eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ów › "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego", polegaj±ca na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samochodowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-05-29



Og³oszenie nr 519060-N-2017 z dnia 2017-05-29 r.

Powiat Namys³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu: "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego", polegaj±ca na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samochodowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego" w ramach projektu "Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Pó³nocnego Województwa Opolskiego" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej: III Gospodarka niskoemisyjna, Poddzia³anie: 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020, Cel tematyczny: 4 Wspieranie przej¶cia na gospodarkê niskoemisyjn± we wszystkich sektorach, Priorytet inwestycyjny: 4e Promowanie strategii niskoemisyjnych dla wszystkich rodzajów terytoriów, w szczególno¶ci dla obszarów miejskich, w tym wspieranie zrównowa¿onej multimodalnej mobilno¶ci miejskiej i dzia³añ adaptacyjnych maj±cych oddzia³ywanie ³agodz±ce na zmiany klimatu. Projekt wspó³finansowany przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Namys³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolno¶ci  , 46100   Namys³ów, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (URL): www.namyslow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.namyslow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.namyslow.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów, Wydzia³ Inwestycji, Zamówieñ Publicznych i Mienia Powiatu, pok. nr 210


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego", polegaj±ca na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samochodowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi.
Numer referencyjny: IZM.I.272.31.2017.MA
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia : "Realizacja strategii niskoemisyjnej na obszarze Powiatu Namys³owskiego" w ramach projektu "Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Pó³nocnego Województwa Opolskiego" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej: III Gospodarka niskoemisyjna, Poddzia³anie: 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 - 2020. Konkurs nr RPOP.03.01.01-IZ.00-16-001/16. 2. Inwestycja opisana w pkt. 1 polega na wyprowadzeniu indywidualnego ruchu samochodowego z miasta Namys³owa poprzez zaprojektowanie i wybudowanie infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego wraz z miejscami postojowymi. 3. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie programem funkcjonalno-u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik do SIWZ, specyfikacj± istotnych warunków zamówienia opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz wytycznymi do dzia³ania okre¶lonego w pkt. 1, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Wykonanie czynno¶ci i opracowañ przygotowawczych do sporz±dzenia dokumentacji projektowej: 1) aktualna mapa do celów projektowych, 2) koncepcja techniczna. 2.2. Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie: 1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbêdnym zakresie (nale¿y przyj±æ min. 3 odwierty badawcze na ka¿dy kilometr), 2) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowi±zuj±cej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z pó¼n. zmianami) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowê lub zg³oszenia oraz uzyskaniem wszystkich niezbêdnych zgód, uzgodnieñ, wytycznych, opinii, 3) operaty wodnoprawne dla przej¶æ nad rzekami i rowami, 4) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowiæ bêd± uszczegó³owienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna byæ opracowana z uwzglêdnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak równie¿ szczegó³owych wytycznych Zamawiaj±cego. Dokumentacja bêdzie przygotowana z podzia³em co najmniej na bran¿e: * projekt zagospodarowania terenu, * projekt drogowy, * inne projekty, które podczas ustaleñ z Zamawiaj±cym uznane zostan± za niezbêdne do prawid³owego wykonania zadania w tym projekty uwzglêdniaj±ce przebudowê pozosta³ych obiektów i sieci koliduj±cych. 