Ogłoszenie nr 518730-N-2020 z dnia 2020-03-02 r.
Urząd Gminy: Dostawy w ramach projektów: "Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd- etap 2" i "Eko turysta w Gminie Gietrzwałd"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
51074296500000, ul.
ul. Olsztyńska
2
,
11-036
Gietrzwałd, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48 89 5241900, e-mail
inwestycje@gietrzwald.pl, faks
+48 89 6500324.
Adres strony internetowej (URL): http://gietrzwald.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://gietrzwald.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://gietrzwald.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na poniższy adres.
Adres:
ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy w ramach projektów: "Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd- etap 2" i "Eko turysta w Gminie Gietrzwałd"
Numer referencyjny:
ZP.271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część NR 1 zamówienia: - dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych wraz z przyłączeniem do sieci w ramach realizacji zadania pn.: "Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd-etap 2 ". Część Nr 2 zamówienia: - dostawa, montaż, konfiguracja systemu monitoringu, szkolenie pracowników z obsługi systemu w ramach realizacji zadania pn.: "Eko turysta w Gminie Gietrzwałd" Opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części Nr 1: 2. Część Nr 1 zamówienia realizowana będzie w pięciu lokalizacjach: 1) Teren hydroforni w Biesalu, dz. nr 64/3 obr. Podlejki (instalacja fotowoltaiczna wolnostojąca); 2) Przedszkole w Biesalu, dz. nr 265 obr. Biesal (dach) 3) Szkoła Podstawowa w Sząbruku, dz. nr 249/1, 250, 251, 252/6 obr. Sząbruk (instalacja fotowoltaiczna wolnostojąca) 4) Teren hydroforni w Gietrzwałdzie, dz. nr 252/1 obr. Woryty (instalacja fotowoltaiczna wolnostojąca) 5) Teren hydroforni w Sząbruku, dz. nr 172/95 obr. Sząbruk (instalacja fotowoltaiczna wolnostojąca); Przedmiot zamówienia stanowiący tę część obejmuje: Ad. 1) A) Dostawę i: - montaż modułów monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej (stelażu), 90 sztuki o mocy 330 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 29,700 kW. Wymiar jednego to ok. 1002x1694 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i instalację uziemiającą. Ad. 2) A) Dostawę i: - montaż modułów monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych na dachu skośnym pokrytym dachówką, 60 sztuk o mocy 330 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 19,800 Kw. Wymiar jednego panelu to ok. 1002x1694 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. Z dokonanych pomiarów powinno wynikać, iż zamontowana instalacja zapewnia uzyskanie wskaźników określonych w umowie dofinansowania projektu. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i odgromową. Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych napraw w budynku związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ad. 3) A) Dostawę i: - montaż modułów monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej (stelażu), 82 sztuk o mocy 330 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 27,060 Kw. Wymiar jednego panelu to ok. 1002x1694 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. Z dokonanych pomiarów powinno wynikać, iż zamontowana instalacja zapewnia uzyskanie wskaźników określonych w umowie dofinansowania projektu. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i odgromową. Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych napraw w budynku związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ad. 4) A) Dostawę i: - montaż modułów monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej (stelażu), 120 sztuk o mocy 330 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 39,600 Kw. Wymiar jednego panelu to ok. 1002x1694 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. Z dokonanych pomiarów powinno wynikać, iż zamontowana instalacja zapewnia uzyskanie wskaźników określonych w umowie dofinansowania projektu. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i odgromową. Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych napraw w budynku związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ad. 5) A) Dostawę i: - montaż modułów monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej (stelażu), 120 sztuk o mocy 330 W (każdy); Moc łączna zainstalowanych paneli 39,600 Kw. Wymiar jednego panelu to ok. 1002x1694 mm. - montaż inwertera/ów z funkcją magazynowania danych poprzez Wifi; - montaż zabezpieczeń; - montaż instalacji przewodów AC; - montaż instalacji przewodów DC; - montaż zasilania elektrycznego. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu pomocy i wziąć udział w dokonaniu próbnych pomiarów mocy wykonanej instalacji. Z dokonanych pomiarów powinno wynikać, iż zamontowana instalacja zapewnia uzyskanie wskaźników określonych w umowie dofinansowania projektu. B) zaprogramowanie i uruchomienie układu inwertera; C) szkolenie użytkownika z zakresu obsługi instalacji; D) złożenie pełnej dokumentacji w celu przyłączenia instalacji ON-GRID do OSD. Montaż musi uwzględniać instalację przeciwporażeniową oraz ochronę przeciwprzepięciową i odgromową. Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych napraw w budynku związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. W zakres Części nr 1 przedmiotu zamówienia wchodzi również: 1) dostawa materiałów, urządzeń oraz oprogramowania, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania instalacji PV. 2) dostawa certyfikatów i dokumentów potwierdzających zgodność produktów i materiałów z aktualnymi przepisami prawa i normami. 3) dostawa instrukcji montażowych wydanych przez producentów urządzeń i systemów montażowych wybranych do realizacji Zamówienia. 4) przedłożenie Flashtestów wszystkich dostarczonych modułów fotowoltaicznych. 5) Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem konstrukcji wsporczej lub montażu na połaci dachowej wraz z przekopami w celu doprowadzenia do zasilania. 6) dostarczenie Zamawiającemu aplikacji mobilnej monitorującej wszystkie powstałe instalacje fotowoltaiczne - aplikacja powinna umożliwiać Zamawiającemu kontrolę nad wskaźnikiem rezultatu określonym w projekcie - wydrukowanie raportu n. t. wyprodukowanej energii w poszczególnych okresach kontrolnych. Koszty kart GSM (i ich abonamentów) do przekaźników danych oraz urządzeń do przesyłania danych poniesie Zamawiający. 7) Wykonawca zobowiązany jest zastosować technologię zabezpieczającą dane z Inwertera tak aby w przypadku ewentualnej awarii Zamawiający był w stanie odzyskać dane niezbędne do określenia wskaźników rezultatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ i załącznikach do niej. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący Części Nr 2: Część II zamówienia: - Realizowana w ramach projektu: "Eko turysta w Gminie Gietrzwałd", Nr umowy o dofinansowanie projektu: RPWM.05.03.00-28-0006/18 - 01. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020. - Zakres Części Nr 2 przedmiotu zamówienia: dostawa, montaż, konfiguracja systemu monitoringu, szkolenie pracowników z obsługi systemu. CELEM MONTAŻU MONITORINGU BĘDZIE MIERZENIE WSKAŹNIKA REZULTATU PROJEKTU tj. Przewidywana liczba osób korzystających ze ścieżek rowerowych i/lub szlaków turystycznych objętych projektem- odczyt z kamer monitoringu- pomiar w okresie - maj 2020- maj 2025. Zaproponowany system musi posiadać funkcjonalność liczenia osób poruszających się na szlakach turystycznych Gminy Gietrzwałd. Montaż sytemu w centrum Gietrzwałdu, na zewnątrz budynku. System monitoringu powinien umożliwić Zamawiającemu na generowanie raportów w wersji elektronicznej nt. liczby osób korzystających ze ścieżek rowerowych i/lub szlaków przez okres co najmniej 5 lat od daty zamontowania urządzenia. (Zamawiający wymaga funkcjonalności umożliwiającej sporządzanie raportów dla różnych okresów np. raportu rocznego) Wymagania co do zakresu przedmiotu dostawy: W skład zestawu do monitoringu wchodzi minimum: - KAMERA- 1 szt.: Specyfikacja techniczna: Kamera oparta na przetworniku obrazu najwyższej jakości uzyskując rozdzielczość 3 MPX. Parametry kamery powinny umożliwić rozpoznanie wielu szczegółów oraz identyfikację osób. Urządzenie wyposażone w obiektyw 2,8 mm, umożliwiające szeroki kąt widzenia kamery w celu skutecznego nadzoru. Wbudowany reflektor podczerwieni o zasięgu do 10m zapewniający widoczność również w całkowitej ciemności umożliwiający obserwację w nocy. - REJESTRATOR - 1 szt.: Specyfikacja techniczna: - Dekodowanie: 2 kanały @ 8Mpx lub 4 kanały @ 2Mpx - obsługiwana rozdzielczość: 12 Mpx (4K) - rozdzielczość nagrywania: 3840x2160 (8Mpx) - DYSK TWARDY - 1 szt. o pojemności 4 TB - ZASILACZ DOPUSZKOWY- 1 szt. Gwarancja na dostawę i montaż zestawu minimum 36 miesięcy. Dostawa, montaż, konfiguracja sprzętu: Gietrzwałd, ul. Olsztyńska. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracownika/ów/ osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi monitoringu. Zapisane powyżej parametry są wymaganiami minimalnymi, których oczekuje Zamawiający. Wykonawcy mogą zaproponować sprzęt o parametrach nie gorszych od podanych w SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
- Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku; (dotyczy obu części zamówienia)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); - dotyczy Części Nr 1
- Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku - dotyczy Części Nr 2
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
"Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia:
1) dla realizacji dostaw i montażu - wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) 1 zadania polegającego na dostawie i montażu instalacji PV o łącznej mocy zainstalowanych paneli co najmniej 90 kW. - dotyczy Części Nr 1
- Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku - dotyczy Części Nr 2
