eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Budowa "umys³owego si³acza" na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2019-02-28



Og³oszenie nr 519287-N-2019 z dnia 2019-02-28 r.

Gmina Miasto Ustka: Budowa "umys³owego si³acza" na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
Budowa "umys³owego si³acza" na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, krajowy numer identyfikacyjny 52387300000000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyñskiego  3 , 76-270  Ustka, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 598 154 300, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks 598 152 900.
Adres strony internetowej (URL): www.ustka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.ustka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.ustka.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa "umys³owego si³acza" na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Numer referencyjny: IKiO¦-ZP.271.4.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa "umys³owego si³acza" na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj. Teren, na której zlokalizowana bêdzie inwestycja po³o¿ony jest na dzia³ce nr 562/2 w obrêbie miasta Ustka, przy ul. Wróblewskiego 7, na terenie Szko³y Podstawowej nr 3 im. gen. M. Zaruskiego. Na terenie przeznaczonym pod budowê boiska jest zlokalizowana murowana wiata ¶mietnikowa, zadrzewienia wzd³u¿ ci±gów pieszo-jezdnych, skupiska krzewów w czê¶ci zachodniej, nawierzchnia terenu jest czê¶ciowo pokryta traw±, a czê¶ciowo gruntowa utwardzona szlak±. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. dokumentacji budowlanej w oparciu o Program funkcjonalno-u¿ytkowy (PFU), stanowi±cy za³±cznik nr 8 do SIWZ, zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego; 2.2. robót budowlanych zwi±zanych z budow± infrastruktury, w oparciu o sporz±dzon± przez Wykonawcê dokumentacjê budowlan±. 3. W ramach wykonania zakresu okre¶lonego w pkt. 3.2.1. SIWZ Wykonawca zobowi±zany bêdzie do: 3.1. wykonania ni¿ej wymienionych us³ug i opracowañ: 3.1.1. koncepcji zagospodarowania terenu - 2 warianty, 3.1.2. szczegó³owego harmonogramu rzeczowo-finansowego - 2 egz.; 3.1.3. inwentaryzacji stanu istniej±cego terenu obejmuj±cego zakres zadania - 4 egz., 3.1.4. dokumentacji geotechnicznej - 4 egz., 3.1.5. dokumentacji budowlanej pe³nobran¿owej, w tym: a) pe³nobran¿owych projektów budowlano-wykonawczych, po 4 egz. obejmuj±cych: ? zagospodarowania terenu: zbiorczy plan zagospodarowania terenu z uwzglêdnieniem boiska sportowego, ci±gów pieszo-rowerowego, elementów ma³ej architektury, ? bran¿ê architektoniczn±: rozwi±zania architektoniczne w zakresie nawierzchni boiska oraz elementów ma³ej architektury, ? bran¿ê konstrukcyjno-budowlan± w zakresie elementów wymagaj±cych rozwi±zañ konstrukcyjnych i nawierzchni ci±gów pieszo-rowerowych, ? bran¿ê elektryczn± w zakresie o¶wietlenia terenu boiska, ? bran¿e sanitarn± w zakresie odwodnienia terenu jako instalacja wewnêtrzna na terenie, je¿eli wymagaj± tego warunki, b) przedmiarów robót - po 2 egz., c) kosztorysów inwestorskich - po 2 egz., d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - po 4 egz., e) opracowania w formie elektronicznej nale¿y wykonaæ w formacie plików *.PDF oraz dodatkowo rysunki w formacie plików *.dxf i opracowania tekstowe w formacie plików *.doc. Opracowanie w formie elektronicznej nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu na no¶niku cyfrowym CD lub DVD - 1 egz. 