eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-02

Ogłoszenie nr 51 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Sosnowiec: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia:


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 27624072400000, ul. ul. G. Zapolskiej  3, 41218   Sosnowiec, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 2660230, 2660251, faks 32 2663630, 2660251, e-mail dag@centrum-pediatrii.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.centrum-pediatrii.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

25/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz.U. z 2012 r.. poz. 1059 z pożn. zm.) na potrzeby obiektów Zamawiającego:*Obiekt przy ul. Zapolskiej 3 w Sosnowcu;*Obiekt przy ul. Wawel 3 w Sosnowcu. Charakterystyka techniczna przyłączy: Obiekt przy ul. Zapolskiej 3 w Sosnowcu # grupa taryfowa: C 21 # nr odbiorcy 202002496 # grupa przyłączeniowa: IV # przyłącze nr 1 - miejsce dostarczenia energii: rozdzielnia nN sekcja I stacji 1703 ., Centrum Pediatrii" izolatory przepustowe po stronie nN transformatora # przyłącze nr 2 - miejsce dostarczenia energii: rozdzielnia nN sekcja II stacji 1703 .. Centrum Pediatrii" izolatory przepustowe po stronie nN transformatora # pobór energii czynnej odbywa się przy współczynniku tg (fi) = 0,4 # moc przyłączeniowa 2 x 130 kW # kod identyfikacyjny FPP ENID 2021011245 typ odczytu Z FPP ENID 2021011246 typ odczytu Z # układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy na nN półpośredni przekładniki prądowe 600/5 A liczniki energii 96487855. 96487859 # Szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie dostawy 770.000 kWh Obiekt przy ul. Wawel 3 w Sosnowcu # grupa taryfowa: C 11 # nr odbiorcy 202002483 " grupa przyłączeniowa: V # miejsce dostarczenia energii: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w złączu w kierunku instalacji odbiorcy # pobór energii czynnej odbywa sie przy współczynniku mocy tg (fi )= 0,4 # moc przyłączeniowa 40 kW # kod identyfikacyjny FPP ENID 2021032582 typ odczytu Z lub F # układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy na n/n bezpośredni # licznik energii 91688207 # Szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie dostawy 13.200 kWh Wskazane ilości mają wyłącznie charakter szacunkowy i nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. W szczególności Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia - aż do całkowitej rezygnacji włącznie - z poboru energii elektrycznej dla obiektu przy ul. Wawel 3 w Sosnowcu, co nie będzie stanowiło dla Wykonawcy podstawy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. W razie konieczności dostosowania układu pomiarowo-rozliczeniowego całość związanych z tym prac oraz kosztów ponosi Wykonawca. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do powołanej ustawy w szczególności ze standardami odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U z 2007 r.. nr 93. poz. 623 ze zm.) i Polskimi Normami. Umowa na dostawę energii elektrycznej zawarta jest z obecnym Wykonawcą na czas określony tj. do 31.12.2016 r. Zamawiający przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający posiada aktualną umowę zawartą na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucji tj. TAURON Dystrybucja S.A z siedzibą przy ul. Zawiłej 65. 30-390 Kraków. umożliwiającą świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT172147.36
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TAURON Sprzedaż sp. z o.o.,  ts.centrala@tauron.pl,  ul. Łagiewnicka 60,  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211741.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211741.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 592355.31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.