eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › ZABIEGI PIELĘGNACYJNE DRZEW - CIĘCIA KORON DRZEW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Polkowice: ZABIEGI PIELĘGNACYJNE DRZEW - CIĘCIA KORON DRZEW
Numer ogłoszenia: 52074 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZABIEGI PIELĘGNACYJNE DRZEW - CIĘCIA KORON DRZEW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy cięcia koron drzew rosnących na terenach będących własnością Gminy Polkowice. Prace będą wykonywane na wnioski mieszkańców oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru i dotyczyć będą przede wszystkim usuwania suchych gałęzi stwarzających zagrożenie dla przechodniów, redukcji koron drzew w celu zwiększenia dopływu światła do okien domów, formowania drzew itp. Zadanie obejmuje: a) cięcia pielęgnacyjne, w tym: - cięcia sanitarne, - cięcia formujące, - cięcia korygujące, - cięcia prześwietlające, b) cięcia techniczne, w tym: - związane z kolizją z architekturą, - związane z formowaniem skrajni nad ciągami komunikacyjnymi, - związane z kolizją z urządzeniami infrastruktury technicznej. Sposób wykonania: - wycięcie gałęzi i pędów (w sposób i ilości zależnej od wytypowanego rodzaju cięć); usunięcie posuszu; zabezpieczenie powstałych po cięciu ran środkiem grzybobójczym; rozdrobnienie drobnych gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 10 km na miejsce magazynowania wskazane przez Inwestora (w przypadku egzemplarzy chorych wywiezienie drobnych gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania). Uwaga: Zakłada się usunięcie maksymalnie do 30% masy zielonej drzewa. Wykonawca w ramach wykonywania wytypowanych rodzajów ww. cięć ma obowiązek wykonać również cięcia sanitarne. Zamawiający dopuszcza cięcie koron drzew zarówno przy zastosowaniu podnośnika, jak i metodą alpinistyczną. Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie protokołów typowania robót spisywanych przez inspektora nadzoru w obecności kierownika robót, w których każdorazowo odnotowany zostanie zakres robót oraz termin wykonania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki: - wykażą co najmniej trzy usługi w zakresie cięć technicznych i przyrodniczych łącznie minimum 100 szt. drzew rosnących na terenach miejskich, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), - wykażą posiadanie (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) rębaka oraz podnośnika PHM min. 15 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), - w przypadku stosowania wyłącznie metod alpinistycznych Wykonawca składa oświadczenie o ich stosowaniu przy wycince drzew, - skierują do realizacji zamówienia co najmniej dwóch pilarzy posiadających zaświadczenie NOT lub SITO lub tożsame o odbytym szkoleniu wyłącznie w zakresie cięcia drzew ozdobnych min. I stopnia (nie będą uwzględniane kursy dla drwali-operatorów pilarki związane z pracami w leśnictwie), - skierują do realizacji zamówienia kierownika robót posiadającego kurs min. II stopnia NOT lub SITO lub tożsame z zakresu leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych, - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, zarówno deliktowej, jak i kontraktowej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ. b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) wykaz co najmniej trzech usług w zakresie cięć technicznych i przyrodniczych łącznie minimum 100 szt. drzew rosnących na terenach miejskich, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje), e) oświadczenie o posiadaniu (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) rębaka oraz podnośnika PHM min. 15 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), f) oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu wyłącznie metod alpinistycznych, w przypadku ich wyłącznego stosowania, g) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia: 1) co najmniej dwóch pilarzy posiadających zaświadczenie NOT lub SITO lub tożsame o odbytym szkoleniu wyłącznie w zakresie cięcia drzew ozdobnych min. I stopnia (nie będą uwzględniane kursy dla drwali-operatorów pilarki związane z pracami w leśnictwie); 2) kierownika robót posiadającego kurs min. II stopnia NOT lub SITO lub tożsame z zakresu leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych, h) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, zarówno deliktowej, jak i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20.000 zł, wraz z dowodami uiszczenia należnych składek Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. Uwaga: 1. Wyżej wymienione dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 20.000 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 12:00, miejsce: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.