do napełniania głowic HP w litrach L 1 2 GŁOWICA HP 20 SZT 1 3 GŁOWICA HP 56 CZARNA SZT 2 4 GŁOWICA HP 15 CZARNA SZT 2 5 GŁOWICA PHILIPS PFA-431 SZT 2 6 GŁOWICA HP 339 21ML CZARNA C8767AE SZT 2 7 GŁOWICA HP 703 CZARNA CD887AE SZT 2 8 GŁOWICA HP 703 KOLOR CD888AE SZT 2 Pakiet III - Taśmy 1 TASMA EPSON LX 300 SZT 4 2 TASMA OKI 520 SZT 10 3 TASMA OKI 320 SZT 10 4 TASMA FUJITSU DL2400 SZT 8 5 SEIKOSHA BP 7800 SZT 5 Pakiet IV - Płyny 1 PIANKA DO SZKŁA SZT 5 2 PIANKA DO PLASTIKU SZT 8 3 PIANKA DO MONITORÓW LCD SZT 10 Pakiet V materiały do drukarek laserowych 1 CARTRIDGE HP LJ P1006 CB435A SZT 2 2 CARTRIDGE HP LJ M2727 Q7553X SZT 2 3 Toner do Nashuatec DSM 622 czarny SZT 3 Zamawiający wymaga w pakiecie nr 2, 3 i 5 materiałów eksploatacyjnych oryginalnych tj. wyprodukowane przez producenta urządzenia lub równoważne oryginalnym. Przez równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.19.21.13-6, 30.19.23.20-0, 30.23.72.50-6, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium: Pakiet 1 - 400 zł ( słownie: czterysta złotych 00/100) Pakiet 2 - 15 zł ( słownie: piętnaście złotych 00/100) Pakiet 3 - 20 zł ( słownie: dwadzieścia złotych 00/100) Pakiet 4 - 4 zł ( słownie: cztery złote 00/100) Pakiet 5 - 30 zł ( słownie: trzydzieści złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Pakiet 1 - Katalog kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą wyczerpujące informacje dotyczące oferowanego sprzętu za zgodność parametrów wymaganych przez Zamawiającego względem oferowanego sprzętu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Podpisany wzór umowy przez Osoby Uprawnione zgodnie ze wskazaniami o których mowa w § XIV SIWZ. 3) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 4) Uzupełniony załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk,pokój 027/A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Pro Medica w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk,pokoj 504 V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Osprzęt 1 MONITOR 17 LCD 1 SZT 10 2 MONITOR (min) 20 LCd 2 SZT 25 3 CZYTNIK KODU KRESKOWEGO laserowy 3 SZT 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ATRAMENT do napełniania głowic HP w litrach L 1 2 GŁOWICA HP 20 SZT 1 3 GŁOWICA HP 56 CZARNA SZT 2 4 GŁOWICA HP 15 CZARNA SZT 2 5 GŁOWICA PHILIPS PFA-431 SZT 2 6 GŁOWICA HP 339 21ML CZARNA C8767AE SZT 2 7 GŁOWICA HP 703 CZARNA CD887AE SZT 2 8 GŁOWICA HP 703 KOLOR CD888AE SZT 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TASMA EPSON LX 300 SZT 4 2 TASMA OKI 520 SZT 10 3 TASMA OKI 320 SZT 10 4 TASMA FUJITSU DL2400 SZT 8 5 SEIKOSHA BP 7800 SZT 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIANKA DO SZKŁA SZT 5 PIANKA DO PLASTIKU SZT 8 PIANKA DO MONITORÓW LCD SZT 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CARTRIDGE HP LJ P1006 CB435A SZT 2 CARTRIDGE HP LJ M2727 Q7553X SZT 2 Toner do Nashuatec DSM 622 czarny SZT 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.