Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-02-20
Ogłoszenie nr 520303-N-2018 z dnia 2018-02-20 r.
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice w okresie 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Miasto Gliwice, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, REGON: 276255335, osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Urząd Miejski w Gliwicach - Biuro Prezydenta Miasta i Rady Miasta, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Wydział Kultury i Promocji, Wydział Wydział Organizacyjny, Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, REGON: 000515767, osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gliwicach, ul. Kozielska 1, 44 -100 Gliwice, REGON: 243568057, osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Centrum Pieczy Zastępczej i Wspierania Rodziny 44 -100 Gliwice, ul. Sikorskiego 134 631-26-66-700 366031089 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, REGON: 277723063, osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Dom Dziecka nr 1 44-100 Gliwice, ul. Toszecka 25 631-10-78-378 000724229 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Dom Dziecka nr 2 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 43 631-10-65-068 000724235 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Dom Dziecka nr 3 44-117 Gliwice, ul. M.Kopernika 109 631-10-65-134 000724241 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Dom Dziecka nr 4 44-100 Gliwice, ul. Paderewskiego 32 969-16-22-297 365189820 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Dom Pomocy Społecznej "Nasz Dom" 44-100 Gliwice, ul. Derkacza 10 631-13-33-244 000665254 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Dom Pomocy Społecznej "Opoka" 44-100 Gliwice, ul. Pszczyńska 100 631-13-33-126 000686492 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Gimnazjum nr 1 44-100 Gliwice, ul. Księcia Ziemowita 12 631-266-47-30 277664730 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Gliwicki Ośrodek Metodyczny 44-100 Gliwice, ul. Okrzei 20 631-23-54-314 277876654 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Gliwicki Zakład Aktywności Zawodowej 44-100 Gliwice, ul. Dolnej Wsi 74 631-26-59-976 363141156 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych 44-100 Gliwice, ul.Zwycięstwa 1 631- 23-34-122 277691541 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Górnośląskie Centrum Edukacyjne 44-100 Gliwice, ul. Okrzei 20 631-10-75-730 000193418 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
I Liceum Ogólnokształcące Dwujęzyczne 44-100 Gliwice, ul. Zimnej Wody 8 631-23-26-039 000721350 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
II Liceum Ogólnokształcące 44-100 Gliwice, ul. Wróblewskiego 9 631-10-76-089 271995257 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, REGON: 271048212, osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Młodzieżowy Dom Kultury 44-100 Gliwice, ul. Barlickiego 3 631-10-78-220 000724258 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii 44-103 Gliwice, ul. Sikorskiego 134 969-11-69-923 273270618 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Ośrodek Pomocy Społecznej 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 9 631-13-31-802 003451973 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia 44 - 100 Gliwice, ul. Wieczorka 6 631-10-78-869 000282837 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35 A 631-10-77-574 000724264 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Powiatowy Urząd Pracy 44-100 Gliwice, Plac Inwalidów Wojennych 12 631-22-62-256 276753257 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Przedszkole Miejskie nr 18 44-100 Gliwice, ul. Brzozowa 50 631-262-39-26 241789943 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Przedszkole Miejskie nr 22 44-119 Gliwice, ul. Żeromskiego 26 631-26-23-547 241793867 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Przedszkole Miejskie nr 23 44-100 Gliwice, ul. Królowej Bony 6 631-26-23-122 241784578 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Przedszkole Miejskie nr 27 44-121 Gliwice, ul. Targosza 3 631-26-23-116 241784704 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Przedszkole Miejskie z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 19 631-26-24-096 241785299 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Straż Miejska 44-121 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2A 631-22-56-965 276706186 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 11 44 - 100 Gliwice, ul. Pocztowa 31 631-21-38-007 000721478 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 13 44-105 Gliwice, ul. Elsnera 25 969-00-50-551 000721490 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 2 44-152 Gliwice, ul. Goździkowa 