eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na organizację wyjazdu do Londynu w dniach 13 - 17.06.2017 r. dla 7 Uczestników w ramach projektu pt. "Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, (dalej jako: Projekt) w zakresie usług: rezerwacji, zakupu i doręczenia biletów lotniczych na trasie Gdańsk - Londyn oraz Londyn - Gdańsk, rezerwacji i zawarcia umowy zakwaterowania, zawarcia umowy ubezpieczenia na rzecz Uczestników Projektu na rachunek Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-29



Ogłoszenie nr 520194-N-2017 z dnia 2017-05-29 r.

GDAŃSKA FUNDACJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na organizację wyjazdu do Londynu w dniach 13 - 17.06.2017 r. dla 7 Uczestników w ramach projektu pt. "Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, (dalej jako: Projekt) w zakresie usług: rezerwacji, zakupu i doręczenia biletów lotniczych na trasie Gdańsk - Londyn oraz Londyn - Gdańsk, rezerwacji i zawarcia umowy zakwaterowania, zawarcia umowy ubezpieczenia na rzecz Uczestników Projektu na rachunek Zamawiającego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: GDAŃSKA FUNDACJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, krajowy numer identyfikacyjny 220049622, ul. ul. LĘBORSKA  3B , 80-386  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587316500, 587316581, e-mail l.formela@inkubatorstarter.pl, m.kozubal@inkubatorstarter.pl, faks 587316564.
Adres strony internetowej (URL): www.gfp.cm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne n/d

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
n/d

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gfp.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta wraz z załącznikami powinna być złożona w kopercie zamkniętej w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie. Koperta ta powinna zostać zamknięta i oznaczona wyłącznie: 1) firmą (nazwiskiem) i adresem Wykonawcy, 2) firmą i adresem Zamawiającego, 3) oznakowaniem według numeru postępowania wskazanego w Rozdziale I. ust. 7 pkt. g) niniejszej SIWZ. 4) oznaczonej napisem: OFERTA na organizację wyjazdu do Londynu w dniach 13 - 17.06.2017 r. (nie otwierać przed dniem 06.06.2017 r., do godz. 08.30).
Adres:
Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości ul. Lęborska 3b, 80-386 Gdańsk, Polska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA na organizację wyjazdu do Londynu w dniach 13 - 17.06.2017 r. dla 7 Uczestników w ramach projektu pt. "Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, (dalej jako: Projekt) w zakresie usług: rezerwacji, zakupu i doręczenia biletów lotniczych na trasie Gdańsk - Londyn oraz Londyn - Gdańsk, rezerwacji i zawarcia umowy zakwaterowania, zawarcia umowy ubezpieczenia na rzecz Uczestników Projektu na rachunek Zamawiającego
Numer referencyjny: 1/2017/BROKER /PZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja wyjazdu do Londynu w dniach 13 - 17.06.2017 r. dla 7 Uczestników w ramach projektu pt. "Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa, Działanie 2.3. Aktywność eksportowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, (dalej jako: Projekt) w zakresie usług: 1) Usługę rezerwacji, zakupu i doręczenia biletów lotniczych na trasie Gdańsk - Londyn oraz Londyn - Gdańsk według następujących warunków: a) Bilety dla 7 (siedmiu) Uczestników z Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy do Londynu i z Londynu do Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy, b) Zakup biletów lotniczych w klasie ekonomicznej, przy czym maksymalny koszt biletów w dwie strony dla jednego Uczestnika nie może przekroczyć kwoty 1000 zł brutto - kwota ta uwzględnia opłatę (marżę) transakcyjną Wykonawcy; c) koszt biletów dla jednego Uczestnika obejmować będzie koszt bagażu podręcznego i koszt jednej sztuki bagażu rejestrowanego; d) Wylot Uczestników z Gdańska do Londynu nastąpi w dniu 13 czerwca 2017r. e) Wylot Uczestników z Londynu do Gdańska nastąpi w dniu 17 czerwca 2017r. f) Doręczenie Zamawiającemu biletów lotniczych nastąpi do dnia 12.06.2017 r. do godziny 11.00 w siedzibie w Gdańsku przy ul. Lęborska 3 b 2) Usługę rezerwacji i zawarcia umowy zakwaterowania według następujących warunków: a) Zarezerwowanie i zawarcie umowy zakwaterowania w imieniu Wykonawcy z prawem korzystania przez 7 Uczestników na cztery doby hotelowe począwszy od dnia 13 czerwca 2017 r. b) Zakwaterowanie dla 7 Uczestników ma nastąpić w hostelu lub w hotelu lub apartamencie (np. usługa airb&b) w pokojach jedno lub dwuosobowych, przy czym maksymalny koszt zakwaterowania za jedną dobę hotelową przypadająca na jednego Uczestnika nie może przekroczyć kwoty 600 zł brutto; c) Hostel, hotel lub apartament znajdować się będzie w I lub II strefie Londynu w odległości nie większej niż 1 km od najbliższej stacji metra; d) W przypadku, gdy obiektywnie (brak miejsc) nie będzie możliwości umieszczenia 7 Uczestników w jednym hotelu lub hostelu lub apartamencie dopuszcza się możliwość zakwaterowani Uczestników w różnych hotelach, hostelach lub apartamentach. e) Zapewnienie śniadania dla 7 Uczestników w miejscu zakwaterowania lub jego bezpośrednim sąsiedztwie tj. w odległości nie większej niż 500 m od miejsca zakwaterowania; f) Potwierdzenie dokonania rezerwacji i zawarcia umów zostanie doręczone Zamawiającemu w terminie do dnia 12.06.2017 r. do godziny 11.00 drogą (e-mail). 3) Zawarcia umów ubezpieczenia na rzecz 7 Uczestników na rachunek Zamawiającego od następstw nieszczęśliwych wypadków lub zachorowania w zakresie pokrycia kosztów leczenia Uczestnika zagranicą, kosztów transportu do placówki medycznej zagranicą oraz kosztów transportu do Rzeczypospolitej Polskiej do placówki medycznej wskazanej przez Uczestnika lub służby medyczne lub do miejsca zamieszkania Uczestnika w okresie ochronnym rozpoczynającym się od chwili rozpoczęcia podróży samolotem w dniu 13.06.2017 r. i kończącym się w momencie opuszczenia przez Uczestnika Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy w dniu 17.06.2017 r., bez ograniczeń odpowiedzialności ubezpieczyciela tj. bez franczyz i wkładu własnego na sumę ubezpieczenia w wysokości 50000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) na jednego Uczestnika. Polisy zostaną doręczone Zamawiającemu w terminie do dnia 12.06.2017 r. do godziny 11.00 w siedzibie w Gdańsku przy ul. Lęborskiej 3b.