3.2. przekazania dokumentacji bêd±cej przedmiotem zamówienia wraz z za³±czonym do niej pisemnym o¶wiadczeniem, ¿e jest wykonana zgodnie z umow± i Specyfikacj± istotnych warunków zamówienia, obowi±zuj±cymi normami, przepisami i zasadami sztuki projektowej oraz, ¿e jest kompletna, spójna i stanowiæ mo¿e podstawê do realizacji robót budowlanych; 3.3. uzyskania i dostarczenia Zamawiaj±cemu w formie operatu z orygina³ami dokumentów formalno-prawnych, tj.: opinii, uzgodnieñ, zgód i pozwoleñ i decyzji, w tym: decyzji zezwalaj±cej na budowê w postaci zale¿nej od obowi±zuj±cych przepisów, tj. ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowê, za¶wiadczeñ o braku sprzeciwu do zg³oszenia rozpoczêcia robót budowlanych; 3.4. opracowanie dokumentacji budowlanej zgodnie z przepisami art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych. Zabrania siê opisywania przedmiotu zamówienia na realizacjê robót w sposób, który móg³by utrudniaæ uczciw± konkurencjê, za pomoc± znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Opis przedmiotu robót budowlanych nale¿y sporz±dziæ z uwzglêdnieniem dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych; 3.5. umo¿liwienie Zamawiaj±cemu wgl±du do materia³ów dotycz±cych opracowania oraz wnoszenia uwag na ka¿dym etapie prac projektowych. Uwagi, uzupe³nienia, korekty lub wyja¶nienia dotycz±ce dokumentacji projektowej zg³oszone przez Zamawiaj±cego, Wykonawca uwzglêdni lub wykona nieodp³atnie w ramach zawartej umowy o zamówienie publiczne; 3.6. wykonania wymagaj±cej liczby egzemplarzy opracowañ. Wyszczególniona liczba egzemplarzy opracowañ dotyczy liczby opracowañ papierowych, jaka ma byæ przekazana Zamawiaj±cemu. Dodatkowe egzemplarze i komplety s³u¿±ce do uzyskania decyzji, uzgodnieñ, opinii itp. oraz koszt us³ug towarzysz±cych Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ w ilo¶ci niezbêdnej, wymaganej do ich uzyskania, a ich koszt musi uj±æ w cenie rycza³towej. 4. W ramach wykonania zakresu okre¶lonego w pkt. 3.2.2. SIWZ Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania nastêpuj±cych robót budowlanych wynikaj±cych z ustaleñ Programu funkcjonalno-u¿ytkowego oraz opracowanej dokumentacji budowlanej: 4.1. robót przygotowawczych (w tym m.in. robót: pomiarowych, ziemnych, wycinka drzew), 4.2. budowy boiska do pi³ki siatkowej o wym. 9x18m wraz z o¶wietleniem i monitoringiem (2 x lampa LED). W sk³ad boiska wchodz±: boisko do siatkówki i kosz do koszykówki wraz z wyposa¿eniem poszczególnych boisk w elementy tj. bramka do pi³ki no¿nej/rêcznej, kosz do gry w koszykówkê, sitaka do gry w siatkówkê, ci±gi komunikacyjne, ogrodzenie, pi³kochwyty, odwodnienie boiska. P³yta boiska o pow. 162m^2 i o wymiarach 18,0x9,0m wraz ze stref± ok. 2m w obrze¿ach betonowych 8x30x100cm na ³awie z oporem. Nawierzchnia zostanie wykonana jako bezspoinowa, wylewana z natryskiem EPDM na wcze¶niej przygotowanej podbudowie. Uwaga! Zastosowana nawierzchnia boisk musi posiadaæ przeprowadzone badania na zgodno¶æ z norm± PN-EN 14877 lub równowa¿n± lub posiadaæ aprobatê techniczn± ITB monta¿u elementów ma³ej architektury: urz±dzeñ zabawowych - sprê¿ynowiec windsurfing balans, sto³y do chiñczyka i warcab, urz±dzenia sportowe w tym sto³y do tenisa sto³owego, sto³y do pi³karzyków, ³awki, pojemniki na odpady, stojaki na rowery, tablice z regulaminem; 4.3. wszelkich robót, dostaw i us³ug towarzysz±cych, niezbêdne do prawid³owego zrealizowania przedmiotu zamówienia; 4.4. wykonanie robót odtworzeniowych i porz±dkowych; 4.5. zg³oszenie zakoñczenia robót i sporz±dzenie inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. 