2 631-21-19-317 000721580 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 im. Henryka Sienkiewicza w Gliwicach 44-103 Gliwice, ul. Reymonta 18a 631-10-75-440 000721567 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 27 44-121 Gliwice, ul. Gomułki 16a 631-23-84-249 000721426 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 28 44-100 Gliwice, ul. M. Strzody 4 631-18-94-675 000721432 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 29 44-109 Gliwice, ul. Staromiejska 24 969-00-33-096 000721449 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 41 44-100 Gliwice, ul. Kormoranów 23 631-10-69-712 000721337 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 6 44-100 Gliwice, ul. Jasnogórska 15-17 631-26-72-161 367366001 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 8 44-141 Gliwice, ul. Spacerowa 6 631-13-35-711 000721640 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa nr 9 44-100 Gliwice, ul. Jana III Sobieskiego 14 631-10-75-658 000721656 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 44 - 151 Gliwice, ul. Daszyńskiego 424 631-21-19-257 000721596 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Środowiskowy Dom Samopomocy 44-103 Gliwice, ul. Sikorskiego 134 631-26-56-883 361148600 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
V Liceum Ogólnokształcące 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 29 631-23-26-134 000724181 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 44-100 Gliwice, Plac Inwalidów Wojennych 12 631-240-89-84 278215883 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zarząd Dróg Miejskich 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31 631-244-02-61 240009251 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Przedszkoli Miejskich nr 1 44-119 Gliwice, ul. Młodopolska 4 631-26-54-128 243568011 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Przedszkoli Miejskich nr 2 44-122 Gliwice, ul. Młodych Patriotów 10 631-26-64-440 363897960 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Przedszkoli Miejskich nr 3 44-122 Gliwice, ul. Sikornik 48 631-26-64-428 363898008 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Przedszkoli Miejskich nr 4 44-100 Gliwice, ul. H. Sienkiewicza 9 631-26-63-831 363898014 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 1 44-122 Gliwice, ul. Kilińskiego 1 631-26-46-614 243011283 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 10 44-102 Gliwice, ul. Jana Śliwki 8 631-26-64-434 363898037 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 11 44-100 Gliwice, ul. Tarnogórska 59 631-267-20-14 367338223 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 12 44-100 Gliwice, ul. Lipowa 29 631-26-72-422 367338230 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 2 44-117 Gliwice, ul. Kopernika 63 969-16-06-074 242971012 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 3 44-100 Gliwice, ul. Żwirki i Wigury 85 631-26-54-134 243567997 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 4 44-105 Gliwice, ul. Obrońców Pokoju 4 969-161-05-61 243567974 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 5 44-100 Gliwice, ul. Kozielska 39 631-26-58-178 361084052 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 6 44-100 Gliwice, ul. Robotnicza 6 631-26-58-379 361098427 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 7 44-100 Gliwice, ul. Ligonia 36 631-26-58-209 361098456 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 8 44-100 Gliwice, ul. Stefana Okrzei 16 631-26-58-238 361138871 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkolno Przedszkolny nr 9 44 - 109 Gliwice, ul. Wrzosowa 14 969-16-19-958 363898020 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Budowlano-Ceramicznych 44-100 Gliwice, ul. Bojkowska 16 631-10-81-989 000194949 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych 44-103 Gliwice, ul.Sikorskiego 132 631-22-47-133 276586256 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Łączności 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35 631-265-83-10 361098373 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 44-100 Gliwice, ul. Kozielska 1a 631-10-77-611 270154018 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 12 44-164 Gliwice, ul. Płocka 16/ 44-164 Gliwice, ul. Sopocka 6 969-130-91-75 277864734 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 14 44-119 Gliwice, ul. Przedwiosnie 2 631-24-99-260 240419813 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 44-113 Gliwice, ul. Partyzantów 25 969-00-33-050 270154490 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 44-100 Gliwice, ul. Orląt Ślaskich 25 631-10-75-115 270154604 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 44-122 Gliwice, ul. Sikornik 34 631-10-69-669 272769050 