eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Budowa Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Wielka Wieś: Budowa Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś
Numer ogłoszenia: 519200 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388762 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia publicznego pod nazwą Budowa Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś w miejscowości Szyce Gmina Wielka Wieś 1. Zaplanowana Inwestycja jest zlokalizowana na działkach 97/17, 97/18 i 97/20 w miejscowości Szyce i obejmuje : - budowę Centrum Administracyjnego Gminy Wielka Wieś wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach jw. składającego się z budynku A Urzędu Gminy, Rady Gminy, Urzędu Stanu Cywilnego, Straży Gminnej, Gminnego Zakładu Komunalnego i Biblioteki Gminnej. oraz budynku B usługowo -handlowo-biurowego z wewnętrznymi instalacjami gazowymi, wod- kan, wentylacji, elektrycznymi i teletechnicznymi. Budynki są połączone ze sobą przewiązką. - budowę dróg wewnętrznych i miejsc postojowych - budowę placu wejściowego z elementami małej architektury : trzema pylonami z zegarem, herbem gminy i infoboxem, fontanną, ławkami - budowę chodników - przebudowę sieci gazowej, elektroenergetycznej i wod-kan - budowę przyłączy wod-kan i gazu - budowę kanalizacji deszczowej i zbiornika na wodę deszczową - rozbiórkę dwóch budynków 2. Stan istniejący Działki nr 97/17, 97/18 , 97/20 o powierzchni 1,6 ha są położone bezpośrednio przy drodze krajowej nr 94 - Kraków -Olkusz w gminie Wielka Wieś na granicy sołectwa Szyce i Modlnica. Teren opracowania od północy graniczy z zespołem hotelowo-restauracyjnym zlokalizowanym na działce nr 97/19, od wschodu - z drogą krajową nr 94 przebiegającą po działce 207/2 i 85/3, od południa- z domem jednorodzinnym na działce 34/2, a od wschodu - z polami na działce 97/13 i z działką 97/15. Na terenie działki nr 97/18 zlokalizowany jest istniejący, funkcjonujący budynek Ośrodka Pomocy Społecznej. Na działce 97/20 stoi parterowy budynek gospodarczy, oraz ruina - pozostałości niewielkiego budynku murowanego - oba są przeznaczone do rozbiórki. Teren lekko opada w kierunku wschodnim. Różnica pomiędzy najniższą (315,20 mnpm) a najwyższą (319,20 mnpm) rzędną wynosi ok. 4 m. Teren jest pokryty trawą oraz porośnięty drzewami i krzewami. Część z nich to starodrzew - o obwodach pni powyżej 130 cm. Przez działki przebiegają sieci uzbrojenia terenu, tj. napowietrzna sieć elektroenergetyczna NN, sieć gazowa g 65, sieć wodna d 80 oraz sieć kanalizacji sanitarnej d 300. 3. Parametry techniczne obiektów kubaturowych 3.1 Budynek A - powierzchnia zabudowy 1 149 m2 - powierzchnia dachu 1 269 m2 - powierzchnia całkowita nadziemia 2 360 m2 - powierzchnia całkowita poziom -1 746 m2 - powierzchni a całkowita razem 3 106 m2 - kubatura nadziemia 9 990 m3 - kubatura poziom -1 2 089 m3 - kubatura całkowita 12 079 m3 3.2 Budynek B - powierzchnia zabudowy 539 m2 - powierzchnia dachu 646 m2 - powierzchnia całkowita nadziemia 1 076 m2 - powierzchnia całkowita poziom -1 109 m2 - powierzchnia całkowita razem 1 185 m2 - kubatura nadziemia 4 551 m2 - kubatura poziom -1 305 m3 - kubatura całkowita 4 856 m3 3.3 Dane konstrukcyjno-budowlane Budynki należy zrealizować w technologii mieszanej - fundamenty żelbetowe wylewane na mokro. Ściany zewnętrzne nadziemia warstwowe z bloczków ceramicznych grubości 25 cm + izolacja termiczna ze styropianu samo gasnącego 12 cm + fasada z łamanego wapienia o gr. 12 cm murowanego na głęboką spoinę, w kondygnacji -1 żelbetowe z licem z cegły pełnej. Ściany wewnętrzne nadziemia bloczków ceramicznych z elementami żelbetowymi, w kondygnacji -1 żelbetowe. Stropy i stropodachy żelbetowe wylewane na mokro jako płyta krzyżowo zbrojona . Stropodachy niewentylowane, żelbetowe docieplane wełną mineralną + folia, wylewka spadkowa z pokryciem 2 x papa termozgrzewalna. Słupy żelbetowe, schody żelbetowe, dachy nad wejściami z drewna klejonego pokrytego szkłem bezpiecznym. Stolarka zewnętrzna - szklenie