eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Oświęcim: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 52036 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339741 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu w następujących ilościach: Lp. Sprzęt i oprogramowanie szt. 1. Laptop typ 1 z torbą i myszką bezprzewodową 2 2. Laptop typ 2 z torbą i myszką bezprzewodową 3 3. Laptop typ 3 z torbą i myszką bezprzewodową, klawiaturą zewnętrzną i stacją dokującą 2 4. Monitor typ 1 5 5. Drukarka typ 1 z kompletem kabli i kompletem oryginalnych tonerów 2 6. Dysk zewnętrzny 3 7. Pakiet biurowy 7 8. Oprogramowanie graficzne 1 9. Oprogramowanie do CAD 2 10. Oprogramowanie do kosztorysowania 2 11. Pakiet oprogramowania do opracowywania profesjonalnych materiałów informacyjnych opartych na standardzie PDF 1 12. Oprogramowanie OCR 1 2. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia przedmiotu zamówienia. 3.Szczegółowy opis minimalnych, wymaganych parametrów technicznych sprzętu komputerowego i oprogramowania został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, których parametry zostały podane w wymienionym załączniku. Wszystkim użytym w SIWZ nazwom własnym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy lub równoważne Zamawiający posłużył się nazwą własną producenta dla ułatwienia opisu przedmiotu zamówienia, w oparciu o przesłanki art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 4.Zaoferowane artykuły równoważne muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, posiadać takie same lub lepsze parametry w stosunku do asortymentu określonego przez Zamawiającego powyżej. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym pełną nazwę producenta i modelu. Wymieniony w załączniku nr 1 sprzęt i oprogramowanie powinny być fabrycznie nowe i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz gwarancję. 5.Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt, na czas i warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w formie grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej w ramach programu - Europa dla obywateli..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AF SEKO sp. z o.o., Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75909,45

  • Oferta z najniższą ceną: 64106,12 / Oferta z najwyższą ceną: 98002,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.