eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › koncesja na budowę spopielarni zwłok na cmentarzu Prądnik Czerwony w Krakowie wraz z jej zaprojektowaniem i eksploatacją



Ogłoszenie z dnia 2005-10-04

POZYCJA 52054

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: koncesja na budowę spopielarni zwłok na cmentarzu Prądnik Czerwony w Krakowie wraz z jej zaprojektowaniem i eksploatacją

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Cmentarzy Komunalnych, do kontaktów: Teresa Mogilska, ul. Rakowicka 26, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6199950, fax 012 4113982, e-mail: sekretariat@zck-krakow.pl, www.zck-krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koncesja na budowę spopielarni zwłok na cmentarzu Prądnik Czerwony w Krakowie wraz z jej zaprojektowaniem i eksploatacją. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest : - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego spopielarni zwłok na cmentarzu Prądnik Czerwony zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym - realizacja robót budowlanych, obejmujących budowę spopielarni, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozwoleniem na budowę, na wskazanej przez Zamawiającego nieruchomości; - przejęcie od Zamawiającego do eksploatacji wybudowanej spopielarni na czas określony w ofercie. Zamówienie obejmuje: 1. W części projektowej: a) opracowanie kompletnej, posiadającej wszelkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. b) opracowanie kompletnej dokumentacji wraz z wszelkimi uzgodnieniami koniecznymi dla uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, a w szczególności pozwolenia na budowę. 2. W części realizacyjnej: a) rozpoczęcie i wykonanie robót budowlanych obejmujących wybudowanie i oddanie do eksploatacji obiektu spopielarni zwłok, zgodnie z programem funkcjonalno- użytkowym oraz uzyskanym pozwoleniem na budowę. b) wyposażenie obiektu w dwa piece krematoryjne oraz inne niezbędne urządzenia do jego eksploatacji, o parametrach zgodnych z warunkami technicznymi, gwarancyjnymi , posiadające wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do obrotu i eksploatacji. 3. W części eksploatacyjnej: a) przejęcie do eksploatacji obiektu spopielarni na warunkach określonych w umowie z Zamawiającym oraz ofercie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi Zamawiającego. b) przekazanie obiektu spopielarni Zamawiającemu po zakończeniu okresu jej eksploatacji na warunkach określonych w umowie. 4. Koncesjonariusz zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania obiektu spopielarni zwłok w terminie: do 30 czerwca 2006 roku w tym: a) wykonania prac projektowych, w terminie - 30.01.2006 r. b) wykonania robót budowlanych, w terminie - 30.06.2006 r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.53.00 - Roboty budowlane w zakresie krematoriów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.53.00 - Roboty budowlane w zakresie krematoriów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej równowartości 60 000 euro i poniżej równowartości 5 000 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 75 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 obiektów o kubaturze i powierzchni użytkowej co najmniej równej obiektowi spalarni) oraz potencjał techniczny (tj. dysponowanie piecami do spalania zwłok wraz z niezbędnym wyposażeniem, które spełniają wymogi techniczne, serwisowe i gwarancyjne określone przez Zamawiającego) do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadanie uprawnień budowlanych lub dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania i do kierowania robotami budowlanymi przez wskazanego kierownika robót w specjalności konstrukcyjno - budowlane wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają środki na rachunku bankowym w wysokości stanowiącej równowartość ceny oferty przez okres co najmniej sześciu miesięcy przed datą składania ofert albo udokumentują posiadanie zdolności kredytowej w tej wysokości. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę muszą oni udokumentować łącznie posiadanie ww. środków pieniężnych. b)posiadają ubezpieczenie i przedłożą Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polis ubezpieczeniowych w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) na sumę: 750 000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). III.2.2 Wymagane dokumenty Oferta musi zawierać: 1. Oświadczenie wykonawcy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz zawartych umów przedwstępnych na dostawę pieców i urządzeń spełniających warunki techniczne, serwisowe oraz gwarancyjne określone w załączniku nr 9 wraz oryginałami lub kserokopiami umów poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień oraz świadectw kwalifikacji w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień oraz świadectw kwalifikacji w zakresie określonym w pkt III. 2. 1. ppkt 3. Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku wykonawcy przez okres co najmniej trzech miesięcy przed datą składania ofert, na kwotę co najmniej równą wartości przedmiotu zamówienia. Deklarację zawarcia umowy ubezpieczenia. Oświadczenie o objęciu kierownictwa budowy przez kierownika budowy. Kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt III. 2.2. ppkt 2,4 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 2. 2. ppkt 2-5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania."

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. najniższa cena brutto - 10% 2. czas trwania umowy koncesyjnej zaproponowany przez Wykonawcę liczony jako proponowana liczba dni kalendarzowych jej obowiązywania - 90% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.11.2005, cena - 12.50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.11.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.11.2005, godzina 10:00, ul. Rakowicka 41 pok. 3.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.