termoizolacyjne w ramach z drewna klejonego U= 1,1 W/m2K 3.4 Instalacje wewnętrzne Budynek A należy wyposażyć w komplet instalacji: - centralnego ogrzewania - wodno-kanalizacyjną - wentylacji z elementami klimatyzacji - gazową - elektroenergetyczną w tym: zasilanie zewnętrzne podstawowe, zasilanie zewnętrzne rezerwowe, pomiar zużycia energii elektrycznej, tablic rozdzielczych piętrowych, oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, zasilania komputerów, instalacje technologiczne, instalacja oddymiania klatek schodowych, instalacja odgromowa, ochrony od przepięć, połączeń wyrównawczych, ochrony przed porażeniem - niskoprądową w tym: strukturalna, SAP, antywłamaniowa, telewizji przemysłowej. Budynek B instalacje wewnętrzne należy wykonać: - w zakresie instalacji elektrycznych wykonano pełny projekt wykonawczy wewnętrznych instalacji elektrycznych, natomiast do realizacji, co znajduje odbicie w przedmiarach zmniejszono zakres przewidywanych robót w następujący sposób a. Rozdzielnia główna RGB , zasilanie , wlz - dostosowane do przewidzianych obciążeń sumarycznych pięter i odbiorów technologicznych b. Tablice rozdzielcze piętrowe TRB-1 i TRB-2 przystosowane do przewidzianych obciążeń sumarycznych pięter c. Tablice rozdzielcze technologiczne - przystosowane do zaprojektowanych odbiorów technologicznych d. Oświetlenie ogólne korytarze , w.c , pom. socjalne - ujęte w projekcie pomieszczenia pod wynajem - ujęte oprawy oświetleniowe w projekcie , usunięte z przedmiarów- realizować je będą Najemcy Obwody gniazd w części wspólnej tj.korytarze , w.c , pom. socjalne - ujęte w projekcie e. Instalacja strukturalna przyjęta główna szafa dystrybucyjna i jej zasilanie f Pozostałe instalacje - uziom fundamentowy, instalacja wyrównawcza, korytka kablowe, zasilanie instalacji technologicznych winda, wentylacji i klimatyzacji, ogrzewania pomieszczeń, ogrzewania wpustów dachowych, instalacja odgromowa - ujęte w projekcie i przeznaczone do realizacji. Instalacje sanitarne W przedmiarach i w zakresie projektów przyjęto następujący zakres wykonanych opracowań projektowych przewidzianych do realizacji a. w zakresie instalacji wentylacji pozostawiono tylko wentylatory wspomagające wentylacje grawitacyjną z niezbędnymi sięgaczami przewodów b. wyeliminowano centralny układ zasilania w wodę lodową oraz układ klimakonwektorów c. pozostawiono sposób rozwiązania schładzania pomieszczeń indywidualnie przez potencjalnych najemców d. w zakresie instalacji wody zimnej ciepłej i kanalizacji sanitarnej i deszczowej przewidziano ułożenie kanalizacji podposadzkowej pionów i całą kanalizacje deszczowa jak również rozprowadzenie przewodów wodnych do przyborów. w sanitariatach ogólnych zabudowę przyborów. Nie ujęto podgrzewaczy cwu pojemnościowych. e. w zakresie kotłowni ujęto wykonanie całej technologii kotłowni z instalacją gazową jak również instalacji spalinowo powietrznej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania w projekcie ujęto wykonanie całej instalacji co łącznie z grzejnikami i rozprowadzeniem przewodów. W zakresie robót budowlano montażowych w bud. B przewiduje się wykonanie - całej konstrukcji budynku, wszystkich izolacji, pokryć, ścian i słupów nośnych, w tym elementów z betonu architektonicznego - kompletnego wykończenia budynku z zewnątrz, tj. wykonania elewacji kamiennej, przeszklenia hallu, dachu wejściowego, łącznika z budynkiem A, okien i wszystkich innych elementów elewacji i dachu - kompletnego wykończenia wewnątrz ( posadzki, ściany, sufity, balustrady) hallu, łącznika, części wspólnych (korytarzy i klatek schodowych), piwnicy, pomieszczeń sanitarnych ogólnodostępnych i pomieszczeń zapleczowo - gospodarczych w części wspólnej - dostawa i montaż windy Do wykonania przez Najemców przewiduje się: - ścianki wewnętrzne z płyt gk wyznaczających podziały wewnątrz lokali oraz podziały przestrzeni wspólnej przeznaczonej pod wynajem - posadzki i sufity pomieszczeń i przestrzeni wynajmowanych - malowanie ścian pomieszczeń i przestrzeni