Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Konin: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - lewobrzeżnego i prawobrzeżnego
Numer ogłoszenia: 518170 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - lewobrzeżnego i prawobrzeżnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - lewobrzeżnego i prawobrzeżnego. Zakres robót obejmuje : - montaż i demontaż słupków znaków drogowych, - poprawianie obróconych,wykrzywionych znaków i tablic informacyjnych prostowanie słupków do znaków, - montaż i demontaż znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, - malowanie oznakowania poziomego, - usuwanie oznakowania poziomego, - montaż i demontaż elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające polegały będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj: utrzymania oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - lewobrzeżnego i prawobrzeżnego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że posiada wiedzę doświadczenie w wykonywaniu robót objętych przedmiotem zamówienia wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum dwóch robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego na terenie miejskim o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda . Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 4.1. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: a) Samochodem dostawczym z przyczepą sygnalizacyjną z tablicą zamykającą U-26a lub U-26b z lampą ostrzegawczą zespoloną i kompletem oznakowania - minimum 1 szt. b) Malowarką automatyczną wyposażoną w pistolety natryskowe do farby i mikrokulek - minimum 1szt. c) Malowarką ręczną do malowania przejść dla pieszych, strzałek i symboli - minimum 1 szt. d) Sprzętem umożliwiającym mechaniczne starcie oznakowania istniejącego - śrutownica - minimum - 1 szt. e) Mechanicznym sprzętem do czyszczenia powierzchni malowanej z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń - minimum 1 szt. f) Sprzętem do transportu materiałów przeznaczonych do poziomego i pionowego znakowania dróg - minimum 1 szt. g) Podnośnikiem koszowym - minimum 1 szt. h) Zaporami drogowymi m.in. : U-20a; U-3c,d; U-20d; U-20b - minimum 10 szt. Uwaga : Wskazane ilości należy traktować jako minimalne dla każdej części. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 4.1. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia co najmniej : a)2 osobami z ukończonym szkoleniem w zakresie dawania poleceń i sygnałów uczestnikom ruchu drogowego - zgodnie z wymogami art. 6 ust. 3a Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ), b)4 osobami do wykonywania na bieżąco i w terminie poszczególnych czynności wymaganych przy należytym utrzymaniu oznakowania poziomego i pionowego objętego przedmiotem zamówienia na czas realizacji zamówienia. Uwaga ! W przypadku złożenia ofert na I i II część Zamawiający nie dopuszcza wskazania tych samych osób do realizacji zamówienia wymienionych w pkt. b. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów określonych w części III pkt. 4.1 W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów ( oryginał zobowiązania ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów w zakresie podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ ( 79,00 zł ) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 04.01.2013r.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego-Konin, plac Wolności 1, Wydz. Prawny i Zamówień Publicznych, pokój nr 303..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - lewobrzeżnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - lewobrzeżnego i prawobrzeżnego. Zakres robót obejmuje : - montaż i demontaż słupków znaków drogowych, - poprawianie obróconych,wykrzywionych znaków i tablic informacyjnych prostowanie słupków do znaków, - montaż i demontaż znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, - malowanie oznakowania poziomego, - usuwanie oznakowania poziomego, - montaż i demontaż elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - prawobrzeżnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie miasta Konina - lewobrzeżnego i prawobrzeżnego. Zakres robót obejmuje : - montaż i demontaż słupków znaków drogowych, - poprawianie obróconych,wykrzywionych znaków i tablic informacyjnych prostowanie słupków do znaków, - montaż i demontaż znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, - malowanie oznakowania poziomego, - usuwanie oznakowania poziomego, - montaż i demontaż elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa drutu stalowego do belowania odpadów dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Dostawa pieczywa świeżego, bułki tartej i wyrobów cukierniczych
- Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Kowalewek
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Remont mostu w miejscowości Niegosławice w km 14+252 nad rzeką Mierzawa na drodze wojewódzkiej nr 768
- Przebudowa drogi gminnej ul. 6 Sierpnia w miejscowości Słomin, gmina Raszyn
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.