eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa czterech jednostek pływających hybrydowych do działań interwencyjno-pościgowych



Ogłoszenie z dnia 2006-01-27

POZYCJA 5183

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa czterech jednostek pływających hybrydowych do działań interwencyjno-pościgowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Morski Oddział Straży Granicznej, ul. Oliwska 35, 80-917 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 3433900, fax +48 58 3433135, 3433136, e-mail: zamowienia.morski@strazgraniczna.pl, www.morski.strazgraniczna.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa czterech jednostek pływających hybrydowych do działań interwencyjno-pościgowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech fabrycznie nowych szybkich jednostek pływających hybrydowych do działań interwencyjno-pościgowych. Jednostki pływające muszą posiadać co najmniej jednoprzedziałową niezatapialną konstrukcyjną i dzielność morską przystanie morza nie mniej niż 7 i sile wiatru nie mniejszą niż 17,2 m/s na akwenie Morza Bałtyckiego. Jednostki wykorzystane będą również do udziału w akcjach ratowniczych. Jednostki pływające muszą być tej samem konstrukcji i być zabudowane i wyposażone na podstawie jednej, zatwierdzonej przez towarzystwo klasyfikacyjne dokumentacji. Wykonawca musi wykazać, że eksploatowane są co najmniej 3 jednostki pływające oferowanego typu. Kadłub i nadbudówka muszą być ze stopu aluminium. Napęd muszą stanowić dwa stacjonarne silniki wysokoprężne. Załoga etatowa jednostki pływającej do 4 osób. Wymiary główne: długość całkowita: 15,0 - 24,0 m, zanurzenie konstrukcyjne do 1,5 m, zasięg pływania co najmniej 200 mil morskich. Jednostka pływająca musi osiągać prędkość nie mniejszą niż 32 węzłów w warunkach: stan morza nie mniejszy niż 2 i sile wiatru nie mniejszej niż 3,3 m/s, 75% zapasów, min. 8 osób, kompletne wyposażenie. Akwen prób zdawczo-odbiorczych - Bałtyk południowy. Jednostka pływająca musi być zbudowana zgodnie z przepisami Polskiego Rejestru Statków S.A. (PRS) i uzyskać klasę PRS: *m KM II Lm2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Sucharskiego 1, Gdańsk-Westerplatte, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.11.11.00 - Morskie statki patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.51.11.00 - Morskie statki patrolowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): NACE 35.11. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa czterech jednostek pływających hybrydowych do działań interwencyjno-pościgowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 10.05.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 130 000,00 złotych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający dopuszcza wystawianie faktur częściowych za zrealizowany etap budowy każdej kolejnej jednostki pływającej w następujących częściach i wysokościach: do 15% ceny jednostki pływającej - po prefabrykacji elementów kadłuba i położeniu stępki, do 25% ceny jednostki pływającej - po dostawie wyposażenia stałego i ruchomego, do 20% ceny jednostki pływającej - po zakończeniu budowy kadłuba jednostki pływającej, pozostała kwota - po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zapłata w ciągu 45 dni od otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna doświadczenie wykonawcy za wystarczające, jeżeli wykaże on, iż w ciągu ostatnich trzech lat (liczonych od dnia składania ofert) wykonał co najmniej dwie dostawy jednostek pływających o długości 15-30 metrów z napędem silnikowym 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową wykonawcy za wystarczającą, jeżeli wykaże on, iż posiada zdolność kredytową umożliwiającą uzyskanie kredytu przeznaczonego na zrealizowanie niniejszego zamówienia nie niższą niż 10 milionów złotych 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2), 4) i 5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty mają być zgodne z wymogami kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkanie nie ma organu wydającego powyższe dokumenty, to można je zastąpić np.: oświadczeniem wykonawcy w formie określonej poniżej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 3), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane od wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą być wystawione w terminach ważności dokumentów określonych odpowiednio w punktach 2) - 5). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (liczonych od dnia składania ofert) dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 243 - 239786 z dnia 19.12.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2004/S 162 - 140320 z dnia 20.08.2004, 2005/S 30 - 028944 z dnia 11.02.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% prędkość maksymalna - 10% funkcjonalność - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: sprawa 93/ZP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.03.2006, cena - 25 PLN + koszt przesłania (w zależności od miejsca). Warunki i sposób płatności: gotówką przy odbiorze, za pobraniem lub przelewem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.03.2006, godzina 11:30, Morski Oddział Straży Granicznej, ul Oliwska 35, Gdańsk, pok. 129.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: zamówienie nie jest zamówieniem powtarzającym się okresowo. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Instrument finansowy Schengen. Projekt na dostawę 4 jednostek pływających hybrydowych do działań interwencyjno-pościgowych - SCH/04.01.01.12. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.