eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 88 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Zgierz: Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 88 części
Numer ogłoszenia: 51999 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 88 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przeglądów technicznych, napraw/diagnostyki aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 88 części Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 50.42.10.00-2. Kategoria usługi: nr 1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: Część 1: Przeglądy, naprawy/diagnostyka kamery PAL firmy Aesculap Chifa Sp. z o.o. Część 2: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Aparatu do resustytacji Część 3: Przeglądy, naprawy/diagnostyka gastroduodenoskopu Część 4: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lampy czołowej Część 5: Przeglądy, naprawy/diagnostyka procesora histologicznego Część 6: Przeglądy, naprawy/diagnostyka systemu manometr. Część 7: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG Część 8: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG Część 9: Przeglądy, naprawy/diagnostyka rejestratorów EKG Część 10: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikroskopów Część 11: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikroskopów Część 12: Przeglądy, naprawy/diagnostyka myjni Część 13: Przeglądy, naprawy/diagnostyka noża harmonicznego Część 14: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Oftalmometru Część 15: Przeglądy, naprawy/diagnostyka piły Część 16: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Pulsotronic Część 17: Przeglądy, naprawy/diagnostyka pomp infuzyjnych Część 18: Przeglądy, naprawy/diagnostyka pomp Część 19: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Sonicator Część 20: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu SW-500 Część 21: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Terapuls Część 22: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Ultratom Część 23: Przeglądy, naprawy/diagnostyka videokolposkopu Część 24: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Kardiomonitora Część 25: Przeglądy, naprawy/diagnostyka videokolonoskopu Część 26: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wiertarek Część 27: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówek Część 28: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu do podciś. terapii ran Część 29: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu do zab. Artroskowych Część 30: Przeglądy, naprawy/diagnostyka zestawu edoskopo. Część 31: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Źródła światła Część 32: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu do zamyk. Naczyń kwiono. Część 33: Przeglądy, naprawy/diagnostyka noża ultradźw. Część 34: Przeglądy, naprawy/diagnostyka autoczytników Część 35: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Cieplarki Część 36: Przeglądy, naprawy/diagnostyka dermatomu Część 37: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Elektroskopu Część 38: Przeglądy, naprawy/diagnostyka kardiotokografu Część 39: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lampy szczelinowej Część 40: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lasera diodowego Część 41: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu Mark III Plus Część 42: Przeglądy, naprawy/diagnostyka sterylizatora Część 43: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ap.do bad.ostr. Wzroku Część 44: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ap.do biometrii Część 45: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ap.do zniecz.ogólnego Część 46: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu kompresyjno-dystrakcyjnego Część 47: Przeglądy, naprawy/diagnostyka autorefraktometru Część 48: Przeglądy, naprawy/diagnostyka bronchofiberoskopu Część 49: Przeglądy, naprawy/diagnostyka chłodziarki Część 50: Przeglądy, naprawy/diagnostyka czytnika płytek Część 51: Przeglądy, naprawy/diagnostyka defibrylatorów Część 52: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Diafanoskopu Część 53: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Egzoftalmometru Część 54: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Aparatów EKG Część 55: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Gastrofiberoskopu Część 56: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Glukometrów Część 57: Przeglądy, naprawy/diagnostyka inkubatorów do mikro metody Część 58: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Pomp Infuzyjnych Część 59: Przeglądy, naprawy/diagnostyka lupy Część 60: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Łóżek inten. Terapii Część 61: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Łóżek szpitalnych Część 62: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Magnetronic Część 63: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Pomp Infuzyjnych Część 64: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Pompy Infuzyjnej Część 65: Przeglądy, naprawy/diagnostyka mikrotomów Część 66: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Myjnii endoskopów Część 67: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Oftalmodynamometru Część 68: Przeglądy, naprawy/diagnostyka pipet Część 69: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Pompy Infuzyjnej Część 70: Przeglądy, naprawy/diagnostyka rejestratorów ciśnienia Część 71: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu RTG Część 72: Przeglądy, naprawy/diagnostyka spirometru Część 73: Przeglądy, naprawy/diagnostyka ssaków Część 74: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Stanow.do pielęg.niemow. Część 75: Przeglądy, naprawy/diagnostyka sterylizatora Część 76: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Łóżka rehab Część 77: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Tonometrów Część 78: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Toru wizyjnego Część 78: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Ureteroskopu Część 80: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu USG Część 81: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu VISUS Część 82: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wiertarki Część 83: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówki Część 84: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówki Część 85: Przeglądy, naprawy/diagnostyka wirówki Część 86: Przeglądy, naprawy/ diagnostyka Zestawu do ogrzew.pacje Część 87: Przeglądy, naprawy/diagnostyka Zestawu do ogrzew.pacje Część 88: Przeglądy, naprawy/diagnostyka aparatu USG. Zamówienie poniżej 207 000 euro.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 88.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się realizacją minimum dwóch usług przeglądów lub konserwacji lub napraw aparatury medycznej o wartości nie niższej niż: - 500,00 zł (pięćset złotych) brutto każda - dotyczy części: 2, 3, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 17, 18, 23, 25, 29, 30, 32, 33, 34, 38, 42, 45, 51, 55, 56, 58, 60, 65, 66, 71, 75, 78, 80, 82, 88 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. ( Na pozostałe części wymagane jest tylko oświadczenie zawarte w Ogólnym Formularzu Oferty). 3. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. oświadczenie Wykonawcy, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają świadectwa kwalifikacyjne E na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym( dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych i wykonujących prace w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw kontrolno- pomiarowym i montażu) do 1 kV oraz oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne świadectwa wzorcowania i kalibracji przyrządów pomiarowych, używanych przy wykonywaniu usług

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas przystąpienia do realizacji usługi w zakresie napraw/diagnostyki aparatury - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z umowy. W takim przypadku ogólna wartość umowy nie może ulec zmianie, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana cen będąca skutkiem zmiany stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu. 3. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. b) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. c) w razie zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 5 ust. 3. d) określonych w § 3 ust. 9. 3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. a, b, c, d dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 2).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 11:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.