eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tymCzęść IUrządzenia wydolnościowebieżnia i rower do ćwiczeń Część IIUrządzenia wydolnościowemłot i drabina bez końca Część IIIWyposażenie medyczne Część IVSprzęt komputerowy Część VMeble do pomieszczenia ratownika medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Warszawa: Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tym: Część I: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń Część II: Urządzenia wydolnościowe: młot i drabina bez końca Część III: Wyposażenie medyczne Część IV: Sprzęt komputerowy Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego
Numer ogłoszenia: 520656 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w tym: Część I: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń Część II: Urządzenia wydolnościowe: młot i drabina bez końca Część III: Wyposażenie medyczne Część IV: Sprzęt komputerowy Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego i prezentacja (z wyłączeniem części V w zakresie prezentacji) funkcjonowania nowego wyposażenia do stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej. Zamówienie zostało podzielone wg poniższych części: Część I: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia, rower do ćwiczeń, Część II: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca. Część III: Wyposażenie medyczne typu: zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie i respiratorem transportowym, defiblyratorem AED oraz waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką. Część IV: Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką. Część V: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, krzesło obrotowe, taboret tapicerowany, biurko lekarskie. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I, II i V wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego Szczegółowe wymagania dotyczące ww. wyposażenia określone zostały w rozdziale II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 33.19.00.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 33.19.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na część I, II i III postępowania tj. urządzenia wydolnościowe i wyposażenie medyczne, w wysokości: cz. I: 1500,00 PLN brutto (słownie: tysiąc pięćset złotych), cz. II: 2000,00 PLN brutto (słownie: dwa tysiące złotych), cz. III: 800,00 PLN brutto (słownie: osiemset złotych). Na pozostałe części zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium. 2). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 68 1030 1508 0000 0008 1630 1084 BH - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 102. 4). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 28.12.2012 r., do godz. 1000, tj. przed upływem terminu składania ofert, co musi zostać udokumentowane stosownym załącznikiem do oferty. 5). Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6) Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium określona została w art. 46 Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawcy - przedsiębiorcy, prowadzący działalność na podstawie ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej lub prowadzący działalność nie jako działalność gospodarcza zobowiązani są do podania w ofercie stosownych informacji o podstawach prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wg tych informacji zamawiający sprawdzi je we właściwych dostępnych rejestrach. Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy Wykonawca podał w ofercie stosowne informacje a następnie czy z podanego rejestru wynika, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie, poza oświadczeniem którego treść zawarta jest w zał. nr 1 do SIWZ, nie wymaga się od Wykonawcy spełnienia innych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, do ustanowienia pełnomocnika zgodnie i w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Pzp odpowiednio do: - reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia (złożenie oferty wspólnej z imiennym wskazaniem wszystkich wykonawców składających ofertę oraz podejmowaniem innych czynności wynikających z procedury postępowania), - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takich przypadkach jednym z dokumentów składających się na ofertę powinno być poprawnie udzielone Pełnomocnictwo. 2) W przypadku wybrania oferty wspólnej zamawiający wymaga przedłożenia, przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców w zakresie dotyczącym wykonania przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcami zamówienia są wszyscy uczestnicy zawartego porozumienia o udzielenie zamówienia (wykonawca zbiorowy). Wykonawcy ponoszą, zgodnie z art. 141 Pzp solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pok. 323 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia wydolnościowe: bieżnia i rower do ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: bieżnia i rower do ćwiczeń. Wymagane min. parametry: 1. BIEŻNIA PROFESJONALNA - 1 kpl. Wybór funkcji z menu przez programator dotykowy: przejście na sterowanie ręczne, medyczny przebieg testu, programy stałe, programy własne, automatyka pulsu. Wyświetlacz pokazujący następujące parametry: - kalorie, - dystans, - czas, - prędkość, - kalorie/godz. - tempo, - wznios, - aktualny puls. Parametry techniczne: prędkość. 0,2- 20 km / h. z regulacją co 0,1 km /h, wznios minimum: 0 - 20 % z płynną regulacją zasilanie 230V/50Hz, pas bieżni min. 150 x 50 cm. nośność bieżni minimum 170 kg Pomiar pulsu przez sensory dotykowe umieszczone w poręczach i pasek napiersiowy. Klucz bezpieczeństwa stanowiący awaryjny system zatrzymywania bieżni. Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu, pozwalający na niezależne wykorzystanie urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego. Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku polskim. 2. ROWER DO ĆWICZEŃ - 1 kpl - Panel sterujący bezpośrednio przy urządzeniu , pozwalający na niezależne wykorzystanie urządzenia bez konieczności załączania pulpitu sterującego, - Maksymalna waga użytkownika min170 kg. - Rowerek bez zasilania elektrycznego - własny generator. - Regulacja siedzenia (min. w pionie i w poziomie), - Oprogramowanie i opis klawiatury w j. polskim - tj. komunikaty komputera w języku polskim. - Możliwość regulacji mocy obciążenia (W) oraz utrzymania stałej mocy niezależnie od prędkości pedałowania FUNKCJE KOMPUTERA: Wyświetlacz pokazujący następujące parametry: - kalorie, - dystans, - czas, - tempo - kalorie na godz., - prędkość, - poziom obciążenia, - Funkcja doradcy kardio; w osobnych oknach pokazywany puls aktualny oraz puls optymalny (docelowy) dla treningu kardio i treningu odchudzanie. Możliwość wyboru kilku programów min. spalania kalorii, trening interwałowy itd. Możliwość przeprowadzenia testu wydolnościowego. Pomiar pulsu przez sensory dotykowe w umieszczone w poręczach, lub pasek napiersiowy, Uchwyty na bidon. Wymagania dodatkowe: - Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim. - Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części I wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia wydolnościowe: młot i drabina bez końca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalne urządzenia wydolnościowe typu: młot i drabina bez końca. Wymagane min. parametry: 1. MŁOT - 1 kpl. Urządzenie do ćwiczeń, w którym ciężar pociągany jest w dół i odpuszczany do góry. Panel sterujący musi zawierać: - programator z wyświetlaczem zadanej i wykonanej ilości pociągnięć, - lampkę kontrolną gotowości oraz sygnalizację akustyczną i optyczną zakończenia ćwiczenia. Komunikaty na panelu w języku polskim. Panel sterujący do montażu bezpośrednio przy młocie. napięcie zasilania: 230 VAC napięcie sterujące: 24 VDC obudowa: blacha stalowa z powłoką proszkową, kolor szary programowanie: czteromiejscowy dwurzędowy licznik elektroniczny wyświetlacz: czteromiejscowy dwurzędowy wyświetlacz LCD 2. DRABINA BEZ KOŃCA - 1 kpl. - Silnik hamujący sterowany elektronicznie, - wyposażona w: układy zapewniające bezpieczeństwo podczas ćwiczeń: układ hamowania oraz łagodny rozruch. - w zasięgu ręki zamontowany wyłącznik bezpieczeństwa, zabezpieczenie optyczne powodujące zatrzymanie przy dostaniu się nóg poniżej dozwolonego poziomu, - stopnie okrągłe wykonane ze stali, - obudowa z blachy stalowej w kolorze błękitnym lub szarym. 6-cio pozycyjny panel sterujący LCD bezpośrednio na drabinie: - Wyświetlacz parametrów: prędkość, czas wspinaczki (zużycie energii i moc w W na przemian) droga i częstość akcji serca, - Obowiązkowe poręcze zabezpieczające, - Silnik: trójfazowy 0,75 kW zasilany z 230 V 50 Hz/15A - Zasilanie: - 220/240 V 50/60 Hz - Pomiar pulsu: system bezprzewodowy POLAR lub równoważny, 1 kanał pomiar i wyświetlenie w czasie rzeczywistym - Interfejs: cyfrowy (RS 232) - Oprogramowanie: umożliwiające obsługę za pomocą komputera. Wymagania dodatkowe: - Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim. - Minimalny okres gwarancji na ww. urządzenia: min. 36 m-cy. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części II wchodzi także przeniesienie i instalacja/montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie medyczne typu: 1. Zestaw PSP R2 w torbie z kpl. szyn Kramera w osobnej torbie, defiblyratorem AED, ciśnieniomierzem stacjonarnym i respiratorem transportowym - 1 kpl. 2. Waga ze wzrostomierzem wraz z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl.. Wymagania dodatkowe: - Wykonawca wraz z dostawą ww. wyposażenia zobowiązany jest dostarczyć: karty katalogowe, instrukcje użytkowania i karty gwarancyjne - w języku polskim. - Minimalny okres gwarancji 24 m-ce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy typu: komputer przenośny z niezbędnym oprogramowaniem i drukarką - 1 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble do pomieszczenia ratownika medycznego typu: szafa medyczna, taboret, biurko lekarskie. 1. Szafa medyczna - 1 szt. - Szafa jednodrzwiowa, wykonana z blachy. - Przeszklenie drzwi ze szkła hartowanego. - Zamykana zamkiem ryglującym w trzech punktach z uchwytem klamkowym. - Wyposażona w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg. - Malowana farbami proszkowymi (epoksydowo-poliestrowymi) - kolor biały lub szary. Przybliżone wymiary zewnętrzne szafy: Szerokość: 600 mm Głębokość: 420 mm Wysokość: 1800 mm 2. Krzesło obrotowe - 2 szt.. - tapicerowane siedzisko i oparcie - kolor szary - regulacja wysokości siedziska - regulacja pochylenia i wysokości oparcia - podłokietniki - na kółkach obrotowych 3.Taboret z tapicerowanym siedziskiem - 1 szt.. - szerokość: 410mm - wysokość: 475mm - masa: maks. 3,00 kg - stelaż w kolorze czarnym (w standardzie) 4. Biurko lekarskie - 1 szt.. - wymiary (wys. x szer. x gł.): 740-770x1200x600 - Kolor: biały lub szary (jak szafa - pkt. 1) - Konstrukcja metalowa - W kpl. kontenerek biurka posiadający min. dwie szuflady dostosowane do formatów na karty chorób pacjentów. W zakres przedmiotu zamówienia (w ramach ceny ofertowej) , w części V wchodzi także przeniesienie i montaż w późniejszym terminie dostarczonego przedmiotu zamówienia we wskazanym docelowym miejscu, tj. pomieszczeniach stacjonarnego obiektu ćwiczebnego - komory dymowej, w terminie do 2 dni od telefonicznego wezwania Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.