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty (Dotyczy jedynie Części Nr 1): 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego należy złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) dot. monokrystalicznego modułu fotowoltaicznego a) kartę katalogową wydaną przez producenta modułu w języku polskim b) certyfikat zgodności z normą PN-EN 61215 lub PN-EN 61730 c) deklaracja zgodności z dyrektywą 2014/35/UE (deklaracja zgodności lub informacja może być ujęta w karcie katalogowej producenta) 2) dot. inwertera (falownika) a) kartę katalogową wydaną przez producenta w języku polskim; b) potwierdzenie posiadania przez oferowany inwerter deklaracji zgodności z dyrektywą 2014/35/UE (deklaracja zgodności lub informacja ujęta w karcie katalogowej producenta); - zgodnie z wymogami ogólnego stosowania wynikającymi z Rozporządzenia Komisji (UE) 2016/631 - NC RfG / general application requirements resulting from the Commission Regulation (EU) 2016/631 - NC RfG. - normą PN-EN 50549-1:2019 / standard EN 50549-1:2019 c) potwierdzenie posiadania przez oferowany inwerter deklaracji zgodności z dyrektywą 2014/30/UE (deklaracja zgodności lub informacja ujęta w karcie katalogowej producenta); d) dokument potwierdzający zgodność z normą PN-EN 50438:2014-02. Wymagania dla instalacji mikrogeneracyjnych przeznaczonych do równoległego przyłączania do publicznych sieci dystrybucyjnych niskiego napięcia e) dokument potwierdzający zgodność z normą PN-EN 61000-3-11. 3) dot. Systemu montażowego a) kartę katalogową wydaną przez producenta konstrukcji w języku polskim b) dokument potwierdzający zgodność systemu montażowego z normą: - PN-EN 1991-1-3:2005 - PN-EN 1991-1-4:2008 c) dokument potwierdzający zgodność systemu montażowego z dyrektywą unijną 2001/95/WE w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów lub krajowa ocena zgodności ITB znak B 4) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), 5) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane - propozycję wzoru wykazu wykonanych dostaw, Zamawiający zamieścił w BIP jako załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ, 6) dowody (referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane) określające, czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 5) zostały wykonane należycie, Dotyczy Części Nr 1.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Dotyczy Części Nr 1:
1. Przystępując do niniejszego postępowania:
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);
Dotyczy Części Nr 2:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców składających ofertę na Część Nr 2.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający zamieścił jako załącznik do SIWZ wzory umów.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. - dotyczy Części Nr 1 Wykonawca składający ofertę na wykonanie Części Nr 2 nie będzie zobowiązany wnosić zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Odnośnie Części Nr 1: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany: 1) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany, np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia; 2) wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 2 ust 1 wzoru umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena netto pozostaje bez zmian; 3) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego przez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmiany formy prawnej. Warunki zmian: 1. pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego wraz z uzasadnieniem (np. prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac), 2. zgoda obu stron umowy, 3. sporządzenie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Odnośnie Części Nr 2: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany: 1) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany, np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia; 2) wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 4 ust 1 wzoru umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena netto pozostaje bez zmian; 3) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego przez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmiany formy prawnej. 4) zmiana nr rachunku bankowego. 2. Warunki zmian: 1) pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego wraz z uzasadnieniem (np. prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac), 2) zgoda obu stron umowy, 3) sporządzenie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-11, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawy w ramach projektu: "Inwestycje w OZE w Gminie Gietrzwałd- etap 2" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09331200-0, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Wydłużony okres gwarancji na inwerter | 20,00 |
Czas usunięcia awarii (wad) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa w ramach projektu:Eko turysta w Gminie Gietrzwałd |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34971000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Józefów.
- Budowa wiat parkingowych typu Carport wraz z instalacją fotowoltaiczną o mocy 47,97kW
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Przytułach Starych o mocy 50 kWp
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Remont dachów w Zespole Szkół nr 1 w Błoniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.