eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawa artykułów rybnych ( znak sprawy 3/2017)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-27

Ogłoszenie nr 52000 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.

Potulice: Dostawa artykułów rybnych ( znak sprawy 3/2017)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22708-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Karny w Potulicach, Al. Parkowa 1, 89-120 Potulice, REGON: 000319635, tel. 052 587 44 40 Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wły Jagiellońskie 4 skr.poczt. 4, 85-128 Bydgoszcz, Regon: 091393218, tel. 052 58 52 52 Zakład Karny w Bydgoszcz- Fordon, ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, Regon: 000319612, tel. 052 346-70-90

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 31963500000, ul. Aleja Parkowa  1, 89120   Potulice, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 525 874 440, faks 525 874 400, e-mail zp_potulice@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów rybnych ( znak sprawy 3/2017)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Grupa 1: 1) Ryba mrożona: mintaj tusza lub dorsz bałtycki tusza (Gadus morhua callarias) albo miruna tusza - 450 kg netto (ilość szacunkowa), bez glazury, odpowiednio pakowane i oznakowane z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 60 dni od daty dostawy, nomenklatura CPV: 15221000-3, Polska Norma: PN-A-86753:1996. 2) Burgery rybne panierowane mrożone - 6549 kg netto (ilość szacunkowa), waga 1 szt. od 0,060 kg do 0,080 kg, nomenklatura CPV: 15200000-0, Polska Norma: PN-A-86772:1985. 3) Płaty śledziowe mrożone - 400 kg netto (ilość szacunkowa), płaty ze skórą, bez glazury, odpowiednio pakowane i oznakowane z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 60 dni od daty dostawy, w opakowaniach do 30 kg, nomenklatura CPV: 15220000-6, Polska Norma: PN-A-86759:1994. 4) Śledź solony matias - 1600 kg netto - opakowania wiaderka do 15 kg, CPV: 15220000-6, PN - A - 86762: 1996. 5) Kostka z ryb białych 1000 kg netto (ilość szacunkowa), mintaj, miruna, dorsz, mrożona odpowiednio pakowana i oznakowana z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 60 dni od daty dostawy, bez ości bez panierki kod CPV 15221000-3, waga 1 szt od 0,080 - 0,120 kg. 6) Makrela wędzona - 300 kg netto (ilość szacunkowa), tusza bez głowy, o wadze 190 g - 300 g, CPV: 15234000-7, PN-85/A-86772. 2. Grupa 2: 1) Paprykarz - 5275 kg (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g - 330 g netto, nomenklatura CPV: 15243000-3, Polska Norma: PN-A-86763:1991/Az 4:2001. 2) Szprot w sosie pomidorowym - 4493 kg (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g-330 g netto, nomenklatura CPV: 15241000-9, Polska Norma: PN-A-86763:1991/Az 4:2001. 3) Sałatka rybna - 5183 kg (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g-330 g netto, nomenklatura CPV: 15240000-2, Polska Norma: PN - A-86763:1991/Az 4:2001. 4) Szprot w oleju - 100 kg w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g -330 g, CPV: 15241000-9, PN - A - 86763: 1991/A z 4: 2001. 3. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 4. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 5. Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Konserwy w puszkach samootwieralnych. 6. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 1) Realizacja dostaw ww. artykułów w uzgodnionych terminach do magazynów zlokalizowanych w: a) Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, w godz. 7:00-11:00, b) Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, w godz. 7:15-11:00, c) Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, w godz. 7:30 -11:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15200000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Grupa 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT63774.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Chwiałkowscy Coldfood,  biuro@chwialkowscy.com,  ul. Podolska 1-19 85-055 Bydgoszcz,  85-055,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78693,51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72256,28
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80943,98
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Grupa2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77825.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Chwiałkowscy Coldfood,  biuro@chwialkowscy.com,  ul. Podolska 17-19,  85-055,  Bydgoszcz,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50533,77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50533,77
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135987,88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.