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 6) przedmiary robót, 7) plan Bezpieczeñstwa i Ochrony Zdrowia, 8) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, 9) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, oraz dokumenty porealizacyjne obejmuj±ce: 10) dokumentacjê powykonawcz± z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 11) geodezyjny operat powykonawczy, 12) protoko³y sprawdzeñ i badañ, 13) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie/zg³oszenie zakoñczenia robót przez Zamawiaj±cego. 2.3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) Prace rozbiórkowe: ? rozbiórka istniej±cych nawierzchni, ? usuniêcie drzew, krzewów i pozosta³ej koliduj±cej zieleni, ? usuniêcie i przebudowa koliduj±cych instalacji, ? usuniêcie warstwy humusu, wywóz humusu i jego tymczasowe sk³adowanie. 2) Roboty ziemne i odwodnieniowe. 3) Usuniecie kolizji. 4) Roboty drogowe: ? wykonanie nowej nawierzchni dróg wzd³u¿, których przebiegaj± ¶cie¿ki rowerowe (na ca³ej d³ugo¶ci i szeroko¶ci), ? wykonanie podbudowy, ? wykonanie nawierzchni, ? wykonanie obrze¿y i krawê¿ników, ? wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, ? wykonanie miejsc postojowych dla rowerzystów wyposa¿onych m.in. w wiatê, stojaki na rowery, ³awkê, kosz na ¶mieci), ? wykonanie robót towarzysz±cych, ? wykonanie pozosta³ych robót: * uporz±dkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, humusowanie i realizacja zieleni), * wszystkie inne niezbêdne elementy (np. tablice informacyjne, elementy BRD). 2.4. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 5. Kody i nazwy wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): G³ówny kod CPV: 45233162-2 Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych. Dodatkowe kody CPV: 31523200-0 Trwa³e znaki informacyjne. 34928472-7 Oznakowanie. 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci. 39113600-3 £awki. 39151100-6 Stojaki. 44112100-9 Wiaty. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê. 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne. 45111213-4 Roboty w zakresie oczyszczania terenu. 45111250-5 Badanie gruntu. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45233124-4 Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych. 45233140-2 Roboty drogowe. 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych. 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 45233221-4 Malowanie nawierzchni. 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania. 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej. 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych. 45233292-2 Instalowanie urz±dzeñ ochronnych. 45233293-9 Instalowanie mebli ulicznych. 71220000-6 Us³ugi projektowania architektonicznego. 71240000-2 Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania. 71245000-7 Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje. 71250000-5 Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe. 71320000-7 Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania. 6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ - Program Funkcjonalno-U¿ytkowy. 3. Kontroli Zamawiaj±cego w formie pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego, bêd± w szczególno¶ci poddane: a) rozwi±zania projektowe zawarte w projekcie budowlanym ich zgodno¶æ z koncepcj± przedstawion± w programie funkcjonalno-u¿ytkowym; b) projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - w aspekcie ich zgodno¶æ z programem funkcjonalno-u¿ytkowym, wymaganiami Zamawiaj±cego oraz warunkami umowy. 7. Nie dopuszcza siê wykonywania jakichkolwiek robót na placu budowy bez wcze¶niejszego uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowê lub zg³oszenia oraz bez wcze¶niejszego wykonania prawid³owego, kompletnego oznakowania robót. Przedmiotowe oznakowanie nale¿y wykonaæ na podstawie opracowanej przez Wykonawcê, uzgodnionej i zatwierdzonej Tymczasowej Organizacji Ruchu. 8. Wykonawca zobowi±zany jest we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczyæ odpowiedni sprzêt i materia³y do wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Sk³adaj±cy oferty wykonawcy zobowi±zani s± do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowi±zuj±cymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mog± wp³ywaæ lub odnosiæ siê do dzia³añ podejmowanych w zwi±zku z przetargiem i w nastêpstwie podpisania umowy. 10. Wykonawcy s± odpowiedzialni za staranne zaznajomienie siê ze SIWZ wraz z jej dodatkami, w tym równie¿ przedmiarem robót, dokumentacj± techniczno-budowlan±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporz±dzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotycz±cych poszczególnych warunków i obowi±zków, które mog± w jakikolwiek sposób oddzia³ywaæ na sumê czy istotê oferty lub na wykonanie robót. 