Ogłoszenie z dnia 2005-10-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Czarnków: mechaniczne i ręczne oczyszczanie jezdni, parkingów i chodników ulic miejskich miasta Czarnkowa
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Czarnków, do kontaktów: Tadeusz Bielejewski, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552801, 2555604, fax 067 2552677, e-mail: inwestycje@czarnkow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: mechaniczne i ręczne oczyszczanie jezdni, parkingów i chodników ulic miejskich miasta Czarnkowa. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Drogi które należy oczyszczać co najmniej raz w tygodniu lub częściej w zależności od potrzeb - 108.600 m2, Drogi które należy oczyszczać dwa razy w miesiącu lub częściej w zależności od potrzeb 33.913 m2 . Drogi które należy oczyszczać raz w miesiącu lub częściej w zależności od potrzeb 50.800 m2. Parkingi 20.983 m2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Czarnków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: jak sekcja II.1.3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2009;
III.1) Wymagane wadium: 5.000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: 1)Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku ubiegania się o zamówienie wspólnie grupy wykonawców (np. konsorcjum) należy przedstawić umowę regulująca współpracę wykonawców oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: posiada doświadczenie zawodowe - poparte referencjami, potwierdzającymi, że zamówienia zostały zrealizowane z należytą starannością . Zamawiający z wykazu zrealizowanych zamówień, będzie brał pod uwagę tylko te, które zostały poparte pozytywnymi referencjami, zakresem i charakterem odpowiadają wielkości zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - należy przedłożyć informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 20.01.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.11.2005, godzina 10:30, Urzad Miasta Pl.Wolności 6, 64-700 Czarnków w sali konferencyjnej na I piętrze przy Sekretariacie Burmistrza.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Remont zabytkowego budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Białej - etap I
- Zakup i dostawa 48 szt. fabrycznie nowych urządzeń mobilnych typu smartfon dla Nadleśnictwa Sarbia.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1341P Gębice-Wyszyny - etap III"
- IGK.271.1.5.2024 - Modernizacja dachu na budynku oświatowym - Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czarnkowskiej - Rządowy Program Odbudowy Zabytków
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
- Utrzymanie czystości i porzadku na terenie miasta Nowego Sącza.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.