eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper, oprogramowania VMware oraz sprzętu Hewlett Packardnr rej.DZP..381.144.2013.DW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Katowice: Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper, oprogramowania VMware oraz sprzętu Hewlett Packardnr rej.: DZP..381.144.2013.DW.
Numer ogłoszenia: 520364 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229325 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper, oprogramowania VMware oraz sprzętu Hewlett Packardnr rej.: DZP..381.144.2013.DW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia był:a)zakup usług wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper - oznaczony jako część A postępowania; b)zakup usług wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware - oznaczony jako część B postępowania; c)zakup usług wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Hewlett Packard - oznaczony jako część C postępowania. 2.Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem wskazanym w ust. 1. 3.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierały załączniki 2A, 2B, 2C do specyfikacji- opis przedmiotu zamówienia. 4.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymagał dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego według harmonogramu wskazanego w załącznikach 2A, 2B, 2C do specyfikacji- opis przedmiotu zamówienia. 5.Wymagany minimalny okres gwarancji na nośniki: 3 miesiące (jeśli dotyczy). 6.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 7.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 9.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 10.Zamawiający nie przewidywał wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: A.Zakup usług wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Juniper.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANSEC Poland S.A, ul. Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10917,48

  • Oferta z najniższą ceną: 10917,48 / Oferta z najwyższą ceną: 10917,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: C. Zakup usług wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu Hewlett Packard.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANSEC Poland S.A, ul. Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4708,44

  • Oferta z najniższą ceną: 4708,44 / Oferta z najwyższą ceną: 4708,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.