eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa środków czystości w celu utrzymania odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych w Punkcie Żywienia i Placówkach BiOSG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Przemyśl: Dostawa środków czystości w celu utrzymania odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych w Punkcie Żywienia i Placówkach BiOSG
Numer ogłoszenia: 51992 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości w celu utrzymania odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych w Punkcie Żywienia i Placówkach BiOSG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w środków czystości w celu utrzymania odpowiednich warunków sanitarno-higienicznych w Punkcie Żywienia i Placówkach BiOSG: - płyn do zmywarek - uniwersalny środek do maszynowego mycia naczyń, - płyn do zmywarek - płyn do płukania naczyń, - środek myjący - do ceramicznych płyt grzewczych oraz powierzchni ze stali szlachetnej, - środek do mycia i konserwacji - powierzchni ze stali szlachetnej, - środek dezynfekujący - płyn do dezynfekcji naczyń stołowych i kuchennych, - płyn do mycia naczyń - koncentrat usuwający wszelkie tłuszcze i zabrudzenia, - pasta do szorowania - skutecznie usuwająca rdzę, przypalenia z mleka i warzyw oraz nalot z herbaty, kawy, owoców, - środek myjący do usuwania tłuszczu i przypaleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela nr 1 do załącznika nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.81.22.00 - Pasty do butów 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.82.20.00 - Alkaliczne środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy; a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p.). Oferowane przez Wykonawcę produkty tj. substancje i preparaty niebezpieczne winne posiadać karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 p.z.p.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605z późniejszymi zmianami) - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. karty charakterystyki dla substancji i preparatów niebezpiecznych oraz opis dla wszystkich oferowanych produktów, z których jednoznacznie wynikać będzie zgodność proponowanych artykułów z opisem zawartym w SIWZ (w szczególności przeznaczenie, parametry, właściwości, pojemności, itp) zgodnie z art. 5 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych. 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę-osoby określoną/e w rejestrze-zaświadczeniu zgodnie ze wskazanym sposobem reprezentowania i składania oświadczeń bądź osobę/osoby posiadającą-e pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką) osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej - Sekcja Zamówień Publicznych, 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34, Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą umowę zgodnie z dołączonym do SIWZ wzorem umowy (załącznik nr 3). Do przedstawionego wzoru umowy zostaną wprowadzone wszystkie zobowiązania wykonawcy wyłonionego w trakcie procedury i wynikające z przedstawionej przez niego oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany realizacji umowy co do ilości zakupu przedstawionych w załączniku środków czystości i do całkowitej wartości umowy, w zależności od faktycznych potrzeb oraz możliwości finansowych. Cena brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową będzie stała przez okres co najmniej 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Odbiorcy do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.