Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Kowary: Prowadzenie zajęć profilaktyczno - terapeutycznych w Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Kowarach
Numer ogłoszenia: 520390 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kowarach , ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć profilaktyczno - terapeutycznych w Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Kowarach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć profilaktyczno - terapeutycznych zgodnie z opracowanym przez Oferenta programem i harmonogramem zajęć profilaktyczno - terapeutycznych wynikających z przedmiotu zamówienia w Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Kowarach. 1. W zakres usługi wchodzą: 1) Opracowanie programu i harmonogramu zajęć profilaktyczno-terapeutycznych w zakresie uzależnień od alkoholu, narkotyków oraz w zakresie przemocy w rodzinie. Program wraz z harmonogramem zajęć należy przedłożyć zamawiającemu po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) konsultacje i porady dla osób uzależnionych i ich rodzin, 3) terapia indywidualna dla osób uzależnionych, współuzależnionych, Dorosłych Dzieci Alkoholików (DDA), 4) prowadzenie grup psychoedukacyjnych oraz grup wsparcia dla osób uzależnionych, współuzależnionych, DDA, 5) prowadzenie zajęć profilaktycznych dla dzieci i młodzieży, 6) prowadzenie warsztatów, prelekcji, szkoleń dot. problematyki uzależnień dotyczących propagowania zdrowego stylu życia zgodnie ze zgłoszonymi zapotrzebowaniami, 7) terapia dla ofiar i sprawców przemocy w rodzinie, 8) prowadzenie grup samopomocowych sprawców i ofiar przemocy, 9) prowadzenie zajęć w zakresie uzależnienia od alkoholu, narkotyków oraz w zakresie przemocy w rodzinie. 10) wydawanie opinii dotyczącej celowości uczestnictwa w terapii grupowej lub indywidualnej osób kierowanych do Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień przez Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kowarach. 11) zakup doposażenia do Centrum w postaci materiałów piśmienniczych, środków czystości, drobnego sprzętu itp. zapewniającego realizację przedmiotowego zadania, 12) ścisła współpraca wykonawcy z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kowarach, 13) ubezpieczenie uczestników terapii, 14) zamawiający wymaga aby zajęcia profilaktyczno-terapeutyczne prowadzone były przez wykonawcę w miejscu wskazanym przez zamawiającego tj. w Kowarach przy ul. Zamkowej 5. Wyżej wymieniony zakres zamówienia Wykonawca realizuje w pełnym zakresie z uwzględnieniem przedstawionego programu i harmonogramu pracy w Centrum Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Kowarach. 15) Dane dotyczące ilości osób objętych terapią oraz ilości godzin zajęć: Dotyczące ilości osób objętych terapią: - ilość osób objętych terapią w zakresie uzależnienia od alkoholu - minimum 20 osób i nie więcej niż 30, - ilość osób objętych terapią w zakresie uzależnienia od narkotyków - minimum 10 osób i nie więcej niż 15, - ilość osób objętych terapią w zakresie przemocy w rodzinie - minimum 5 osób i nie więcej niż 8. - z okresów terapii wyłącza się święta i dni wolne od pracy, Dotyczące ilości godzin terapii: - w okresie jednego tygodnia ilość godzin terapii w zakresie uzależnienia od alkoholu powinna wynosić 15 godzin (1 godzina oznacza 60 minut), - w okresie jednego tygodnia ilość godzin terapii w zakresie uzależnienia od narkotyków powinna wynosić 4 godziny (1 godzina oznacza 60 minut), - w okresie jednego tygodnia ilość godzin terapii w zakresie przemocy w rodzinie powinna wynosić 3 godziny (1 godzina oznacza 60 minut), Odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z wykonywaniem umowy ponosi Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na prowadzeniu zajęć profilaktyczno-terapeutycznych w zakresie uzależnień przez okres nieprzerwalny minimum 1 roku z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia a w szczególności: posiadającą co najmniej dwuletnią praktykę zawodową w zakresie terapii uzależnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie: zmiany przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kowarach, 58-530 Kowary, ul. 1 Maja 1, pok. nr 2 (budynek B)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Kowarach, 58-530 Kowary, ul. 1 Maja 1a, pok. nr 1-2 (Biuro Obsługi Klienta - budynek A)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOWAR
- Remont mostu na potoku Janówka
- Wykonanie instalacji w kotłowni wraz z wymianą kotła centralnego ogrzewania na kocioł gazowy w leśniczówce Przesieka
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- Usługi wspierające rozwój i kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
- "Świadczenie usług specjalistycznych: psychologicznych, logopedycznych, superwizji i hipoterapii" - realizowane w 4 częściach
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w drugiej połowie 2024 r."
- Świadczenie usług mobilnego fizjoterapeuty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.