Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Warszawa: Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tym:
Część I: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń
Część II: Urządzenia wydolnościowe: młot i drabina bez końca
Część III: Wyposażenie medyczne
Część IV: Sprzęt komputerowy
Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego
Numer ogłoszenia: 520656 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tym: Część I: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń Część II: Urządzenia wydolnościowe: młot i drabina bez końca Część III: Wyposażenie medyczne Część IV: Sprzęt komputerowy Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego i prezentacja (z wyłączeniem części V w zakresie prezentacji) funkcjonowania nowego wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej. Zamówienie zostało podzielone wg poniższych części: Część I: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia, rower do ćwiczeń, Część II: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca. Część III: Wyposażenie medyczne typu: zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie i respiratorem transportowym, defiblyratorem AED oraz waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką. Część IV: Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką. Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, krzesło obrotowe, taboret tapicerowany, biurko lekarskie. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I, II i V wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego Szczegółowe wymagania dotyczące ww. wyposażenia określone zostały w rozdziale II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 33.19.00.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 33.19.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na część I, II i III postępowania tj. urządzenia wydolnościowe i wyposażenie medyczne, w wysokości: cz. I: 1500,00 PLN brutto (słownie: tysiąc pięćset złotych), cz. II: 2000,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące złotych), cz. III: 800,00 PLN brutto (słownie: osiemset złotych). Na pozostałe części zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium. 2). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084 BH - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. 4). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 28.12.2012 r., do godz. 1000, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty. 5). Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawcy - przedsiębiorcy, prowadzący działalność na podstawie ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej lub prowadzący działalność nie jako działalność gospodarcza zobowiązani są do podania w ofercie stosownych informacji o podstawach prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wg tych informacji zamawiający sprawdzi je we właściwych dostępnych rejestrach. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca podał w ofercie stosowne informacje a następnie czy z podanego rejestru wynika, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, do ustanowienia pełnomocnika zgodnie i w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Pzp odpowiednio do: - reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia (złożenie oferty wspólnej z imiennym wskazaniem wszystkich wykonawców składających ofertę oraz podejmowaniem innych czynności wynikających z procedury postępowania), - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takich przypadkach jednym z dokumentów składających się na ofertę powinno być poprawnie udzielone Pełnomocnictwo. 2) W przypadku wybrania oferty wspólnej zamawiający wymaga przedłożenia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie dotyczącym wykonania przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcami zamówienia są wszyscy uczestnicy zawartego porozumienia o udzielenie zamówienia (wykonawca zbiorowy). Wykonawcy ponoszą, zgodnie z art. 141 Pzp solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pok. 323 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia i rower do ćwiczeń. Wymagane min. parametry: 1. BIEŻNIA PROFESJONALNA - 1 kpl. Wybór funkcji z menu przez programator dotykowy: przejście na sterowanie ręczne, medyczny przebieg testu, programy stałe, programy własne, automatyka pulsu. Wyświetlacz pokazujący następujące parametry: - kalorie, - dystans, - czas, - prędkość, - kalorie/godz. - tempo, - wznios, - aktualny puls. Parametry techniczne: prędkość. 0,2- 20 km / h. z regulacją co 0,1 km /h, wznios minimum: 0 - 20 % z płynną regulacją zasilanie 230V/50Hz, pas bieżni min. 150 x 50 cm. nośność bieżni minimum 170 kg Pomiar pulsu przez sensory dotykowe umieszczone w poręczach i pasek napiersiowy. Klucz bezpieczeństwa stanowiący awaryjny system zatrzymywania bieżni. Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu, pozwalający na niezależne wykorzystanie urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego. Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku polskim. 2. ROWER DO ĆWICZEŃ - 1 kpl - Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu , pozwalający na niezależne wykorzystanie urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego, - Maksymalna waga użytkownika min170 kg. - Rowerek bez zasilania elektrycznego - własny generator. - Regulacja siedzenia (min. w pionie i w poziomie), - Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku polskim. - Możliwość regulacji mocy obciążenia (W) oraz utrzymania stałej mocy niezależnie od prędkości pedałowania FUNKCJE KOMPUTERA: Wyświetlacz pokazujący następujące parametry: - kalorie, - dystans, - czas, - tempo - kalorie na godz., - prędkość, - poziom obciążenia, - Funkcja doradcy kardio; w osobnych oknach pokazywany puls aktualny oraz puls optymalny (docelowy) dla treningu kardio i treningu odchudzanie. Możliwość wyboru kilku programów min. spalania kalorii, trening interwałowy itd. Możliwość przeprowadzenia testu wydolnościowego. Pomiar pulsu przez sensory dotykowe w umieszczone w poręczach, lub pasek napiersiowy, Uchwyty na bidon. Wymagania dodatkowe: - Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim. - Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia wydolnościowe: młot i drabina bez końca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca. Wymagane min. parametry: 1. MŁOT - 1 kpl. Urządzenie do ćwiczeń, w którym ciężar pociągany jest w dół i odpuszczany do góry. Panel sterujący musi zawierać: - programator z wyświetlaczem zadanej i wykonanej ilości pociągnięć, - lampkę kontrolną gotowości oraz sygnalizację akustyczną i optyczną zakończenia ćwiczenia. Komunikaty na panelu w języku polskim. Panel sterujący do montażu bezpośrednio przy młocie. napięcie zasilania: 230 VAC napięcie sterujące: 24 VDC obudowa: blacha stalowa z powłoką proszkową, kolor szary programowanie: czteromiejscowy dwurzędowy licznik elektroniczny wyświetlacz: czteromiejscowy dwurzędowy wyświetlacz LCD 2. DRABINA BEZ KOŃCA - 1 kpl. - Silnik hamujący sterowany elektronicznie, - wyposażona w: układy zapewniające bezpieczeństwo podczas ćwiczeń: układ hamowania oraz łagodny rozruch. - w zasięgu ręki zamontowany wyłącznik bezpieczeństwa, zabezpieczenie optyczne powodujące zatrzymanie przy dostaniu się nóg poniżej dozwolonego poziomu, - stopnie okrągłe wykonane ze stali, - obudowa z blachy stalowej w kolorze błękitnym lub szarym. 6-cio pozycyjny panel sterujący LCD bezpośrednio na drabinie: - Wyświetlacz parametrów: prędkość, czas wspinaczki (zużycie energii i moc w W na przemian) droga i częstość akcji serca, - Obowiązkowe poręcze zabezpieczające, - Silnik: trójfazowy 0,75 kW zasilany z 230 V 50 Hz/15A - Zasilanie: - 220/240 V 50/60 Hz - Pomiar pulsu: system bezprzewodowy POLAR lub równoważny, 1 kanał pomiar i wyświetlenie w czasie rzeczywistym - Interfejs: cyfrowy (RS 232) - Oprogramowanie: umożliwiające obsługę za pomocą komputera. Wymagania dodatkowe: - Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim. - Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części II wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie medyczne typu: 1. Zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie, defiblyratorem AED, ciśnieniomierzem stacjonarnym i respiratorem transportowym - 1 kpl. 2. Waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl.. Wymagania dodatkowe: - Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim. - Minimalny okres gwarancji 24 m-ce..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, taboret, biurko lekarskie. 1. Szafa medyczna - 1 szt. - Szafa jednodrzwiowa, wykonana z blachy. - Przeszklenie drzwi ze szkła hartowanego. - Zamykana zamkiem ryglującym w trzech punktach z uchwytem klamkowym. - Wyposażona w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg. - Malowana farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) - kolor biały lub szary. Przybliżone wymiary zewnętrzne szafy: Szerokość: 600 mm Głębokość: 420 mm Wysokość: 1800 mm 2. Krzesło obrotowe - 2 szt.. - tapicerowane siedzisko i oparcie - kolor szary - regulacja wysokości siedziska - regulacja pochylenia i wysokości oparcia - podłokietniki - na kółkach obrotowych 3.Taboret z tapicerowanym siedziskiem - 1 szt.. - szerokość: 410mm - wysokość: 475mm - masa: maks. 3,00 kg - stelaż w kolorze czarnym (w standardzie) 4. Biurko lekarskie - 1 szt.. - wymiary (wys. x szer. x gł.): 740-770x1200x600 - Kolor: biały lub szary (jak szafa - pkt. 1) - Konstrukcja metalowa - W kpl. kontenerek biurka posiadający min. dwie szuflady dostosowane do formatów na karty chorób pacjentów. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części V wchodzi także przeniesienie i montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH - ZESTAW I
- Dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii
- Dostawa sprzętu informatycznego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.