eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Wyposażenie w meble, sprzęt i pomoce dydaktyczne dla Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach (2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Siemiatycze: Wyposażenie w meble, sprzęt i pomoce dydaktyczne dla Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach (2)
Numer ogłoszenia: 518472 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481098 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski w Siemiatyczach, Ul. 11 Listopada 24, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 21 57, faks 85 655 21 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w meble, sprzęt i pomoce dydaktyczne dla Żłobka Miejskiego w Siemiatyczach (2).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyposażenie w meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zestawienie mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych zawiera tabela stanowiąca załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowe informacje: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zestawienie mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych zawiera tabela stanowiąca załącznik nr 1a (Formularz cenowy) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowe informacje: 1) dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych - przedszkola / żłobka, 2) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, 3) meble dydaktyczne, stoliki i krzesła winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729-1/2007. Materiał do wyrobu mebli - płyta wiórowa laminowana o klasie higieniczności E 1 (zgodnej z normą PN-EN 14322), obrzeża mebli okleinowane PCV o gr. 2mm. Materiały i surowce użyte do wykonania mebli winny być wysokiej jakości i trwałości zgodnie z normami PN, Sanepidu i P.POŻ - potwierdzone stosownymi atestami i certyfikatami, a w przypadku zabawek i pomocy dydaktycznych oświadczeniami za zgodność z CE, 4) zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy, 5) Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 6) w przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu, 7) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą, 8) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru, 9) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie, 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego /bez uwag/ potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego, 11) Miejsce dostawy: Żłobek Miejski w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 24, 17-300 Siemiatycze 12) Dostawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczanego wyposażenia zgodnie z zamówieniem, 3.4. Wymogi dotyczące gwarancji dla przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z gwarancją producenta. Jeżeli gwarancja producenta jest krótsza niż wymagana przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej siwz, Wykonawca na pozostały okres udzieli gwarancji na zasadach określonych w pkt 16 niniejszej siwz w § 4 ust. 2-13. Wszelkie nazwy własne użyte przy opisie przedmiotu zamówienia mają charakter wzorcowy oraz służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości wymogów technicznych dla danych urządzeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp jest zobowiązany wykazać w treści składanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w siwz. Przez równoważność rozumie się, że oferowane produkty, urządzenia muszą posiadać, co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe. Wykonawca zgodnie z art. 30 ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 37.52.00.00 - Zabawki 38.65.21.00 - Projektory 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A.Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A., Graniczna 46, 90-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40261,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35585,37

  • Oferta z najniższą ceną: 35585,37 / Oferta z najwyższą ceną: 35585,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.