Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Warszawa: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Praga Północ przy ul. Kłopotowskiego 15 - wymiana wraz z modernizacją dwóch dźwigów osobowych przy wejściu głównym do budynku
Numer ogłoszenia: 52055 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, fax 022 5900215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Praga Północ przy ul. Kłopotowskiego 15 - wymiana wraz z modernizacją dwóch dźwigów osobowych przy wejściu głównym do budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte są roboty budowlane, dostawy i usługi tj. prace projektowe, demontaż dwóch dźwigów osobowych oraz dostawę i montaż nowych dźwigów w szybach znajdujących się przy hallu głównym budynku Urzędu Dzielnicy Praga Północ przy ulicy Kłopotowskiego 15 w Warszawie. Zakres zamówienia w części dotyczącej zaprojektowania modernizacji obejmuje: - opracowanie projektu technicznego modernizacji dwóch dźwigów osobowych - uzgodnienie dokumentacji dźwigów z właściwą jednostką dozoru technicznego - przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na ich eksploatację - opracowanie instrukcji eksploatacji dźwigów - udział w badaniach i próbach dźwigów wymaganych przez UDT do wydania decyzji zezwalającej na eksploatację zmodernizowanych dwóch dźwigów oraz uiszczenie niezbędnych opłat za czynności jednostek dozoru technicznego. Zakres robót modernizacyjnych obejmuje: - demontaż, wymianę i montaż elementów w maszynowni - demontaż, wymianę i montaż elementów w szybie oraz odnowienie szybu - demontaż rozdzielni i instalacji elektrycznych, montaż nowych - wymiana kabin - wymiana drzwi i kaset wezwań wraz z robotami budowlanymi. W trakcie prac wymagane jest: - takie zaplanowanie i zorganizowanie pracy, aby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia był czynny jeden z dźwigów przeznaczonych do modernizacji - zapewnienie stałej obecności kierownika w trakcie prowadzenia robót - zorganizowanie i prowadzenie robót w sposób możliwie bezkolizyjny z wykonywaniem pracy przez pracowników Urzędu - wykonywanie robót uciążliwych i powodujących hałas lub zapylenie po godzinach pracy Urzędu - zabezpieczenie terenu prac i pomieszczeń w których będą wykonywane prace - bieżące sprzątanie i wywożenie materiałów z rozbiórki Po zakończeniu prac: przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, sposób realizacji zamówienia określają: 1) Ekspertyza techniczna - załącznik Nr 2 2) Formularz Techniczny stanowiący załącznik do Ekspertyzy technicznej - załącznik Nr 3 3) Instalowanie wind wymagania techniczne - stanowiący załącznik do Ekspertyzy technicznej - załącznik nr 4 4) wzór umowy - załącznik Nr 6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 Ustawy. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 8 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) decyzja Urzędu Dozoru Technicznego uprawniająca firmę do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tj. wymiana wraz z modernizacją co najmniej trzech dźwigów osobowych lub osobowo- towarowych w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej będących w trakcie użytkowania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) wykaz osób i podmiotów do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kopie aktualnych uprawnień. 10) kopia polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000 zł, wraz z ewentualnym pisemnym oświadczeniem, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, WOM, parter, stanowisko 18 cena SIWZ - 17.00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03- 708 Warszawa, pok. 339, III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców na wizji lokalnej w dniu 19.03.2008 r. o godz. 13:00. Zbiórka w hallu na parterze.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabiliatcji w Warszawie
- ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM IZOLACJI PRZECIWWILGOCIOWYCH W BUDYNKU DELEGATURY CBA W KRAKOWIE
- WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W BUDYNKACH NR 61 I 80 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
- Wykonanie robót budowlanych w celu przywrócenia stanu pierwotnego laboratorium C 0.02 w budynku Instytutu Techniki Cieplnej Wydział MEiL PW , ul. Nowowiejska 21/25 w Warszawie
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
- Dostawa płyty grzewczej do mikroskopu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Dostawa oraz montaż i instalacja platformy/platform dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, wraz z wykonaniem robót budowlanych w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zrealizowanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania: "Modernizacja szybu windowego w Zespole Szkół nr 5 przy ul. Szczawnickiej 1" w Warszawie
- DOSTAWA I MONTAŻ PLATFORM PRZYSCHODOWYCH, POCHYLNI SCHODOWEJ ORAZ ELEMENTÓW DŹWIGU OSOBOWEGO NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W BOGATYNI
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
- Dostawa i montaż dźwigu towarowego z możliwością przewozu osób w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.