eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKACH POW NFZ W GDAŃSKU PRZY UL. MARYNARKI POLSKIEJ 148

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Gdańsk: INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKACH POW NFZ W GDAŃSKU PRZY UL. MARYNARKI POLSKIEJ 148
Numer ogłoszenia: 51927 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22865 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Pomorski Oddział Wojewódzki, ul. Marynarki Polskiej 148, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7512500, faks 058 7512516.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INSTALACJA KLIMATYZACJI W BUDYNKACH POW NFZ W GDAŃSKU PRZY UL. MARYNARKI POLSKIEJ 148.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Zadanie 1 - wykonaniu instalacji klimatyzacji w budynku A Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, na terenie działki nr 347-3 obręb 58, przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku; Zadanie 2 - wykonaniu instalacji klimatyzacji w budynku B Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, na terenie działki nr 347-5 obręb 58, przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, na którą się składają: -projekt budowlany; -szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB); -przedmiar robót. 3)Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45310000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4)Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego. Wszystkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane 7 dni w tygodniu, z tym, że od poniedziałku do piątku prace wykonywane w godzinach od 7:00 do 16:00 wymagają szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, pylące czy hałaśliwe mogą być wykonywane wyłącznie po godzinie 16:00 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia porządku w pomieszczeniach umożliwiającego pracownikom i współpracownikom Zamawiającego przystąpienie do wykonywania obowiązków służbowych od godziny 7:00 dnia następnego. W sobotę i niedzielę prace pylące oraz hałaśliwe mogą być wykonywane w godzinach od 6:00 do 22:00. Zamawiający wymaga ponadto, by Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przygotował Harmonogram Robót uwzględniający powyższe uwarunkowania i na bieżąco informował Zamawiającego o jego realizacji, który uwzględni kolejność pomieszczeń, w których wykonywane będą prace. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 5)Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji oraz rękojmi na wszystkie zamontowane urządzenia i wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres pięciu (5) lat, liczony od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego. 6)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w okresie gwarancji konserwacji urządzeń w ilości wymaganej przez producenta urządzeń, nie mniej niż dwa (2) razy w roku, w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy. 7)Usługi gwarancyjne będą świadczone według następujących zasad: w przypadku awarii sprzętu czas reakcji serwisowej, rozumianej jako przyjazd zespołu serwisowego na miejsce awarii, wynosi do 24 godzin od momentu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia drogą e-mailową lub faksem, czas usunięcia awarii wynosi do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia drogą e-mailową lub faksem, a w przypadku awarii urządzeń, które wymagałyby wymiany na nowe, czas na naprawę wynosi do 10 dni roboczych. 8)Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte urządzenia i materiały do realizacji zamówienia posiadały atesty, aprobaty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej (dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych - Dz. U. z 2004 r, Nr 92, poz. 881 ze zm.). 9)Stosowanie elektronarzędzi na placu budowy wymaga spełnienia odpowiednich warunków w zakresie ochrony BHP i przeciwporażeniowej. 10)W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub urządzeń lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji załącznik nr 7 i 8 SIWZ. 11)Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć oświadczenie w sprawie parametrów technicznych oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem Nr 7 i 8 do SIWZ. 12)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego - p. Dariuszem Litwinko - Tel. 601-460-071 lub osobą przez niego wskazaną.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TERMIKA Sp. z o.o., ul. Narwicka 8, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 760558,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 630990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 630990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 905845,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.