eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Paliwa płynne do taboru pojazdów WORD Katowice wraz z dostawą kart flotowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Katowice: Paliwa płynne do taboru pojazdów WORD Katowice wraz z dostawą kart flotowych.
Numer ogłoszenia: 520578 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 466682 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Paliwa płynne do taboru pojazdów WORD Katowice wraz z dostawą kart flotowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zaprasza do składania ofert przetargowych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych. Zakupy będą obejmować benzynę bezołowiową Pb-95 i olej napędowy ON. Realizacja zamówienia będzie odbywać się w miastach, w których zamawiający ma zlokalizowane oddziały terenowe: Katowice, Dąbrowa Górnicza, Jastrzębie Zdrój, Tychy, Bytom i Rybnik, na terytorium całej Polski oraz na terytorium minimum 10 krajów Europy z uwagi na prowadzoną działalność gospodarczą Zamawiającego związaną z licencjonowanym przewozem osób na terenie polski i Europy autobusami turystycznymi. Zamawiający wymaga, aby stacje Wykonawcy zlokalizowane na terytorium Europy były całodobowe. Zamawiający wymaga, aby zakupy paliw płynnych odbywały się w formie bezgotówkowej przy użyciu elektronicznych kart paliwowych. Każda elektroniczna karta na zakup paliwa ma być przyporządkowana do jednego pojazdu i zabezpieczona poufnym kodem dostępu PIN i będzie ich łącznie dla 126 pojazdów. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów związanych z dostawą w/w elektronicznych kart na zakup paliwa. Do każdego tankowania paliwa winien być dołączony druk w formie rachunku potwierdzający tankowanie z wyszczególnioną ilością zatankowanego paliwa, ceną paliwa i miejscem dokonanego zakupu oraz datą tankowania. Zamawiający będzie dokonywał zakupów paliw płynnych po cenach obowiązujących na stacjach wykonawcy. Natomiast przy zapłacie faktur zbiorczych wystawianych dwa razy w miesiącu ma być zastosowany upust/rabat przewidziany dla Zamawiającego. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 poz. 1058.) oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki1z dnia 22 stycznia 2009 r. w sprawie wymagań jakościowych dla biopaliw ciekłych (Dz. U. Nr 18, poz. 98).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 30.16.31.00 - Karty na zakup paliwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BP EUROPA SE Oddział w Polsce, ul. Jasnogórska 1, 31-358 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 714300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 848301,30

  • Oferta z najniższą ceną: 848301,30 / Oferta z najwyższą ceną: 848301,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.