eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Opole: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 519384 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 449540 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup, dostawa i wniesienie do siedziby Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarko-drukarek i faksów na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w ilościach i o parametrach technicznych określonych szczegółowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 1 do SIWZ oraz odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku, gdy Wykonawca odbierze większą ilość zużytych materiałów eksploatacyjnych niż te, które zostaną po zużyciu materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia, wówczas nie będzie on obciążał Zamawiającego za ich odbiór i utylizację. 2. Materiały eksploatacyjne zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Opolskiego Oddziału Regionalnego w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 F i wniesione do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. 3. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne (również elementy wchodzące w skład materiałów) będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte, wyprodukowane bez naruszania praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący np. kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były oryginalne, tzn. wyprodukowane przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub aby były to materiały eksploatacyjne równoważne pod warunkiem, że nie posiadają gorszych parametrów od oryginalnych (wydajność, jakość wydruków). 5. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 6. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). 7. Toner wraz z kasetą nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym. 8. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne. 9. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera itp.), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. Parametr wydajności został opisany odrębnie dla każdego asortymentu w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załączniku Nr 1 do SIWZ. 10. W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych itp. są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wykonawca składający ofertę na artykuły równoważne zobowiązany jest wpisać w tabeli Szczegółowej kalkulacji ofertowej - Załącznik Nr 2 a do SIWZ- nazwę, symbol, producenta oraz wydajność danego materiału równoważnego. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki. 11. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Opolskiego OR ARiMR w Opolu, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 3 dni roboczych po 1 sztuce (zestawie) zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający powziął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. Za każdym razem termin gwarancji w stosunku do przedmiotu poszczególnej sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia jej przedmiotu. 13. Zamawiający w trakcie realizacji umowy zastrzega sobie prawo do zmiany ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych dostarczanych materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w ramach kwoty wynagrodzenia określonej w umowie stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ, stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 14. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45757,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52776,84

  • Oferta z najniższą ceną: 31170,41 / Oferta z najwyższą ceną: 78213,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.