5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-u¿ytkowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8 SIWZ. 6. W zwi±zku z przeznaczeniem obiektu objêtego przedmiotem zamówienia do u¿ytku osób fizycznych opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 5 PZP, uwzglêdnia wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników. 7. Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z opisan± w pkt. 3.2. dokumentacj± budowlan±, obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz na ustalonych umow± warunkach. 8. Ca³o¶æ przedmiotu umowy obejmuje wszelkie roboty, dostawy i us³ugi towarzysz±ce, niezbêdne do prawid³owego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przed przyst±pieniem do robót powinien zapoznaæ siê z warunkami technicznymi, opiniami oraz uzgodnieniami projektowymi zawartymi w dokumentacji projektowej i realizowaæ roboty zgodnie z zawartymi w nich ustaleniami. 9. Wymagany, minimalny okres gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiêcy i zostanie okre¶lony zgodnie z ofert± wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialno¶æ za wady ca³ego przedmiotu umowy. 10. Wymagany okres rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiêcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 60 m-cy okres rêkojmi ulega przed³u¿eniu do up³ywu okresu gwarancji jako¶ci. 11. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wycinka drzew, karpin b) roboty ziemne, c) wykonanie instalacji odwadniaj±cej, d) budowa nawierzchni bezpiecznej, e) budowy o¶wietlenia terenu wraz z dostaw± i monta¿em monitoringu, f) budowy ogrodzenia, monta¿ pi³kochwytów i elementów sportowych boisk, g) monta¿ ma³ej architektury, Mieszcz± siê one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lono w za³±czniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 13. Informacje dodatkowe: 13.1. zastosowane materia³y przy realizacji przedmiotu zamówienia winny byæ nowe (nie u¿ywane), pochodz±ce z bie¿±cej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w opakowaniach pozwalaj±ce na bezpieczny transport, z podan± nazw± producenta; 13.2. w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie b±d¼ rozwi±zanie wskazuj±ce na konkretnego producenta w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy -zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp - wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych lub lepszych ni¿ wskazane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzaj±cych równowa¿no¶æ tych materia³ów lub urz±dzeñ; 13.3. zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych b±d¼ systemów odniesienia wskazanych bezpo¶rednio lub po¶rednio w opisie przedmiotu zamówienia; 13.4. zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktu lub us³ugi równowa¿nej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub us³ugê dostarczane przez konkretnego Wykonawcê; 13.5. zmiany rozwi±zañ okre¶lonych w pkt 3.13.2. - 3.13.4. SIWZ s± dopuszczalne tylko w przypadku zgody Zamawiaj±cego; 13.6. teren zagospodarowania terenu jest w pe³ni dostêpny dla osób niepe³nosprawnych. Doj¶cie i wej¶cie na teren pozbawione jest jakichkolwiek barier architektonicznych. 13.7. Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt sporz±dzi kompletn± dokumentacjê powykonawcz± w 2 egzemplarzach oraz przygotuje wszelkie dokumenty niezbêdne do zg³oszenia o zakoñczeniu robót.

