eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony na usługi odśnieżania terenów zewnętrznych należących do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w sezonie zimowym 2013/2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Łódź: Przetarg nieograniczony na usługi odśnieżania terenów zewnętrznych należących do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w sezonie zimowym 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 518742 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 478894 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi odśnieżania terenów zewnętrznych należących do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w sezonie zimowym 2013/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowych, przez siedem dni w tygodniu, usług odśnieżania terenów zewnętrznych tzn. dróg wewnętrznych, parkingów, chodników, należących do Komendy Wojewódzkiej Policji i Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, w sezonie zimowym 2013/2014. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ Wzorze umowy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu telefonicznym przez pracowników Zamawiającego, wskazanych w załączniku. Wykonawca zobowiązany jest do: a)świadczenia usług w tzw. ruchu ciągłym tzn. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, b)posiadania, w okresie świadczenia usługi, sprawnego, włączonego telefonu komórkowego, którego numer zostanie podany do wiadomości Zamawiającego, c)stawienie się na wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 1 godzina, d)zapewnienia sprzętu specjalistycznego i pojazdów w ilości oraz rodzaju gwarantującym należyte wykonanie usługi, e)odśnieżania uzgodnionego terenu przy pomocy traktora z pługiem i posypywarką lub innego odpowiedniego do powierzchni sprzętu, a także likwidowania śliskości poprzez posypywanie piaskiem i solą, adekwatnie do warunków, f)dążenia do uzyskania efektu tzw. czarnego asfaltu, g)przestrzegania wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, h)wykonywania usług w sposób nie powodujący szkód w tym zagrożenia bezpieczeństwa oraz gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego wykonywania usługi przez Wykonawcę lub podwykonawcę nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie tej własności, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność Zamawiającego lub innego podmiotu. i)składowania zwałowania nagromadzonego śniegu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na obszarze odśnieżanym, j)każdorazowego potwierdzenia wykonania usługi u Dyżurnego danego obiektu, na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego, stanowiącego załącznik 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: usług odśnieżania terenów zewnętrznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-DRO-BUD Marek Olesiak, Sanie 25, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12253,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13233,76

  • Oferta z najniższą ceną: 13233,76 / Oferta z najwyższą ceną: 13233,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: usługi odśnieżania terenów zewnętrznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-DRO-BUD Marek Olesiak, Sanie 25, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18551,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20035,23

  • Oferta z najniższą ceną: 20035,23 / Oferta z najwyższą ceną: 20035,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: usługi odśnieżania terenów zewnętrznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-DRO-BUD Marek Olesiak, Sanie 25, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37005,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39966,40

  • Oferta z najniższą ceną: 39966,40 / Oferta z najwyższą ceną: 39966,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: usługi odśnieżania terenów zewnętrznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU LEN-BUD Krystian Lenarczyk, ul. Rewolucji 1905 r. 28/57, 90-207 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53811,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58116,08

  • Oferta z najniższą ceną: 58116,08 / Oferta z najwyższą ceną: 58116,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.