Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Rybnik: Usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzewostanu oraz wykonania nasadzeń zastępczych na terenach placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania:
zad. 1: Wycinka wraz z karczowaniem lub frezowaniem oraz pielęgnacja drzew.
zad. 2: Wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów.
Numer ogłoszenia: 51856 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzewostanu oraz wykonania nasadzeń zastępczych na terenach placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1: Wycinka wraz z karczowaniem lub frezowaniem oraz pielęgnacja drzew. zad. 2: Wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wycinki i pielęgnacji drzewostanu oraz wykonania nasadzeń zastępczych na terenach placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zad. 1: Wycinka wraz z karczowaniem lub frezowaniem oraz pielęgnacja drzew. Zakres robót w ramach wycinki: - obcięcie gałęzi, konarów i pni / wycięcie krzewów, - odkopanie i usunięcie korzeni bądź frezowanie karpiny na głębokość co najmniej 0,3 m poniżej poziomu terenu, - zasypanie dołów dostarczoną ziemią, - wywóz urobku z miejsca wycinki, - uporządkowanie terenu. Zakres robót w ramach pielęgnacji: - przycięcie gałęzi i konarów, - wywóz urobku z miejsca wycinki, - uporządkowanie terenu. zad. 2: Wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów. Zakres robót w ramach nasadzeń drzew: - wyznaczenie miejsc sadzenia i wykopanie dołów, - posadzenie roślin, - podlanie, - zaprawienie dołów ziemią urodzajną, - palikowanie, - pielęgnacja nasadzeń, - wywóz i utylizacja gruntu z wykopów, - uporządkowanie terenu. Zakres robót w ramach nasadzeń krzewów: - zerwanie darni na całej powierzchni nasadzeń, - założenie agrowłókniny, - wyznaczenie miejsc sadzenia i wykopanie dołów, - posadzenie roślin, - podlanie, - zaprawienie dołów ziemią urodzajną, - korowanie całej nawierzchni nasadzeń warstwą grubości min. 5 cm, - pielęgnacja nasadzeń, - wywóz i utylizacja gruntu z darniowania i wykopów, - uporządkowanie terenu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: dla zadania 1: - co najmniej dwa zamówienia dotyczące wycinki drzew, każde o wartości minimum 40.000,00 zł brutto dla zadania 2: - co najmniej dwa zamówienia dotyczące nasadzeń materiału roślinnego, każde o wartości minimum 15.000,00 zł brutto W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usługi (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: zad. 1) i 2) do 30 listopada 2013 r. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie zleceń cząstkowych zarówno dla zad. 1 i 2. Termin realizacji zleceń cząstkowych wynosi 2 tygodnie od otrzymania zlecenia, obejmującego do 10 pozycji dotyczących wycinki lub pielęgnacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka wraz z karczowaniem lub frezowaniem oraz pielęgnacja drzew..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka wraz z karczowaniem lub frezowaniem oraz pielęgnacja drzew. Zakres robót w ramach wycinki: - obcięcie gałęzi, konarów i pni / wycięcie krzewów, - odkopanie i usunięcie korzeni bądź frezowanie karpiny na głębokość co najmniej 0,3 m poniżej poziomu terenu, - zasypanie dołów dostarczoną ziemią, - wywóz urobku z miejsca wycinki, - uporządkowanie terenu. Zakres robót w ramach pielęgnacji: - przycięcie gałęzi i konarów, - wywóz urobku z miejsca wycinki, - uporządkowanie terenu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Średnia współczynników korygujących - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń zastępczych drzew i krzewów. Zakres robót w ramach nasadzeń drzew: - wyznaczenie miejsc sadzenia i wykopanie dołów, - posadzenie roślin, - podlanie, - zaprawienie dołów ziemią urodzajną, - palikowanie, - pielęgnacja nasadzeń, - wywóz i utylizacja gruntu z wykopów, - uporządkowanie terenu. Zakres robót w ramach nasadzeń krzewów: - zerwanie darni na całej powierzchni nasadzeń, - założenie agrowłókniny, - wyznaczenie miejsc sadzenia i wykopanie dołów, - posadzenie roślin, - podlanie, - zaprawienie dołów ziemią urodzajną, - korowanie całej nawierzchni nasadzeń warstwą grubości min. 5 cm, - pielęgnacja nasadzeń, - wywóz i utylizacja gruntu z darniowania i wykopów, - uporządkowanie terenu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej - ul. Tekli Rapackiej w Borzęcinie Dużym
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.