wynajmowanych 4. Zagospodarowanie terenu 4.1. Komunikacja. Centrum Administracyjne obsługiwane będzie przez dwa zjazdy z drogi krajowej DK 94 Kraków-Olkusz: przewidziany do przebudowy istniejący zjazd nr 1 oraz nowoprojektowany zjazd nr 2. Jezdnia na terenie Centrum jest zaprojektowana szerokości 5 m o nawierzchni z kostki drogowej szarej prostokątnej oraz z betonu asfaltowego. Miejsca postojowe o wymiarach 2,50 x 5,00 m w ilości 133 z kostki betonowej. Dojścia dla pieszych oraz place z kostki granitowej jasnoszarej ciętej o wymiarach 10 x 10 cm. 4.2 Mała architektura. Przewiduje się wykonanie następujących elementów zagospodarowania: Fontanna w formie granitowych rynien z dyszami ze stali nierdzewnej posadzce placu Zegar w formie wolnostojącego obelisku Ławki, stojak na rowery, kosze na śmieci, plac gospodarczy z wiatą śmietnikową, oświetlenie drogowe i parkowe 4.3 Zestawienie powierzchni zagospodarowania budynki - powierzchnia zabudowy 2.196 m2 w tym budynek A 1 149 m2 budynek B 539 m2 place i chodniki 2.986 m2 drogi 2.442 m2 parkingi 1.966 m2 zieleń 6.616 m2 5. Przed przystąpieniem do robót kubaturowych wykonawca winien wykonać roboty przygotowawcze w tym: - wycinkę krzewów i drzew kolidujących z zaplanowanymi robotami - wstępne ukształtowanie terenu - przebudowę sieci kanalizacyjnej O 300 mm na odcinku 22 mb. - przebudowę sieci wodociągowej O 160 mm na odcinku 364 mb. - przebudowę średnioprężnej sieci gazowe O 65 mm na DN 90 mm odcinku 124 mb. 6 Zaplanowana inwestycja znajduje się w obszarze występowania stanowiska archeologicznego ujętego w ewidencji stanowisk Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Wykonawca robót winien we własnym zakresie przeprowadzić wyprzedzające badania archeologiczne ( przed robotami zasadniczymi) na terenie przyszłej inwestycji. Koszt nadzoru archeologicznego oraz przeprowadzenie wyprzedzających badań archeologicznych należy ująć w cenie ofertowej. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla budynku A wraz z zagospodarowaniem terenu 8.Szczegółowy zakres robót jaki pozostaje do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa projekt budowlany i projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna oraz przedmiary robót wszystkich branż, które jednak należy traktować wyłącznie jako materiały pomocnicze do określenia przedmiotu zamówienia. Przedmiary te nie mogą stanowić podstawy do wyceny, bowiem każdy z oferentów jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z projektami oraz innymi uwarunkowaniami i na podstawie tak uzyskanej wiedzy opracować własny przedmiar stanowiący podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 8.W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie objęte zakresem przedmiotowym zamówienia i nie ujęte w przedmiarach robót, a których konieczność wykonania wyniknęła z dokumentacji, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe lub znacznie utrudnione. 9.Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, specyfikacje techniczne, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy. 10.Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że użyte przez wykonawcę materiały będą odpowiadać normom jakościowym wymaganym przez odpowiednie w tym względzie przepisy oraz zapewniać standard narzucony w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 11.Wytyczne do sporządzenia kosztorysu ofertowego: - realizacja robót odbywać się będzie wyłącznie z materiałów dostarczanych przez wykonawcę. - Integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest część opisowa do projektu wykonawczego składająca się z opisu technicznego, warunków technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych. - Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.23.00 - Rekultywacja gleby 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15655113,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17641238,43

  • Oferta z najniższą ceną: 17641238,43 / Oferta z najwyższą ceną: 24464640,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.