eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Warszawa: Zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów
Numer ogłoszenia: 51864 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i montaż płotków (wygrodzeń trawników) na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów. Planowana ilość płotków (wygrodzeń trawników): 1225 mb Opis techniczny 1.Elementy wygradzające w postaci płotka do zieleńców powinny składać się z : a)słupków stalowych ocynkowanych o wysokości (nad powierzchnią ziemi) 40 cm, przekroju min.60 mm, grubości ścianki min. 2 mm, pokrytych lakierem proszkowym w kolorze czarnym. Każdy słupek musi być zakończony kulką pustą tłoczoną o przekroju min. 60 mm, poniżej której należy przykleić pasek z folii odblaskowej; jednej poprzeczki wykonanej z rury stalowej ocynkowanej o przekroju min. 38 mm, grubości ścianki min. 2 mm, pokrytej lakierem proszkowym w kolorze czarnym. b)Poprzeczka powinna być zabezpieczone przed wysuwaniem się ze słupka poprzez nitowanie. 2.Zamontowanie słupków polegać będzie na zabetonowaniu słupków na mokro w gruncie na głębokość 40 cm (w ilości min. 0,004 m3 betonu klasy B30) 3.Odległość między słupkami wynosi min. 1,5 m. Dodatkowo przy poziomie ziemi słupki powinny być zabezpieczone rozetką maskującą z blachy tłoczonej. Uwaga Słupek ze zwieńczeniem powinien stanowić nierozerwalną całość. Niedopuszczalne jest umocowanie zwieńczenia ze słupkiem za pomocą taśm, nitów itp. Zakres prac obejmuje: -dostawę poszczególnych elementów płotka do zieleńców - wg opisu technicznego jw. oraz opisu na załączonym rysunku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. -wyznaczenie z udziałem przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego miejsc w terenie, na których będą montowane wygrodzenia -przygotowanie terenów do montażu słupków (tj. usunięcie wszystkich odpadów kolidujących z wykonaniem prac m.in. kamienie, szkło, metal, gruz i inne odpady pobudowane); -montaż i fundamentowanie słupków; -montaż poprzeczek; Uwaga Dla wygrodzeń montowanych na pasach zieleni wzdłuż dróg gminnych, powinna być zachowana minimalna odległość 0,5 m od skrajni drogowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : 1)Załącznik nr 1 do SIWZ / nr 1 do wzoru umowy - Opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia 2)Załącznik nr 2 do SIWZ - Rysunek płotka 3)Załącznik nr 4 do SIWZ / nr 2 do wzoru umowy - Formularz cenowy 4)Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór umowy Termin wykonania zamówienia i gwarancja. Termin realizacji ustala się od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2014 r. lub do wyczerpania środków finansowych (przed terminem zakończenia umowy) wskazanych w § 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca udzieli co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na zamontowane elementy wygrodzeń (tj. słupki i poprzeczki) oraz fundamentowanie słupków, licząc od daty protokolarnego odbioru robót. Istotne postanowienia umowy, w tym kary umowne zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.83.10 - Ogrodzenia ochronne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 20 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostarczeniu oraz zamontowaniu minimum 600 mb metalowych płotków wygrodzeń trawników. UWAGA! 1 Za wykonane co najmniej jedno zamówienie polegające na dostarczeniu oraz zamontowaniu minimum 600 mb metalowych płotków wygrodzeń trawników Zamawiający uzna takie zamówienie które Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i którego przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0 zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia oraz dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) UWAGA! Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są: a)poświadczenie b)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszej uwadze. UWAGA! III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu,- innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany); b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. doradztwo, podwykonawstwo, itp.); c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: -Zmiany kadry, tj. osób które będą nadzorowały realizację zamówienia, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy. -Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z powodu zdarzeń tj. rozwiązanie umowy łączącej go z podwykonawcą, jego likwidacja , nienależyta staranność stwierdzona przez zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanego w pkt 7.2. SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 13:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA POK. NR 530, V PIĘTRO..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.