II.5) Główny kod CPV: 63500000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
63510000-7
66510000-8
66510000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-06-08   lub zakończenia: 2017-06-17

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia Umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy lub jego części. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Uprawnienie do prowadzenia działalności - wpis do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi rezerwacji biletów lotniczych w przelotach zagranicznych dla co najmniej 5 osób oraz 2 usługi rezerwacji i zawarcia umowy zakwaterowania zagranicą, co najmniej dla 5 osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia okoliczności spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia działalności - Wykonawca winien być wpisany do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości, co najmniej 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100) ( jeżeli jest to polisa, a w jej treści nie ma informacji o jej opłaceniu, należy dołączyć potwierdzenie opłacenia), 2) wykazu zrealizowanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej określonego w Rozdziale V ust. 1 pkt. 2) lit. b wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminów składania ofert.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 Ustawy PZP i na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena98,00
termin płatności faktury2,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy (w tym jej załączników) może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron w formie pisemnej w postaci Aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem postanowień poniższych. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia gdy ilość Uczestników Projektu ulegnie zmniejszeniu Strony mogą ustalić wynagrodzenie odpowiednio do faktycznej ilości Uczestników lub gdy na dzień wystawienia faktury będzie obowiązywała inna stawka podatku VAT w stosunku do stawki z dnia złożenia Oferty, Strony ustalą wynagrodzenie z uwzględnieniem stawki właściwej na dzień wystawienia faktury. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-06, godzina: 8:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania Zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej Ofercie (tj. w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy (imion i nazwisk) oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w świadczenie usług objętych Przedmiotem Zamówienia. Brak takich określeń w Ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego Przedmiotu Zamówienia samodzielnie. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy PZP. 4. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania Wykonawcy. 5. Treść Oferty: 1) Oferta - oznacza wypełniony w sposób czytelny druk "Oferta". Wraz z Ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty na potwierdzenie spełnienia tych warunków. 2) W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom należy je wskazać w ofercie. 6. Forma przygotowania Oferty: 1) Oferta musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy (dalej "Osoba Uprawniona") zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Jeżeli Ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym Wykonawcy należy do Oferty dołączyć upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy dla tej osoby podpisane wg wskazań w dokumencie rejestrowym. 2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. 3) W przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia tłumaczeń na język polski. 4) Zaleca się aby wszystkie kartki oferty były trwale połączone, ponumerowane oraz zaparafowane lub podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. 5) Ewentualne poprawki w tekście Oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione oraz opatrzone datami ich dokonania w przeciwnym wypadku nie będą uwzględnione. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). 7. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy. 2) Oświadczenia, wyszczególnione w Rozdziale VI. ust. 1 SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - jeżeli oferta lub załączone do niego oświadczenia są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 8. Oferta wraz z załącznikami powinna być złożona w kopercie zamkniętej w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie. Koperta ta powinna zostać zamknięta i oznaczona wyłącznie: 1) firmą (nazwiskiem) i adresem Wykonawcy, 2) firmą i adresem Zamawiającego, 3) oznakowaniem według numeru postępowania wskazanego w Rozdziale I. ust. 7 pkt. g) niniejszej SIWZ. 4) oznaczonej napisem: OFERTA na organizację wyjazdu do Londynu w dniach 13 - 17.06.2017 r. (nie otwierać przed dniem 06.06.2017 r., do godz. 08.30) Jeżeli Oferta zostanie złożona w inny sposób niż wyżej opisany, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie, przedwczesne lub przypadkowe otwarcie Ofert. 9. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę, której treść musi odpowiadać SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, w oparciu o kryteria oceny ofert oraz spełniającej wszystkie warunki zawarte w niniejszej SIWZ. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm podwykonawców. 14. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 Ustawy Oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania Ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 15. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiębiorstwa", lub połączone (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów Oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Brak stosownego zastrzeżenia (w Formularzu ofertowym - Załączniku Nr 1 do SIWZ) będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie. 16. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 17. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 Ustawy, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 18. Oferta która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w Rozdziale XI. Ust. 1 niniejszej SIWZ, zgodnie z art. 84 ust. 2 Ustawy, zostanie Wykonawcy zwrócona. 19. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania Ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana Oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem "ZMIANA". Koperty oznaczone "ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty. 20. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy). Wszelkie niejasności i wątpliwości dotyczące treści zapisów w SIWZ należy zatem wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania Ofert w trybie przewidzianym w Rozdziale VII ust. 6-7 niniejszej SIWZ. Przepisy Ustawy nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów wzoru Umowy, po terminie otwarcia Ofert. 21. Środki ochrony prawnej: 1) Środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy 2) Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5) ustawy pzp.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.