11. Wykonawcy s± odpowiedzialni za staranne zaznajomienie siê ze SIWZ wraz z jej za³±cznikami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporz±dzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotycz±cych poszczególnych warunków i obowi±zków, które mog± w jakikolwiek sposób oddzia³ywaæ na sumê czy istotê oferty lub na wykonywanie us³ug. 12. Wymagany przez Zamawiaj±cego min. okres gwarancji - 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 13. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 14. Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych. Oferty, które nie bêd± obejmowa³y wszystkich elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia zostan± odrzucone. 15. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 16. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 17. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie czê¶ci zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. 18. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 36b ustawy ¿±da podania przez Wykonawcê w formularzu oferty czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez któr± nale¿y rozumieæ umowê w formie pisemnej o charakterze odp³atnym, której przedmiotem s± dostawy lub us³ugi stanowi±ce czê¶æ zamówienia publicznego, zawart± pomiêdzy wybranym przez Zamawiaj±cego Wykonawc± a innym podmiotem (Podwykonawc±). 19. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca do wykonywania czynno¶ci okre¶lonych w przedmiocie niniejszego zamówienia zatrudnia³ osoby na podstawie umów o pracê, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przed³o¿enia przez Wykonawcê, umów o pracê z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 20. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które mo¿e wykonywaæ osoba pe³ni±ca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia osób na wy¿ej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powy¿szego wymaga siê, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu: pisemne o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcê lub Podwykonawcê przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli zgodno¶ci o¶wiadczeñ Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiaj±cemu wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonuj±cymi czynno¶ci przy zamówieniu. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê pisemnego o¶wiadczenia (wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powy¿ej bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SIWZ projekcie umowy. 21. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywaæ zamówienia przy udziale podwykonawców, nale¿y wpisaæ w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformu³owanie. Je¿eli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wype³niony Zamawiaj±cy uzna, i¿ zamówienie zostanie wykonane si³ami w³asnymi, bez udzia³u podwykonawcy. 22. Informacja o mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 23. Miejsce realizacji zamówienia: teren dzia³ania Wykonawcy oraz drogi powiatowe: 1) DP 1101 O Namys³ów - Przeczów; 2) DP 1103 O Namys³ów - granica województwa dolno¶l±skiego Syców; 3) DP 1102 O Namys³ów - Smogorzów; 4) DP 1114 O Kamienna - Rychnów; 5) DP 1116 O Kamienna - £±czany i DP 1117 O Namys³ów - Ziemie³owice; 6) DP 1125 O Pielgrzymowice - Namys³ów i DP 1124 O - DP1125 O - Jakubowice.

II.5) G³ówny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31523200-0
34928472-7
34928480-6
39113600-3
39151100-6
44112100-9
45100000-8
45111000-8
45111200-0
45111213-4
45111250-5
45111291-4
45112000-5
45233120-6
45233124-4
45233140-2
45233142-6
45233161-5
45233220-7
45233221-4
45233222-1
45233223-8
45233290-8
45233292-2
45233293-9
71220000-6
71240000-2
71245000-7
71250000-5
71320000-7
45113000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Ewentualne udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z jego przedmiotem i uwzglêdnione przy obliczaniu warto¶ci.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-09-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ zamówienie w terminie: do 30.09.2018 r., z czego: -Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi pozwoleniami do dnia: 15.11.2017 r. -Wykonanie pozosta³ych prac i robót budowlanych do dnia: 30.09.2018 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
Informacje dodatkowe Wpis do w³a¶ciwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana zgodnie z formu³± "spe³nia - nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna w wysoko¶ci co najmniej: 3 000 000,00 z³otych.
