eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Dowożenie dzieci z terenu gminy Andrespol do Gimnazjum w Wiśniowej Górze oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Łodzi i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w latach 2013-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Andrespol: Dowożenie dzieci z terenu gminy Andrespol do Gimnazjum w Wiśniowej Górze oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Łodzi i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 5188 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 486798 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Andrespol, ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132440, faks 042 2132434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci z terenu gminy Andrespol do Gimnazjum w Wiśniowej Górze oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Łodzi i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w latach 2013-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci z terenu gminy Andrespol do Gimnazjum w Wiśniowej Górze oraz do Zespołu Szkół Specjalnych w Łodzi i Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w latach 2013-2014. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę w latach 2013 - 2014 w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej, na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na: 3.1. dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu gminy Andrespol do Gimnazjum w Wiśniowej Górze, ul Tuszyńska 32, wraz z zapewnieniem im stosownej opieki w trakcie przejazdu: a) Opis trasy: Justynów - Janówka - Jordanów -Wiśniowa Góra - Jordanów - Janówka - Justynów odległość w km. - 13; ilość dzieci - ok 59; Miejsce zbiórki uczniów: ul Główna - Bedońska w sołectwie Janówka; godzina przyjazdu do szkoły: poniedziałek - czwartek: 8:15 piątek: 8:15 oraz 9:00 godziny odjazdu ze szkoły: poniedziałek, wtorek, czwartek: 14:50 środa: 13:50 oraz 14:50 piątek: 13:50 b) Opis trasy: Bedoń - Wiśniowa Góra - Bedoń odległość w km. - 12; ilość dzieci - ok 38; miejsce zbiórki uczniów: ul Mazowiecka - Sienkiewicza w sołectwie Nowy Bedoń i ul. Ogrodowa - Magdalenki w sołectwie Bedoń Przykościelny godzina przyjazdu do szkoły - do 8:15, godziny odjazdu ze szkoły godz. 14:50. 3.2. dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do Zespołu Szkół Specjalnych w Łodzi, ul Niciarniana 2a, wraz z zapewnieniem im stosownej opieki w trakcie przejazdu, a) Opis trasy: Andrespol ul. Rokicińska 126 - Łódź ul. Niciarniana 2 a - Andrespol ul. Rokicińska 126, odległość w km. - 26, ilość dzieci - ok 10 Miejsce zbiórki uczniów: parking przy budynku Urzędu Gminy ul. Rokicińska 126 godzina przyjazdu do szkoły - do 8:00 godziny odjazdu ze szkoły - 15:15. 3.3. dowożeniu i odwożeniu uczniów z upośledzeniem umysłowym z terenu gminy Andrespol do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8, wraz z zapewnieniem im stosownej opieki w trakcie przejazdu, a) Opis trasy: Andrespol - Bedoń - Jordanów - Janówka -Koluszki - Janówka - Jordanów - Bedoń - Andrespol, odległość -90 km Ilość dzieci - ok 5 godzina przyjazdu do szkoły 8:00; ( odjazd - parking przy budynku Urzędu Gmin ul. Rokicińska 126 godz. 6:45) godzina odjazdu ze szkoły 15:00 miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dziecka. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie, zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 10 - Wzór Umowy §16.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę podobnego rodzaju, polegającą na dowożeniu osób oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie odpowiednim taborem samochodowym, niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej zostanie uznane, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że posiada przypisane wymogami prawa obowiązkowe ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dla pojazdów przewidzianych do wykonywania zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI TRANSPORTOWE I ZAŁADOWCZE BUSS, Projektowana 6, 95-020 Andrespol, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 337932,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 301598,64

  • Oferta z najniższą ceną: 301598,64 / Oferta z najwyższą ceną: 448740,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.