eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Białystok: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 518672 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432334 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Warszawska 18, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7412952, 74 12 908, faks 085 7412541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku i środków opatrunkowych w miarę zgłaszanych potrzeb do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na pięć części na asortyment określony jak niżej: Część Nr 1 - drobny sprzęt jednorazowego użytku wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część Nr 2 - drobny sprzęt jednorazowego użytku laboratoryjny wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część Nr 3 - system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część Nr 4 - środki opatrunkowe wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część Nr 5 - bezpieczny system rozpuszczania i podawania cytostatyków wg załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega prawo do składania zapotrzebowań w miarę potrzeb na ilość i rodzaj asortymentu wymienioną w załącznikach do SIWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia, ilości, wymagany standard oraz parametry techniczne są zawarte w załącznikach nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6 do SIWZ (formularze cenowe)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.00 - Cewniki 33.19.25.00 - Probówki 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: drobny sprzęt jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIALMED Sp. z o. o., ul. Marii Konopnickiej 11 A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88444,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90513,80

  • Oferta z najniższą ceną: 90513,80 / Oferta z najwyższą ceną: 90513,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: drobny sprzęt jednorazowego użytku laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLAB PRODUCTS Sp. z o. o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6308,82

  • Oferta z najniższą ceną: 6308,82 / Oferta z najwyższą ceną: 7733,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo- Handlowy PROLAB Tadeusz Borowski, ul. Wincentego Rzymowskiego 43/3, 15-349 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21838,60

  • Oferta z najniższą ceną: 21838,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22610,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: środki opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o. o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23148,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21740,64

  • Oferta z najniższą ceną: 21740,64 / Oferta z najwyższą ceną: 24483,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: bezpieczny system rozpuszczania i podawania cytostatyków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICART HEALTHCARE Sp. z o. o., ul. Poleczki 21, 02-822 Warszawa, ul. Poleczki 21, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21346,91

  • Oferta z najniższą ceną: 18136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21346,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.