eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-03-05



Og³oszenie nr 520584-N-2020 z dnia 2020-03-05 r.

Prokuratura Regionalna w Szczecinie: ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Regionalna w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 36386818300000, ul. Mickiewicza  153 , 71-260  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 91 441 09 57, e-mail marek.talaga@szczecin.pr.gov.pl, faks 91 4416605.
Adres strony internetowej (URL): www.szczecin.pr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.szczecin.pr.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szczecin.pr.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiaj±cy wymaga, aby oferta zosta³a z³o¿ona w formie pisemnej
Adres:
Prokuratura Regionalna w Szczecinie, ul. Mickiewicza 153, 71-260 Szczecin, biuro podawcze, pok. nr 35


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2
Numer referencyjny: RP VI WBA 261.3.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2, przez okres obowi±zywania umowy.2. Ogólne wymagania zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jako¶ciowymi powszechnie uznawanymi,2)Us³uga sprz±tania wewn±trz budynków jak i na terenie przyleg³ym ¶wiadczona jest w dni robocze (tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w okresie zimowym, w przypadku opadów ¶niegu lub marzn±cego deszczu, us³uga sta³ego utrzymania chodników (od strony ul. Mickiewicza i Brzozowskiego) i parkingu (na dziedziñcu) w stanie od¶nie¿onym i posypanym piaskiem oraz sol± ¶wiadczona jest codziennie, równie¿ w soboty i dni ustawowo wolne od pracy.3)Wykonawca winien stosowaæ ¶rodki czysto¶ci posiadaj±ce odpowiednie certyfikaty, deklaracje, pozwolenia itp., przeznaczone do danego typu powierzchni:a)pod³óg - panele, parkiet, terakota, linoleum, marmorette, wyk³adzina dywanowa,b)mebli - drewno, szk³o, p³yta meblowa, tapicerka meblowa,c)powierzchni pokrytych glazur±,d)armatury bia³ej i chromowanej w pomieszczeniach sanitarnych oraz ich dezynfekcji w sposób zapobiegaj±cy osadzaniu siê kamienia w umywalkach, sedesach i na armaturze chromowanej,4)Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia w tym:a)dostarczenia wszelkich maszyn i urz±dzeñ oraz ich eksploatacji,b)zatrudnienia osób,c)dostarczenia ¶rodków niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym ¶rodków chemicznych i czyszcz±cych, wk³adów foliowych do koszy na ¶mieci) oraz utylizacji opakowañ po zu¿ytych ¶rodkach,d)usuwania z terenu posesji li¶ci, ¶niegu, lodu, skoszonej trawy oraz dostarczenia piasku i soli do posypywania w okresie zimowym,5)Po wykonanych pracach remontowych Wykonawca ma obowi±zek sprz±tania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ maksymalnie 3-krotnego sprz±tania generalnego po przeprowadzonych pracach remontowych w okresie trwania umowy,6)Wykonawca bêdzie wykonywa³ ca³o¶æ us³ugi za pomoc± profesjonalnego sprzêtu do utrzymania czysto¶ci, wyposa¿enia i ¶rodków posiadaj±cych odpowiednie certyfikaty, deklaracje, pozwolenia itp., zgodnie z wymogami bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisami przeciwpo¿arowymi oraz zapewni wykonanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel,7)Wykonawca bêdzie realizowa³ us³ugê zatrudniaj±c pracowników:a)posiadaj±cych aktualne za¶wiadczenie o zdolno¶ci do pracy,b)posiadaj±cych aktualne za¶wiadczenie o przeszkoleniu z zakresu BHP,8)Zamawiaj±cy udostêpni nieodp³atnie ciep³± i zimn± wodê oraz energiê elektryczn± potrzebn± do wykonywania prac objêtych przedmiotem zamówienia,9)Zamawiaj±cy udostêpni nieodp³atnie pomieszczenie zamykane na klucz do przebierania siê pracowników Wykonawcy,10)W przypadku us³ug wykonywanych cyklicznie (np. mycie okien, itp.), Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzgadniania z Zamawiaj±cym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym,11)Zamawiaj±cy dopuszcza wykonywanie zadañ okresowych (np. mycie okien, itp.) po godz. 2100 i w dni wolne od pracy, po wcze¶niejszym ka¿dorazowym uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym, a nastêpnie ze s³u¿bami ochrony budynku,12)Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia koordynatora realizacji zamówienia i utrzymywania sta³ego kontaktu z osob± upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego,13)Wykonawca zobowi±zany jest do zg³aszania upowa¿nionemu pracownikowi Zamawiaj±cego wszelkich uwag o usterkach wymagaj±cych napraw, których nie jest w stanie usun±æ, np. przepalone ¿arówki, niedro¿ne umywalki i sedesy, itp.,14)Zamawiaj±cy wymaga, aby na ka¿dorazowe wezwanie Zamawiaj±cego przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego dokonali weryfikacji jako¶ci wykonania us³ugi (dok³adny termin uzgadniany bêdzie na bie¿±co),15)Czas pracy osób realizuj±cych us³ugê bêdzie kontrolowany przez Zamawiaj±cego. W przypadku stwierdzenia nieobecno¶ci zatrudnionych pracowników Wykonawcy, Zamawiaj±cy zastosuje kary umowne okre¶lone w § 5 ust. 4 umowy,16)Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przeprowadzenia kontroli u¿ywanego sprzêtu i ¶rodków czysto¶ci. