Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Kalisz: świadczenie usługi telefonii stacjonarnej, dzierżawy systemu telekomunikacyjnego, dostępu do Internetu
oraz rozbudowy instalacji teletechnicznej na potrzeby
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 519768 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi telefonii stacjonarnej, dzierżawy systemu telekomunikacyjnego, dostępu do Internetu oraz rozbudowy instalacji teletechnicznej na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia będzie polegała na: W lokalizacji Szpitala przy ul. Poznańska 79: - uruchomieniu dwóch łączy PRA-ISDN (30B+D) lub łącza SIP Trunk (dla 60 jednoczesnych połączeń) zrealizowanego na światłowodowym łączu Wykonawcy, - uruchomieniu dwóch łączy symetrycznego dostępu do Internetu 100Mbps/100Mbps, z minimalnym SLA na poziomie 99,5% oraz minimum 10 adresami publicznymi IP, zrealizowanego na łączu światłowodowym zakończonym stykiem Ethernet, - uruchomieniu modułu Systemu Telekomunikacyjnego wraz z jej serwisem, za którą Zamawiający będzie płacił miesięczny czynsz dzierżawczy. Specyfikację wymagań dla systemu zamieszczono w Załączniku nr 1s do SIWZ (Specyfikacja funkcjonalna i techniczna systemu telekomunikacyjnego i aparatów systemowych oraz opis prac związanych z budową kanalizacji kablowej, oraz wymianą sieci wewnętrznej). W lokalizacji Szpitala przy ul. Toruńskiej 7: - uruchomieniu jednego łącza PRA-ISDN (30B+D) lub względnie łącza SIP Trunk (dla 30 jednoczesnych połączeń) zrealizowanego na światłowodowym łączu Wykonawcy, - uruchomieniu modułu Systemu Telekomunikacyjnego wraz z jej serwisem, za którą Zamawiający będzie płacił miesięczny czynsz dzierżawczy. Specyfikację wymagań dla systemu zamieszczono w Załączniku nr 1s do SIWZ (Specyfikacja funkcjonalna i techniczna systemu telekomunikacyjnego i aparatów systemowych oraz opis prac związanych z budową kanalizacji kablowej, oraz wymianą sieci wewnętrznej), - rozbudowie istniejącej instalacji teletechnicznej, której szczegółowy opis zamieszczono w Załączniku nr 1s do SIWZ (Specyfikacja funkcjonalna i techniczna systemu telekomunikacyjnego i aparatów systemowych oraz opis prac związanych z budową kanalizacji kablowej, oraz wymianą sieci wewnętrznej). Między obu powyższymi lokalizacjami Szpitala, tj. pomiędzy ul. Poznańską 79, a ul. Toruńską 7: - ułożenie podwójnego włókna światłowodowego zakończonego w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Typ złącza światłowodowego należy uzgodnić z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co opisane w niniejszej SIWZ w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Powyższe będzie miało zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający zamówi rozszerzenie zakresu usługi o kolejne numery abonenckie ( wraz z niezbędnym osprzętem i infrastrukturą ). Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadiu w wysokości 15000,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem jest świadczenie usług telekomunikacyjnych będących przedmiotem zamówienia o wartości minimum 150 000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każde zamówienie. Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi załączyć do oferty wykaz usług jak wyżej, sporządzony w układzie tabelarycznym druk wykazu w załączeniu do siwz. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, których Zamawiający wymaga. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 50 000,00 PLN . Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, których Zamawiający wymaga. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.), 2) opis techniczny oraz karty katalogowe producenta dotyczące oferowanego sprzętu składającego się na system telekomunikacyjny i jego elementy celem potwierdzenia, że odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu do siwz, 2) wypełnione i podpisane Formularz Cenowy - druk w załączeniu do siwz, 3) Kosztorys Ofertowy (Budowa kanalizacji kablowej), 4) Kosztorys Ofertowy (Wymiana sieci wewnętrznej), 5) dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej kopie dokumentu należy wpiąć do oferty, a oryginał w osobnej koszulce dołączyć do oferty; w przypadku dokonania przelewu prosimy o ksero dowodu przelewu), 6) Plan Taryfowy Wykonawcy, według którego będą ratyfikowane usługi nie wymienione w Formularzu Cenowym, 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS (Dział 2) jako osoba upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 8) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy), 9) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego , tj. dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym: ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, przy zachowaniu wynagrodzenia netto, 2) w wypadku zmniejszenia kosztów świadczenia usług poniżej poziomu cen określonych przez Wykonawcę w ofercie: zmiana cenników, planów taryfowych, ofert okresowych, itp., 3) zmianę parametrów internetu na parametry korzystniejsze dla Zamawiającego lub zmiany wynikające z aktualnie obowiązującego u Wykonawcy Regulaminu świadczenia usług (niniejsze zmiany zostaną wprowadzone o ile istnieją warunki techniczne dla zmiany parametrów usługi), 5) zmianę danych Wykonawcy, np.: zmianę adresu, konta bankowego, osób kontaktowych, itp. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być: a) konieczność ze względu na zmianę przepisów prawa, b) zmiana obowiązujących u Wykonawcy regulaminów świadczenia usług oraz cenników, c) wystąpienie siły wyższej, d) zmiana danych Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego (kondygnacja III, sektor D, pokój nr 10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Świadczenie na rzecz komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- Usługa transmisji sygnału radiowego do obiektów nadawczych
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.