II.5) G³ówny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-8
45233200-1
45212221-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 140
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy ustala nastêpuj±ce terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie us³ug, o których mowa w pkt. 3.3.1.1 - 3.3.1.2 SIWZ: w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, 2. wykonanie us³ug, o których mowa w pkt. 3.3.1.3 - 3.3.1.5 i pkt 3.3.3 SIWZ: w terminie 8 tygodni od dnia zatwierdzenia koncepcji przez Zamawiaj±cego, 3. wykonanie robót budowlanych o których mowa w pkt. 3.4 SIWZ: w terminie 10 tygodni od dnia otrzymania zgody na realizacjê robót budowlanych.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca: 1. wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmuj±ce budowê lub przebudowê boiska sportowego o nawierzchni z poliuretanu, o warto¶ci wykonanej roboty nie mniejszej ni¿ 150 000 z³ brutto ka¿da robota (roboty budowlane wykonane w ramach jednej umowy traktuje siê jako jedn± robotê); 2. wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia nastêpuj±ce osoby: a) projektanta w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278), legitymuj±cego siê do¶wiadczeniem w zaprojektowaniem budowy lub przebudowy minimum jednego boiska sportowego o nawierzchni z poliuretanu oraz co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym w zakresie projektowania; b) osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2017 r. poz. 1493) oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), legitymuj±c± siê minimum 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót bran¿y konstrukcyjno-budowlanej; c) jedna osoba mo¿e pe³niæ wiêcej ni¿ jedn± funkcjê okre¶lon± w lit. a)-b); d) Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do z³o¿enia odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.2. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis odno¶nie terminu stosuje siê.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 8.2.3. SIWZ, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ: 1.1. wykazu robót budowlanych, wskazanych w pkt. 8.2.3.1. SIWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ; 1.2. wykazu osób, wskazanych w pkt. 8.2.3.2. SIWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ; 1.2. o¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; 1.3. o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku dzia³ania Wykonawcy przez pe³nomocnika, nale¿y do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo w oryginale lub jego kopiê po¶wiadczon± notarialnie; 1.5. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o realizacjê zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, je¿eli dotyczy; 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotycz±cych kwoty, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy na skutek: a) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych, b) opó¼nienia w przekazaniu placu (terenu) budowy z winy Zamawiaj±cego, c) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego nie z winy Wykonawcy, na skutek sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; d) wyd³u¿aj±cych siê, ponad przewidziane przepisami, terminów wydania decyzji, uzgodnieñ, postanowieñ lub innych aktów administracyjnych maj±cych wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, niespowodowanych z winy Wykonawcy, e) konieczno¶ci zaspokojenia oczekiwañ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy, f) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ, niemo¿liwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia, g) wyst±pienia nieprzewidzianych prac archeologicznych, h) konieczno¶ci wprowadzenia zmian dokumentacji projektowej na uzasadniony wniosek Zamawiaj±cego, podyktowanych m.in. uzyskaniem oczekiwanego efektu u¿ytkowego, konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego, i) przestojów lub opó¼nieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego, - o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane, z uwzglêdnieniem okresów niezbêdnych do przesuniêcia terminu wykonania umowy, 1.2. ceny, na skutek: a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany ceny, przy czym cena netto jest sta³a, b) odst±pienia Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia w efekcie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ - wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obni¿eniu o warto¶æ robót, od realizacji których odst±piono, c) zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia w przypadku konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej, podyktowanych m.in. uzyskaniem oczekiwanego efektu u¿ytkowego, konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; 1.3. osoby pe³ni±cej funkcjê projektanta i/lub kierownika budowy, przy czym nowo wskazana osoba powinna spe³niaæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w pkt. 8.2.3.2 SIWZ i uzyskaæ akceptacjê Zamawiaj±cego; 1.4. sposobu spe³nienia ¶wiadczenia w przypadku konieczno¶ci zmian dokumentacji budowlanej, podyktowanych m.in. zwiêkszeniem bezpieczeñstwa wykonywanych robót, zapobie¿eniem powstania strat dla Zamawiaj±cego, uzyskaniem za³o¿onego efektu u¿ytkowego, wyst±pieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, uzyskaniem oczekiwanego efektu u¿ytkowego, konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego - o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia; 1.5. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, b±d¼ te¿ rezygnacji z tego podwykonawcy, z uwzglêdnieniem zasad okre¶lonych w pkt. 13.3. SIWZ. 2. Ka¿da zmiana umowy musi byæ dokonana na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.