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci w przedmiotowym zakresie Zamawiaj±cy zastosuje kary umowne okre¶lone § 5 ust. 4 umowy,17)Wszelkie uwagi dotycz±ce niew³a¶ciwego wykonania us³ugi przez Wykonawcê bêd± ewidencjonowane przez Zamawiaj±cego w "Protokole kontroli okresowej procesu sprz±tania" - za³±cznik nr 5 do SIWZ, który bêdzie podstaw± zastosowania kar umownych okre¶lonych w § 5 ust. 4 umowy,18)Wykonawca zobowi±zany jest wyposa¿yæ pracowników w odzie¿ robocz± oznaczon± logo firmy,19)Zamawiaj±cy zapewnia zakup we w³asnym zakresie: papieru toaletowego, rêczników papierowych, kostki do WC, od¶wie¿acza powietrza oraz myd³a do dozowników,20)Zestawienie powierzchni do sprz±tania zawiera za³±cznik nr 1 do umowy,21)Zakres czynno¶ci w ramach sprz±tania zawiera za³±cznik nr 2 do umowy,22)Zamawiaj±cy wymaga w trakcie realizacji zamówienia, zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wszystkie czynno¶ci opisane w za³±czniku nr 2 do umowy,23)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowê o pracê osób wykonuj±cych ww. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:a)¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b)¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,c)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.24)W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w za³±czniku nr 2 do umowy czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:a)o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,b)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/ umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1781), tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowana,c)za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±cego op³acenie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy,d)po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1781).25)Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 22) czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie, jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych ww. czynno¶ci. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do przeprowadzenia kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.26)Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny pracy zatrudnionych pracowników Wykonawcy wykonuj±cego us³ugê w³±cznie z prawem do sk³adania wniosków o zmianê pracownika. Wykonawca jest zwi±zany uzasadnionym ¿±daniem zmiany pracownika i dokona zmiany w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym.27)Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wyrz±dzone przez swoich pracowników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.28)Wykonawca, jak i osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia objêty niniejsz± umow± zobowi±zane s± do zachowania w poufno¶ci wszelkich informacji, które pozyska³y w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie s± jawne na podstawie odrêbnych przepisów. Wykonawca przyjmuje do wiadomo¶ci, ¿e materia³y, dokumenty lub inne informacje jakie mog± znajdowaæ siê w sprz±tanych pomieszczeniach, niezale¿nie od formy ,podlegaj± ochronie prawnej, a personel Wykonawcy nie mo¿e zapoznawaæ siê z nimi ani ujawniaæ ich komukolwiek. Wykonawca zobowi±zuje siê w tym zakresie odpowiednio przeszkoliæ osoby uczestnicz±ce w realizacji przedmiotowej umowy, przed terminem rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi przez te osoby i z³o¿yæ Zamawiaj±cemu w tym zakresie stosowne o¶wiadczenia, podpisane przez osoby przeszkolone (dotyczy to równie¿ koordynatorów). O¶wiadczenia winny byæ przekazane Zamawiaj±cemu przed terminem rozpoczêcia wykonywania czynno¶ci przez poszczególne osoby.29)Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania w poufno¶ci wszelkich informacji, które pozyska³y w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie s± jawne na podstawie odrêbnych przepisów równie¿ po zakoñczeniu obowi±zywania przedmiotowej umowy.30)Wykonawca przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia, zobowi±zuje siê przedstawiæ Zamawiaj±cemu dokumenty z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzaj±ce niekaralno¶æ osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy lub w nim bezpo¶rednio uczestnicz±cych (dotyczy to równie¿ osób zastêpuj±cych), wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem rozpoczêcia wykonywania czynno¶ci przez dan± osobê. Nie przed³o¿enie dokumentu z Krajowego Rejestru Karnego bêdzie skutkowa³o niewpuszczeniem danego pracownika na obiekt Zamawiaj±cego, a w konsekwencji uprawnia Zamawiaj±cego do natychmiastowego rozwi±zania umowy.31)Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

II.5) G³ówny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90914000-7
90919200-4
90610000-6
90620000-9
90630000-2
77300000-3
77314100-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego, które nale¿y do³±czyæ do oferty:1)Formularz oferty, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ,W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.2)O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, zgodnie z pkt 4.3 ppkt 1 SIWZ,W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.3)O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i podmiotach trzecich, zgodnie z pkt 4.3 ppkt 2 SIWZ,W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.4)Zobowi±zania podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 4.4 ppkt 2 SIWZ, je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na posiadaniu wiedzy i do¶wiadczeniu lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej.5)Odpowiednie pe³nomocnictwa - w sytuacjach okre¶lonych w pkt 11.1 SIWZ lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (pkt 7 SIWZ),Ww. pe³nomocnictwa nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej.6)O¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ wskazuj±ce czê¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców),W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jedno wspólne o¶wiadczenie.