eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych w Biurze Wystaw Artystycznych w Tarnowie w 2014 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Tarnów: Usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych w Biurze Wystaw Artystycznych w Tarnowie w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 519138 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie , ul. Słowackiego 1, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6888820, faks 14 6888820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bwa.tarnow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony fizycznej mienia i osób oraz monitoringu elektronicznego i serwisowania systemów alarmowych w Biurze Wystaw Artystycznych w Tarnowie w 2014 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie usługi ochrony fizycznej przez jednoosobowy posterunek w siedzibie Biura Wystaw Artystycznych w Tarnowie tj.:ul. Słowackiego 1, 33-100 Tarnów UWAGA: Bezpośrednia ochrona fizyczna, wykonywana będzie całodobowo w dni powszednie i dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta, co daje łącznie 24 godziny ochrony na dobę. 2.Wykonanie usługi całodobowego monitorowania sygnałów elektronicznych systemów alarmowych w następujących obiektach Biura Wystaw Artystycznych w Tarnowie: a) Pałacyk Strzelecki: ul. Słowackiego 1, 33-100 Tarnów b) Wystawa stała Kolekcji Małopolskiej Fundacji Muzeum Sztuki Współczesnej znajdująca się w budynku Dworca PKP w Tarnowie (powierzchnia ekspozycji wystawy: 96,80 m2, powierzchnia magazynowa: 51,97m2) : Pl. Dworcowy 4, 33-100 Tarnów UWAGA 1: Wykonawca musi dysponować całodobowym stanowiskiem zdalnego monitorowania elektronicznych systemów alarmowych do którego podłączy sygnały alarmowe z obiektów wymienionych w punkcie 2. i zapewni interwencję w przypadku pojawienia się alarmu adekwatną do zagrożenia, w tym interwencję zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego w terminie nie dłuższym niż 5 minut. UWAGA 2: koszt podłączenia torów monitorowania systemów sygnalizacji Zamawiającego do stanowiska monitorowania Wykonawcy należy wliczyć w cenę usługi monitorowania. 3.Wykonanie usługi serwisowania systemów alarmowych w następujących obiektach: a)Pałacyk Strzelecki: ul. Słowackiego 1, 33-100 Tarnów b)Wystawa stała Kolekcji Małopolskiej Fundacji Muzeum Sztuki Współczesnej znajdująca się w budynku Dworca PKP w Tarnowie (powierzchnia ekspozycji wystawy: 96,80 m2, powierzchnia magazynowa: 51,97m2) : Pl. Dworcowy 4, 33-100 Tarnów UWAGA: Serwisowanie zabezpieczeń elektronicznych należy przeprowadzać nie rzadziej niż raz na 3 miesiące. Wszystkie prace związane z przeglądami, modernizacją i konserwacją zabezpieczeń elektronicznych dokumentuje się w formie książki przeglądów. 4.Ochrona imprez masowych i wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Zamawiającego. 5.Usługę będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać według obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z póź. zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia; Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - pkt III.4.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca wykonał, bądź w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innego podmiotu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków) - wiedzy i doświadczeniu: a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dowodów musi wynikać, że usługi zrealizowane przez ten podmiot są wykonywane należycie, b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - pkt III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia tj. wykaże nie mniej niż 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Wykonawca wykaże, że posiada własne zmotoryzowane grupy interwencyjne, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - pkt III.4.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia tj. wykaże nie mniej niż 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - pkt III.4.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone, w pkt. III.4.1. 3.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4.W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2, do oferty należy załączyć stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty. 5.Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)nieistotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - zmiana taka jest dopuszczalna w momencie jej zawierania i w każdym momencie trwania umowy, aneksem lub oświadczeniem Zamawiającego; b) zmiana osób wskazanych w ofercie, upoważnionych do świadczenia w imieniu Wykonawcy usług będących przedmiotem zamówienia - zmiana dopuszczalna jest przed i po zawarciu umowy i po wykazaniu przez Wykonawcę, iż nowy personel spełnia wymogi Zamawiającego (zgodnie z SIWZ); oceny spełniania wymogów Zamawiającego w zakresie kwalifikacji pracowników Wykonawcy dokonuje pracownik Zamawiającego, ewentualna zmiana wprowadzona będzie aneksem do umowy; c) zmiana stawki VAT, jeżeli zmiana ta będzie wynikała ze zmian przepisów prawa, w takim przypadku do rozliczeń stała zostanie podana przez Wykonawcę stawka netto i odpowiednio do zmiany stawki VAT zostanie wyliczona wartość brutto, zmiana taka może spowodować zmianę wartości umowy i będzie wprowadzona aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.galeria.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/ w zakładce Tablica ogłoszeń
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Słowackiego 1, sekretariat (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Słowackiego 1, sekretariat (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.