eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE SYSTEMÓW ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA ZAOPATRZENIU 12 WOG. Numer referencyjny P/33/IW/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Toruń: KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE SYSTEMÓW ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA ZAOPATRZENIU 12 WOG. Numer referencyjny P/33/IW/12
Numer ogłoszenia: 51982 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4620) , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWY AWARYJNE SYSTEMÓW ALARMOWYCH W JEDNOSTKACH WOJSKOWYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA ZAOPATRZENIU 12 WOG. Numer referencyjny P/33/IW/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw systemów alarmowych świadczone dla CSAiU w Toruniu, JW. 1523, JW 1641 i 1984 w Inowrocławiu oraz RWT w Bydgoszczy i Oddziału ŻW w Bydgoszczy. Wykaz elementów systemu eksploatowanych przez poszczególnych Odbiorców Usługi zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, dla poszczególnych części. 1. Wymagania związane z przedmiotem zamówienia: a. Konserwacja jeden raz w kwartale i usuwanie awarii systemów alarmowych zainstalowanych u Odbiorców Usługi. b. Systemy alarmowe funkcjonują w klasie SA-3 i SA-4 (urządzenia alarmowe klasy S,C). c. Konserwacja winna być wykonana przy spełnieniu norm: - PN-EN 50131-1:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 1 wymagania systemowe, ogólne, podstawowe. - PN-50131-3 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 3 centrale alarmowe - PN-EN 50131-2-2:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-2 czujki sygnalizujące włamanie, pasywne czujki podczerwieni. - PN-EN 50131-2-4:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-4 dualne czujki pasywnej podczerwieni i mikrofalowe. - PN-EN 50131-2-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-3 czujki mikrofalowe. - PN-EN 50131-2-5:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-5 dualne czujki pasywne i ultradźwiękowe. - PN-EN 50131-2-6:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 2-6 czujki magnetyczne. - PN-EN 50131-5-3:2009 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 5-3 systemy bezprzewodowe. - PN-EN 50131-6:2008 Systemy alarmowe - systemy sygnalizacji włamania i napadu część 6 zasilacze. - PN-EN 50132:2002 Systemy alarmowe - systemy dozorowe CCTV. - PN-EN 50133:2002 Systemy alarmowe - systemy kontroli dostępu. - PN-EN 50134:2002 Systemy alarmowe osobiste. - PN-EN 50136:2002 Systemy alarmowe - urządzenia i systemy transmisji alarmu. - PN- EN 54 - 1: 1998 Systemy sygnalizacji pożarowej. - PN-EN ISO/IEC 17050-1 i 2 Deklaracja zgodności. - NO-04 - A004:2010 Norma Obronna - Obiekty wojskowe - Systemy Alarmowe. d. Konserwacja przeprowadzana będzie zgodnie z wymaganiami dotyczącymi danego systemu alarmowego (jeden raz na kwartał). Podczas każdej konserwacji wykonywane będzie: - sprawdzenie zgodności z wymogami wszystkich połączeń giętkich; - sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne oraz ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie centrali i ich obsługa konserwacyjna zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych, czyszczenie filtrów przeciwpyłowych w urządzeniach; - sprawdzenie poprawności transmisji alarmu do central zbiorczych; - sprawdzenie poprawności działania komputerowych systemów ochrony i kontroli dostępu; zwalnianie pamięci w buforach; - sprawdzenie stanu technicznego i konserwacja sprzętu komputerowego; - konserwacja własnymi środkami elementów systemu ochrony i kontroli dostępu w zakresie zgodnym z warunkami eksploatacji zapewniającymi długotrwałe i niezawodne działanie systemów; - sprawdzenie czy system ochrony i kontroli dostępu jest całkowicie w stanie gotowości do pracy; - sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń na podstawie dokumentacji technicznej- powykonawczej; - sprawdzenie działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie i ich obsługa konserwacyjna; - sprawdzenie ciągłości połączeń galwanicznych obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej systemu ochrony i kontroli dostępu; - sprawdzenie działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego oraz ich obsługa i konserwacja; - sprawdzenie procedur postępowania na wybranych liniach alarmowych. e. Zakres procedur i sprawdzeń wykonywanych w ramach obsługiwania rocznego: - wszystkie prace określone w zakresie obsługiwania kwartalnego; - pomiar rezystancji obwodów instalacji uziemiającej, ochronnej i odgromowej i ich skuteczność działania; - wymiana filtrów przeciwpyłowych w urządzeniach. f. Podjęcie działań w czasie 4 godzin od zgłoszenia awarii systemu alarmowego i jej usunięcie w czasie 48 godzin. g. Gwarancja na wykonane usługi i wymieniane urządzenia minimum 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1. Aktualną koncesję MSWiA uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zgodnie z art.3 pkt. 2, art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia) 2. Aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego o klauzuli