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Wadium nale¿y wnie¶æ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje moment wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego) w wysoko¶ci: 4 000,00 z³.2.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu,2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,3) gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020 poz. 299).3.W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ je na rachunek bankowy prowadzony w:NBP O/O Szczecin nr: 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000 przed up³ywem terminu sk³adania ofert.4.W pozosta³ych przypadkach oryginalny dokument wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.5.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musz± w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:1)zobowi±zania gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 9.8 bez potwierdzania tych okoliczno¶ci,2)termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±,6.Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym.7.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowan± form± wadium zostanie przez Zamawiaj±cego wykluczony, a jego oferta odrzucona.8.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:1)Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:a)odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,b)nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po jego stronie,2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.9.Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 9.8 ppkt 2.10.Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.11.Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.12.Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.9, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.13.Je¿eli wadium zostanie wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy zwróci je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek Wykonawcy.14.W ofercie nale¿y wpisaæ nr konta, na które Zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium lub do³±czyæ do oferty upowa¿nienie do odbioru wadium przez wskazan± osobê.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
ASPEKTY SPO£ECZNE REALIZACJI ZAMÓWIENIA40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I.ZAWARCIE UMOWY:1.Wykonawca ma obowi±zek zawrzeæ umowê wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ.2.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku VAT.3.Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zmiana zostanie wprowadzona na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy pod warunkiem wykazania, i¿ zmiana stawki podatku od towarów i us³ug ma wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy oraz w zakresie w jakim ma ona wp³yw na to wynagrodzenie.4.W przypadku, o którym mowa w pkt 17.3, zmiana zostanie wprowadzona na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy pod warunkiem wykazania, i¿ zmiana wskazana w pkt 17.3 ma wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy oraz w zakresie w jakim ma ona wp³yw na to wynagrodzenie.5.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:1)Zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),2)Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.6.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy, zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu:1)Polisê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, o której mowa w § 8 umowy,2)Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zatrudnia ponad % osób niepe³nosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, lub w rozumieniu w³a¶ciwych przepisów pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania w tych pañstwach.Je¿eli wykonawca nie dostarczy wymaganych dokumentów, sytuacja ta zostanie potraktowana, jako okoliczno¶æ, o której mowa w art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy i zostanie zastosowana procedura okre¶lona w art. 94 ust. 3 ustawy. Do Wykonawcy wybranego na podstawie art. 94 ust. 3 bêdzie mia³a równie¿ zastosowanie procedura, o której mowa w niniejszym punkcie.II.WYKONAWCY ZAGRANICZNI:1.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowi±zany, zgodnie z Rozdzia³em IV pkt 4.5 ppkt 1) SIWZ do z³o¿enia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów:1)o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,2)o których mowa § 5 pkt 2-4 ww. Rozporz±dzenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:a)nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,b)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.2.Dokumenty o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporz±dzenia, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt. 2 lit. a ww. Rozporz±dzenia, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu.3.Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia stosuje siê odpowiednio.4.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.5.Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, sk³ada dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, je¿eli Zamawiaj±cy wymaga³ zgodnie z Rozdzia³em IV pkt 4.5 ppkt 1) SIWZ z³o¿enia tego dokumentu. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporz±dzenia stosuje siê.III.O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej:1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty, b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu,2)O¶wiadczenie o którym mowa w ppkt 1 oraz ewentualne dowody Wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.