Informacje dodatkowe Posiadane przez Wykonawcê OC musi obejmowaæ ochron± ubezpieczeniow± równie¿ podwykonawców, którzy realizuj± przedmiot zamówienia. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana zgodnie z formu³± "spe³nia - nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci drogowej. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana zgodnie z formu³± "spe³nia - nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty oraz na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± stosownych dowodów potwierdzaj±cych spe³nianie warunku: o Odpowiednich umów, i/lub o Odpowiednich o¶wiadczeñ, i/lub o Zobowi±zañ podwykonawców, i/lub o Zobowi±zañ innych podmiotów do udostepnienia potencja³u tych podmiotów. - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, 1 robotê podobn± do przedmiotu zamówienia (odpowiadaj±c± rodzajem i charakterem) o warto¶ci min. 2.000.000,00 z³. brutto w ramach jednego zamówienia. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana zgodnie z formu³± "spe³nia - nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu wykonawcy stanowi±cym za³±cznik do formularza oferty.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Imiona i nazwiska osób, okre¶lonych w pierwszym warunku "Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa", a wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób powinny byæ zawarte w dowodach potwierdzaj±cych spe³nianie tego warunku: o Odpowiednich umowach, i/lub o Odpowiednich o¶wiadczeniach, i/lub o Zobowi±zaniach podwykonawców, i/lub o Zobowi±zaniach innych podmiotów do udostepnienia potencja³u tych podmiotów.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn±: co najmniej 3 000 000,00 z³otych. 2. Wype³niony i podpisany wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, wg za³±cznika Nr 7 do SIWZ. 3. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebno¶ci kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wg za³±cznika Nr 8 do SIWZ. 4. Wype³niony i podpisany wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg za³±cznika Nr 9 do SIWZ. 5. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 6. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 7. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. O¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. 9. O¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od wykonawcy sk³adaj±cego ofertê: 1. Wype³niony i podpisany formularz oferty wg za³±cznika Nr 1 do SIWZ. 2. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie wykonawcy wg za³±cznika Nr 1.1 do SIWZ. 3. Wype³niony i podpisany kosztorys ofertowy wg za³±cznika Nr 1.2 do SIWZ. 4. Wype³nione i podpisane zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy pzp, wg za³±cznika Nr 1.3 do SIWZ i/lub podpisane odpowiednie umowy, i/lub podpisane odpowiednie o¶wiadczenia, i/lub podpisane zobowi±zania podwykonawców. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Pe³nomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, posiadaj±ce zakres i podpisane przez osoby reprezentuj±ce wykonawcê. UWAGA: 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.1. SIWZ - sk³adaj± wraz z ofert± wszyscy Wykonawcy zainteresowani udzia³em w postêpowaniu - dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ aktualne na dzieñ z³o¿enia oferty. 2. O¶wiadczenie wykonawcy wskazane w formularzu oferty musi byæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa wy¿ej w pkt. 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej w pkt. 2. 5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa wy¿ej w pkt. 2, o¶wiadczenie jest niekompletne, zawiera b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega³a odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej: 1. O¶wiadczenie wymagane od Wykonawcy, który z³o¿y³ ofertê - przekazane Zamawiaj±cemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert. 2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w niniejszym postêpowaniu wg za³±cznika nr 4 do SIWZ oraz w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dokumenty lub informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu. UWAGA: Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.2. SIWZ - sk³adaj±, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie www.namyslow.pl informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy z³o¿yli oferty, z wyj±tkiem przypadku, gdy w postêpowaniu z³o¿ono tylko jedn± ofertê lub z³o¿ono tylko jedn± ofertê czê¶ciow± na dan± czê¶æ zamówienia. Dokumenty i o¶wiadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona: 10. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn±: co najmniej 3 000 000,00 z³otych. 11. Wype³niony i podpisany wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, wg za³±cznika Nr 7 do SIWZ. 12. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie na temat wielko¶ci ¶redniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebno¶ci kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wg za³±cznika Nr 8 do SIWZ. 13. Wype³niony i podpisany wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg za³±cznika Nr 9 do SIWZ. 14. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 15. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 16. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 17. O¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. 