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 44-117 Gliwice, ul. Syriusza 30 969-16-26-734 367338275 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 44-100 Gliwice, ul. Gierymskiego 7 631-22-48-888 276564289 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Samochodowych 44-122 Gliwice, ul. Kilińskiego 24a 631-10-77-893 000193690 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych 44-100 Gliwice, ul. Dolnej Wsi 74 631-22-31-480 276285454 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 5 631-21-96-200 000127717 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Żłobki Miejskie 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71 631-22-57-002 276709776 osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach, ul. Kościuszki 17, 44-100 Gliwice, REGON: 000280979, osoba do kontaktów: Katarzyna Ługowska, e-mail: za@um.gliwice.pl |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: Zgodnie z poleceniem służbowym nr 26/17 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 19.12.2017 r. Urząd Miejski w Gliwicach został wyznaczony do: 1) przeprowadzenia postępowania na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych, Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz na mocy porozumienia z dnia 1.12.2017 r., na rzecz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach, 2) udzielenia zamówienia na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych i Urzędu Miejskiego w Gliwicach. 2. Zgodnie z porozumieniem nr ZA.271.147.2017 CRU: 3761/17 z dnia 1.12.2017 r. o wspólnym przeprowadzeniu postępowania i udzieleniu zamówienia publicznego, wyznaczono Miasto Gliwice jako upoważnione do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach. Zgodnie z niniejszym porozumieniem Miasto Gliwice będzie wykonywać swoje zobowiązania za pośrednictwem jednostki organizacyjnej - Urzędu Miejskiego w Gliwicach (Wydział Zamówień Publicznych). Dla realizacji celu niniejszego porozumienia Miejska Biblioteka Publiczna w Gliwicach udzieliła Miastu Gliwice pełnomocnictwa.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
27625533500000, ul.
Ul. Zwycięstwa
21
,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 238 55 30, e-mail
za@um.gliwice.pl, faks
32 238 55 27.
Adres strony internetowej (URL): www.gliwice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Gliwicach, sekretariat Wydziału Zamówień Publiczych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, pokój nr 434, IV piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice w okresie 12 miesięcy
Numer referencyjny:
ZA.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiot zamówienia obejmuje: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. II. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część nr 1 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice - Urzędu Miejskiego w Gliwicach, miejskich jednostek organizacyjnych oraz rad osiedli - podmioty podlegające ubezpieczeniu wskazane zostały w ZAŁĄCZNIKU NR 9E-1 do SIWZ - wykaz ubezpieczonych. część nr 2 - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach - wykaz filii zawiera ZAŁĄCZNIK NR 9E-2 do SIWZ. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ - PROGRAM UBEZPIECZENIA. Wykaz majątku oraz inne informacje niezbędne do analizy ryzyka zawarto w następujących ZAŁĄCZNIKACH do SIWZ: nr 9 (dane dotyczące ubezpieczenia), nr 10 (dodatkowe informacje do oceny ryzyka), nr 11 (raport szkodowy) oraz 12 (mapa sieci dróg wraz z danymi dotyczącymi tunelu) i 13 (mapy zagrożeń powodziowych). IV. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizytacji (lustracji ryzyka) hali widowiskowo-sportowej przy ul. Akademickiej 50, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu na potrzeby przygotowania oferty przez Wykonawcę. Wizytacja nie jest obowiązkowa. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do 22 lutego 2018 r. godz. 13:00 przesłać faksem lub e-mailem wykaz osób (co najmniej imię i nazwisko), które mają wziąć udział w wizytacji. Termin wizytacji ustala się na dzień 23 lutego 2018 r. godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców (osób upoważnionych przez Wykonawcę): przed wejściem C. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do wizytacji w dniu wizytacji powinna przekazać przedstawicielowi Zamawiającego: pisemne oświadczenie w formie oryginału o treści ZAŁĄCZNIKA NR 14 do SIWZ, oraz pisemne upoważnienie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) potwierdzające, że dana osoba jest uprawniona przez wykonawcę do wizytacji hali widowiskowo-sportowej przy ul. Akademickiej 50 w Gliwicach (postanowienia Rozdziału 15 SIWZ pkt 2) lit. b) stosuje się odpowiednio). V. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (Ubezpieczający/Ubezpieczeni) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. VI. Ze względu na poufny charakter informacji zawartych w ZAŁĄCZNIKU NR 15 - dokumentacja techniczna dot. hali widowiskowo-sportowej przy ul. Akademickiej 50 (zawierająca m.in. informacje dot. odbioru przyłączy, protokoły, opinie, instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, protokoły z uruchomienia instalacji, protokoły odbiorów wybranych instalacji), zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie udostępni go na swojej stronie internetowej, tj. Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Zamawiający informuje, że ze względu na duży rozmiar pliku, załącznik ten w wersji elektronicznej zapisany na nośniku DVD można otrzymać jedynie w siedzibie Zamawiającego, pokój 434 (IV piętro), w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Gliwicach - po uprzednim złożeniu wniosku e-mailem lub faksem. Osoba pobierająca ZAŁĄCZNIK NR 15 będzie zobowiązana do złożenia stosownego oświadczenia o zachowaniu poufności (druk będzie dostępny w siedzibie Zamawiającego). VII. Zamawiający informuje, że w doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych związanych z zawarciem umów ubezpieczenia oraz w zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń Zamawiającego na podstawie umowy pośredniczy firma Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66516000-0 |
66515000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-04-01 lub zakończenia: 2019-03-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
12 | 2018-04-01 | 2019-03-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 z późn. zm.).
Powyższy warunek musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli zezwolenie uzyskano przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęto działalność przed 28 sierpnia 1990 r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 20,00 |
zwiększenie limitów odpowiedzialności | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: CZĘŚĆ NR I § 9 Zmiany umowy 1. Ubezpieczający/Ubezpieczony przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Ubezpieczyciela pod następującymi warunkami: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianego w umowie; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia; składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w programie ubezpieczenia (załącznik nr 1 do umowy) zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej - - zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianego w umowie; 4) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej lub zmiany limitów odpowiedzialności na pisemny wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego oraz po uzyskaniu zgody Ubezpieczyciela; składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w programie ubezpieczenia (załącznik nr 1 do umowy) zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) korzystnej dla Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian OWU Ubezpieczyciela oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Ubezpieczającego/Ubezpieczonego i Ubezpieczyciela bez dodatkowej zwyżki składki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian przepisów prawnych; 7) zmiana umowy w zakresie bezpieczeństwa informacji Urzędu może nastąpić w wyniku zmian dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w Urzędzie (bez zmiany wynagrodzenia); 8) w przypadku zmiany stawki VAT, z tym że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towaru i usług nie ulegnie zmianie; 9) zmiana zakresu usług, który Ubezpieczyciel powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego lub Ubezpieczyciela (bez zmiany wynagrodzenia); 10) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. zakresu usług przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice w okresie 12 miesięcy" (oznaczenie sprawy: ZA.271.2.2018) Ubezpieczyciel nie przewidział zakresu usług, którego wykonanie powierzy podwykonawcy (bez zmiany wynagrodzenia). 2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 10. 4. Zmiany personalne na stanowiskach przedstawicieli Stron, o których mowa w § 6 nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie powiadomienia Stron (pisemnie lub drogą elektroniczną: faks, e mail). CZĘŚĆ NR II § 9 Zmiany umowy 1. Ubezpieczający/Ubezpieczony przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Ubezpieczyciela pod następującymi warunkami: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianego w umowie; 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku w okresie ubezpieczenia; składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w programie ubezpieczenia (załącznik nr 1 do umowy) zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej - - zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwyżki składki, na pisemny wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego złożony przed upływem terminu płatności składki przewidzianego w umowie; 4) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej lub zmiany limitów odpowiedzialności na pisemny wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego oraz po uzyskaniu zgody Ubezpieczyciela; składka będzie rozliczana zgodnie z określonymi w programie ubezpieczenia (załącznik nr 1 do umowy) zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) korzystnej dla Ubezpieczającego/Ubezpieczonego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian OWU Ubezpieczyciela oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Ubezpieczającego/Ubezpieczonego i Ubezpieczyciela bez dodatkowej zwyżki składki; 6) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikającej ze zmian przepisów prawnych; 7) zmiana umowy w zakresie bezpieczeństwa informacji Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach może nastąpić w wyniku zmian dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gliwicach (bez zmiany wynagrodzenia); 8) w przypadku zmiany stawki VAT, z tym że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towaru i usług nie ulegnie zmianie; 9) zmiana zakresu usług, który Ubezpieczyciel powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Ubezpieczającego/Ubezpieczonego lub Ubezpieczyciela (bez zmiany wynagrodzenia); 10) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. zakresu usług przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice w okresie 12 miesięcy" (oznaczenie sprawy: ZA.271.2.2018) Ubezpieczyciel nie przewidział zakresu usług, którego wykonanie powierzy podwykonawcy (bez zmiany wynagrodzenia). 2. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 10. 4. Zmiany personalne na stanowiskach przedstawicieli Stron, o których mowa w § 6 nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie powiadomienia Stron (pisemnie lub drogą elektroniczną: faks, e mail).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Ze względu na poufny charakter informacji zawartych w ZAŁĄCZNIKU NR 15 - dokumentacja techniczna dot. hali widowiskowo-sportowej przy ul. Akademickiej 50 (zawierająca m.in. informacje dot. odbioru przyłączy, protokoły, opinie, instrukcję bezpieczeństwa pożarowego, protokoły z uruchomienia instalacji, protokoły odbiorów wybranych instalacji), zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający nie udostępni go na swojej stronie internetowej, tj. Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Zamawiający informuje, że ze względu na duży rozmiar pliku, załącznik ten w wersji elektronicznej zapisany na nośniku DVD można otrzymać jedynie w siedzibie Zamawiającego, pokój 434 (IV piętro), w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Gliwicach - po uprzednim złożeniu wniosku e-mailem lub faksem.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Osoba pobierająca ZAŁĄCZNIK NR 15 będzie zobowiązana do złożenia stosownego oświadczenia o zachowaniu poufności (druk będzie dostępny w siedzibie Zamawiającego).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-28, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej miasta Gliwice - Urzędu Miejskiego w Gliwicach, miejskich jednostek organizacyjnych oraz rad osiedli |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516000-0, 66515000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-04-01
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 20,00 |
zwiększenie limitów odpowiedzialności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gliwicach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516000-0, 66515000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-04-01
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 20,00 |
zwiększenie limitów odpowiedzialności | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej. Znak sprawy IA1.283.26.2024.AG
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych dla Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej w Zabrzu. IA1.283.25.2024.DM
- Termomodernizacja budynku przy ul. Noakowskiego 4 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Noakowskiego 3 w Gliwicach - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- ZP/G/30/24Dost.4rodz.drutu:AgSnO10śr. 1,8mm+/-0,04(st. tw.)il. 25kg (+/-10%);AgSnO10 śr.2,6mm+/-0,04; (st. tw.)il.10kg (+/-10%);AgNi10 śr.4,0mm+/-0,04;(st.m.)il.6kg (+/-10%);Ag0 śr 3,0mm+/-0,04; (st.m.)il5kg (+/-10%)
- "Bezwykopowa renowacja kanalizacji deszczowej".
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Łeba
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Augustowskiego
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU BYTOWSKIEGO
- "Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Poniec"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.