POUFNE minimum II (drugiego) stopnia (zgodnie z art. 55 Ustawy o ochronie informacji niejawnych)- dotyczy części nr 1,2,3;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi polegające na konserwacji przedmiotowych systemów alarmowych o wartości brutto nie mniejszej niż dla: - Część nr 1: 39 000 zł.; - Część nr 2: 18 000 zł.; - Część nr 3: 87 000 zł.; - Część nr 4: 30 000 zł.. - Część nr 5: 1 500 zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1. odpowiednią liczbą pracowników (projektanci, instalatorzy w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4, konserwatorzy) zapewniającą ciągłość realizacji zamówienia pomimo urlopów czy absencji chorobowej, przy zachowaniu obowiązujących przepisów - na realizację każdej części odrębnie, posiadającymi: - Aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II (drugiego) stopnia; - Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone (projektanci, instalatorzy, konserwatorzy) - dotyczy części nr 4 i 5; - Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne dla projektantów, instalatorów oraz co najmniej dwóch konserwatorów, pozostali konserwatorzy poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej zastrzeżone - dotyczy części nr 1,2,3; - Aktualny kurs pracownika zabezpieczenia technicznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    1. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów: SEMICO -2; GALAXY, DIALOG-128; SATEL, ROGER, COMPAS - dotyczy części nr 1; 2. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów/urządzeń: TAP HOLDING SP. Z O.O., AAT TRADING COMPANY, SEMICO, ADEMCO, SIEMENS, ARITECH, BOSCH SECURITY SYSTEMS, IFTER, ROGER, ROKONET, SATEL, POLON ALFA - dotyczy części nr 2; 3. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów: SEMICO -2; COMPAS-2026, SATEL-CA-64, GALAXY-512, OMNITRAX - dotyczy części nr 3; 4. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemów: GALAXY-512, ROKONET, ROGER - dotyczy części nr 4; 5. Dokument (autoryzacja) wystawiony przez producenta przedmiotowych systemów uprawniający Wykonawcę do wykonywania czynności instalacyjnych oraz serwisowych w zakresie systemu: GUARD, centrala alarmowa CA-64 wykonana w klasie SA-4 - dotyczy części nr 5;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres ten jest krótszy, w tym okresie wykonał usługi wykonał usługi polegające na konserwacji przedmiotowych systemów alarmowych o wartości brutto nie mniejszej niż dla: Część nr 1: 39 000 zł.; Część nr 2: 18 000 zł.; Część nr 3: 87 000 zł.; Część nr 4: 30 000 zł.; Część nr 5: 1 500 zł., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 1.2. SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: - zamianę danego pracownika Wykonawcy - ujętego na wykazie załączonym do umowy- pod warunkiem spełnienia wymagań określonych dla danej osoby w SIWZ oraz Załącznikach do SIWZ w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii (budynek nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w JW. 4620 Toruń ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 97, pokój nr 11) lub drogą pocztową na adres JW. 4620.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia (CSAiU) w Toruniu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 2022, 2016, 2014, 2012, 2032 w Toruniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia (CSAiU) w Toruniu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 2022, 2016, 2014, 2012, 2032 w Toruniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1 rbh napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1523 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 1531, 1537, 4476 w Inowrocławiu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1523 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksach koszarowych: 1531, 1537, 4476 w Inowrocławiu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena za 1 rbh napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1641 i 1984 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksie koszarowym: 1532 w Inowrocławiu oraz kompleksie koszarowym: 6005 w Latkowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Jednostki Wojskowej 1641 i 1984 w Inowrocławiu znajdujących się w kompleksie koszarowym: 1532 w Inowrocławiu oraz kompleksie koszarowym: 6005 w Latkowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego (RWT) w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016 w Toruniu oraz kompleksie koszarowym: 8617 w Chorągiewce, 12 km od Torunia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego (RWT) w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016 w Toruniu oraz kompleksie koszarowym: 8617 w Chorągiewce, 12 km od Torunia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016/2 w Toruniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacje i naprawy awaryjne systemów alarmowych świadczone dla Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Bydgoszczy znajdujących się w kompleksie koszarowym: 2016/2 w Toruniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena za 1rbh napraw awaryjnych - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.