18. O¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). UWAGA: 1. Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w pkt 7.3. SIWZ - sk³ada Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w terminie wyznaczonym w wezwaniu - dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia. 2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów wymienionych w pkt 7.3. SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, sk³ada dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3 ppkt 7-9 SIWZ. 4. Z tre¶ci dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ postawione przez Zamawiaj±cego wymagania zosta³y spe³nione. 5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega³a odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez podmioty lub osoby spoza terytorium: 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje siê przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U poz. 1126). 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1) Zamiast dokumentu okre¶lonego w pkt. 7.3 ppkt. 5 i 6 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, odpowiednio, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Zamiast dokumentu okre¶lonego w pkt. 7.3 ppkt. 7 SIWZ sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa wy¿ej w pkt 2.1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Forma dokumentów i o¶wiadczeñ: 1. Zgodnie z obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U poz. 1126) dokumenty nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 2. Formularz oferty, o¶wiadczenia, dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 4. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 6. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 7. Pe³nomocnictwa zgodnie z dzia³em VI rozdzia³ II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z pó¼n. zmianami) musz± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium wynosi: 150.000,00 z³. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno zostaæ przelane lub wp³acone na konto Starostwa Powiatowego w Namys³owie w Banku Spó³dzielczym w Namys³owie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacj±: Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.31.2017.MA


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena90,00
Wyd³u¿enie gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W nastêpuj±cych przypadkach: 1. Zmiana terminu realizacji umowy: 1) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu przed³u¿aj±cej siê procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, 2) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu z³o¿enia odwo³ania, 3) je¿eli zmiana jest konieczna z przyczyn losowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê zamówienia w zak³adanym terminie, 4) je¿eli zmiana (przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia) jest konieczna z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych dla robót zwi±zanych z uk³adaniem nawierzchni, 5) je¿eli zmiana jest konieczna z powodu dzia³ania si³y wy¿szej tj. niezwyk³ych i nieprzewidzianych okoliczno¶ci niezale¿nych od strony, która siê na nie powo³uje i których konsekwencji mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci nie mo¿na by³o unikn±æ w szczególno¶ci niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych i klêsk ¿ywio³owych, katastrofy budowlanej uniemo¿liwiaj±cych terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 6) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji przetargowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.) uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 7) je¿eli wyst±pi± znacz±co odmienne od przyjêtych w dokumentacji przetargowej warunki terenowe w szczególno¶ci podziemne sieci, instalacje, urz±dzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp. uniemo¿liwiaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 8) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy, 9) je¿eli zmiany bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej lub technicznej, opó¼nienie w udostêpnieniu obiektu, konstrukcji lub innego elementu udostêpnianego przez Zamawiaj±cego, 10) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ dokonania zamiennych robót lub ich czê¶ci, wyst±pienia robót dodatkowych, od wykonania których uzale¿nione jest wykonanie zamówienia podstawowego - je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 11) je¿eli zmiany bêd± nastêpstwem dzia³ania podmiotów bêd±cych eksploatatorami infrastruktury, 12) je¿eli zmiany bêd± nastêpstwem dzia³ania organów s±dowych lub administracyjnych, w szczególno¶ci dotycz±cych: a) przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji , zezwoleñ itp., b) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, c) wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, d) konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu administracyjnego, którego konieczno¶ci nie przewidziano przy zawieraniu umowy, e) konieczno¶ci zaspokojenia roszczeñ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub nie mo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z w/w okoliczno¶ci wymienionych termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2. Zmiana sposobu wykonania umowy: 1) zmiany technologiczne wywo³ane w szczególno¶ci: a) niedostêpno¶ci± na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej spowodowan± zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ, b) pojawieniem