eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZP/2/2013 Przebudowa i remont lokalu Miejskiej Galerii Sztuki im. Wł. hr. Zamoyskiego znajdującej się w Zakopanem przy ul. Krupówki 41 na dziłace nr ewid. 265/3 obr. 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Zakopane: ZP/2/2013 Przebudowa i remont lokalu Miejskiej Galerii Sztuki im. Wł. hr. Zamoyskiego znajdującej się w Zakopanem przy ul. Krupówki 41 na dziłace nr ewid. 265/3 obr. 5
Numer ogłoszenia: 519820 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Galeria Sztuki im. Wł. Hr. Zamoyskiego , ul. Krupówki 41, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 127 92, faks 18 20 127 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/2/2013 Przebudowa i remont lokalu Miejskiej Galerii Sztuki im. Wł. hr. Zamoyskiego znajdującej się w Zakopanem przy ul. Krupówki 41 na dziłace nr ewid. 265/3 obr. 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i remonty lokalu Miejskiej Galerii Sztuki im. Wł. hr. Zmaoyskiego ul. Krupówki 41, 34-500 Zakopane. Zakres zamówienia obejmuje roboty dotyczące: 1. wykonanie instalacji elektrycznej i instalacji niskiego napięcia, 2. wykonanie instalacji c.o., 3. kładzenie podłóg, 4. rooty konstrukcyjne , zgodnie z dokumentacją techniczną (projektową) stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja techniczna (projektowa) - załącznik nr 12 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i idbioru robót budowlanych (STWiOR) - załącznik nr 10 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) przedmiar robót załacznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ i dokumentacji, o której mowa wyżej, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ro przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej, pod warunkiem zapewienia parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączyłstosowne dokumenty uwiarygodniające, że materiały i urządzenia posiadają w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałó lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowaniaponiesie Wykonawca. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne (równoważne), inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej posiadają parametry techniczne i jakościowe gorsze od określone w dokumentacji, o której mowa wyżej, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona. Zamawiający informuje, że budynek w którym mają być prowadzone roboty jest wpisany do Rejestru Zabytków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.11 - Roboty budowlane w zakresie galerii sztuki 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargowa Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100) przelewem na konto Miejksiej Galerii Sztuki im. Wł. hr. Zamoyskiego w Zakopanem: Credit Agricole Bank Polska o/Zakopane 75 1940 1076 3049 6745 0000 0000 z dopiskiem wadium przetargowe - przebudowa i remont lokalu Miejskiej Galerii Sztuki. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniom udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158, ze zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1 SIWZ, ocena spełnienia powyższego warunku bęzie dokonana metodą spełnienia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonaca wykaże, że w okresie ostatnuch pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy robotyogólnobudowlane na budynkach o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedną obejmującą roboty wpisane do Rejestru Zabytków. Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich 5-lat przynajmniej jedną robotę w zakresie budowy szybu windowego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie złożonego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą spełnia nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, posiadającym neizbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiących przedmiot ninijeszego zamówienia wraz z przynależnością tych osób do włąściwej izby samorządu zawodowego w tym co najmniej: minimum 1 osobę posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej wraz z uprawnieniami do kierowania pracmi remontowymi przy obiektach zabytkowych. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty przetargowej z wykorzystanie wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 2) Oświadczenie o spełneniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg zał nr 7 do SIWZ, 4) Dokumenty potiwerdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnicw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 6. Posdpisany i zaparafowany na każdej stronie projekt umowy - wg zał. nr 2 do SIWZ, 7) Wykaz podwykonawców oraz zakresu robó, które Wykonawca chce im powierzyć - wg zał. 8 do SIWZ, 8) Informacje, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331, z późn zm.) - wg zał. 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 9) Kosztorys ofertowy - Zamawiający dopuszcza formę kosztorysu uproszonego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiana istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty może nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku suiły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,- któregonie można uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów rawa w zakresie mającym wpływ na realizację i cenę przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiana stawek podatku VAT) przy czym zmiane ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych, przewidujących wynagrodzenie kosztorysowe); d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do rpzewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie moga ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; e) gdy istnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. f) zmiany osób wykazanych do kierowania przedmiotowymi robotami w przypadku zdarzeń losowych np. długotrwała choroba, utrata wymaganych uprawnień, g)przedłużenie terminu wykonania zamówienia z uwagi na przerwanie prac z winy Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galeria.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Galeria Sztuki im. WŁ. hr. Zamoyskiego, ul. Krupówki 41, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Miejska Galeria Sztuki im. Wł. hr. Zamoyskiego, ul. Krupówki 41, 34-500 Zakopane, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.