eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie obsługi prawnej w zakresie windykacji należności na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Lublin: Świadczenie obsługi prawnej w zakresie windykacji należności na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 519928 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie , al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 29 00, faks 81 466 29 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej w zakresie windykacji należności na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego - Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej windykacji związanej z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością, obejmują reprezentowanie Zamawiającego jako pełnomocnik procesowy w postępowaniu sądowym o zapłatę należności przewozowej i opłaty dodatkowej. 2. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: 2.1. udzielanie na piśmie i ustnie opinii i porad prawnych na potrzeby działu reklamacji i windykacji należności, 2.2. sporządzanie projektów umów i opiniowanie umów, w szczególności przeprowadzanie analizy prawnej i akceptowania umów prawnych zawieranych z firmami windykacyjnymi, 2.3 przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i pism w zakresie windykacji należności, 2.4 pomoc w opracowywaniu zarządzeń, regulaminów, instrukcji, wytycznych, poleceń, zakresów czynności itp., 2.5. redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla Zamawiającego, w zakresie windykacji należności, 2.6. opiniowanie pism przychodzących i wychodzących związanych ze sprawami prowadzonymi przez Zamawiającego z zakresu windykacji, 2.7. interpretację przepisów prawa w odniesieniu do konkretnych spraw oraz udzielanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości prawnych związanych z zakresem działania Zamawiającego w obszarze windykacji należności, 2.8. udzielaniu pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie spraw związanych z windykacją należności, 2.9. prowadzenie korespondencji z komornikami, oraz innymi organami z zakresu windykacji, 2.10. osobiste uczestnictwo radcy prawnego/adwokata w ważnych spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego w zakresie spraw związanych z windykacją należności, 2.11. zapewnienie w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego, 2.12. monitorowanie zmian następujących w przepisach prawnych i informowanie o nich pracowników Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami na podstawie odrębnie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Prowadzenie spraw obejmuje postępowanie we wszystkich instancjach. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz drogą telefoniczną. 4.1. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia stałych dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 6 godzin tygodniowo. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty równoważnej. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonują zawód radcy prawnego lub adwokata i prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie albo są jednostkami organizacyjnymi w których radcowie prawni lub adwokaci wykonują zawód zgodnie z art. 8 ust 1 ustawy o radcach prawnych/ art. 4a ust. 1 ustawy - Prawo o adwokaturze a wyłącznym przedmiotem działalności tych jednostek organizacyjnych jest świadczenie pomocy prawnej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał bądź wykonuje: a) co najmniej jedną usługę, realizowaną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 9 miesięcy, obejmującą swoim zakresem obsługę prawną na rzecz jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz b) co najmniej jedną usługę realizowaną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, obejmującą swoim zakresem obsługę prawną w zakresie doradztwa dotyczącego windykacji należności, obejmującą reprezentowanie strony jako pełnomocnik procesowy w postępowaniu sądowym o zapłatę należności. c) jedna z w/w usług powinna być o wartości co najmniej 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 radcą prawnym lub adwokatem, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będzie odpowiedzialny za świadczenie usług prawniczych będących przedmiotem zamówienia, posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2010r. Nr 10, poz. 65 z późń. zm.)/ ustawą z dnia 26 maja 1982r. Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2009r. Nr 146, poz. 1188 z późń. zm.). posiadającym co najmniej 12 miesięczne doświadczenie , obejmujące swoim zakresem obsługę prawną w zakresie doradztwa dotyczącego windykacji należności, obejmujące reprezentowanie strony jako pełnomocnik procesowy w postępowaniu sądowym o zapłatę należności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Prawidłowo wypełniony Formularz oferty ( wg Załącznika nr 1 do s.i.w.z.). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg Załącznika nr 5 do s.i.w.z. w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III. 4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca- w przypadku osób fizycznych 7. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt. 5. i 6. powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wystawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany zawiera Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia- wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, Sekretariat, pok. 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.