siê na rynku nowych materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych /technologicznych ni¿ wskazane w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) wyst±pieniem znacz±co odmiennych od przyjêtych w dokumentacji przetargowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych , e) konieczno¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, f) konieczno¶ci± wykonania robót zamiennych w miejsce robót, które s± ujête w dokumentacji przetargowej, a okaza³y siê zbêdne i nie wp³ywaj± na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy, g) konieczno¶æ zmian technologicznych prowadz±cych do obni¿enia kosztów u¿ytkowania obiektu czy eksploatacji urz±dzeñ (przy niezmiennym wynagrodzeniu Wykonawcy), h) konieczno¶æ zmian technologicznych prowadz±cych do podniesienia wydajno¶ci urz±dzeñ, podniesienia bezpieczeñstwa, usprawnieñ w trakcie u¿ytkowania obiektu (przy niezmiennym wynagrodzeniu Wykonawcy), 2) zmiany zakresu: ? konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w miejsce robót, które s± ujête w ofercie, a okaza³y siê zbêdne i nie wp³ywaj± na pogorszenie wykonania przedmiotu umowy, ? rezygnacja z czê¶ci robót w sytuacji gdy nie zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych z jednoczesnym obni¿eniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót, 3) zmiany osób i podmiotów: a) konieczno¶æ zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym (na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy), b) konieczno¶æ zmiany podwykonawcy lub rezygnacja z udzia³u podwykonawcy albo konieczno¶æ wprowadzenia podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia (na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy wraz z o¶wiadczeniem podwykonawcy, który zostaje zmieniony lub zrezygnowano z jego us³ug o uregulowaniu wobec niego zobowi±zañ wynikaj±cych z realizowanej umowy), 4) zmiany w organizacji wykonania przedmiotu umowy: a) zmiana szczegó³owego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy lub zmiana innych ustaleñ dotycz±cych terminów spe³niania ¶wiadczeñ w ramach przedmiotu umowy, b) zmiana zasad dokonywania odbiorów robót budowlanych je¿eli nie zmniejszy to zasad bezpieczeñstwa i nie spowoduje zwiêkszenia kosztów odbiorów, które obci±¿a³yby Zamawiaj±cego, c) zmiana tre¶ci dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ braku informacji niezbêdnych Zamawiaj±cemu do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy. 3. Zmiany terminów i warunków p³atno¶ci: 1) bêd±ce nastêpstwem wszelkich zmian wprowadzanych przez strony do umowy, 2) bêd±ce nastêpstwem korzystnych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ zaproponowanych przez Wykonawcê, 3) konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek nieprzewidzianych wcze¶niej okoliczno¶ci lub inne zmiany bêd±ce nastêpstwem zmian umowy o dofinansowanie i wytycznych dotycz±cych realizacji zamówienia lub umowy kredytowej lub innych dokumentów okre¶laj±cych ¼ród³a finansowania zamówienia, 4. Pozosta³e zmiany: 1) rezygnacja z czê¶ci robót w sytuacji gdy nie zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych z jednoczesnym obni¿eniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obni¿enie lub podwy¿szenie wynagrodzenia jest mo¿liwe w wysoko¶ci odpowiadaj±cej zmianie podatku , 3) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ i ofert±, 4) konieczno¶æ zmiany i modyfikacji harmonogramu rzeczowo-finansowego na wniosek Zamawiaj±cego, instytucji finansuj±cej lub w okoliczno¶ciach, za które Wykonawca nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci, 5) zmiany dotycz±ce nazwy i siedziby wykonawcy, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy lub nastêpstwo prawne, 6) zmiany maj±ce na celu poprawê oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w umowie, 7) wyd³u¿enie okresu gwarancji o dowolny okres.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-06-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> .jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. SK£ADANIE OFERT: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie z opisem: DOK£ADNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJ¡CEGO DOK£ADNA NAZWA I ADRES WYKONAWCY " Oferta na przetarg - Zaprojektowanie i wybudowanie ¶cie¿ek pieszo-rowerowych" NIE OTWIERAÆ PRZED TERMIN OTWARCIA OFERT 2. OTWARCIE OFERT: W tym samym dniu, co sk³adanie ofert ale o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiaj±cego - pok. 211 Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Plac Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów. 3. Osobami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z wykonawcami s±: W zakresie procedury przetargowej: Maria Adamczyk tel. 77/ 410 36 95 wew. 209, Anna Kochmañska-Grzegorczyk tel. 77/ 410 36 95 wew. 210, fax 77/ 410 36 95 wew. 212 lub 77/ 410 39 22, Starostwo Powiatowe w Namys³owie, Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów, Wydzia³ Inwestycji, Zamówieñ Publicznych i Mienia Powiatu. W zakresie przedmiotu zamówienia: Krzysztof Holinej: tel. 77 410 36 95 wew. 220, Starostwo Powiatowe, Wydzia³ Dróg, Pl. Wolno¶ci 12A, 46-100 Namys³ów. 4. Zamawiaj±cy udziela informacji i przyjmuje wszelkie pisma w godzinach urzêdowania, to znaczy od 07:30 do 15:30 od poniedzia³ku do pi±tku.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.