Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-19
Zduńska Wola: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014
Numer ogłoszenia: 518150 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014 w tym: 1.Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych 2.Wykonanie remontów nawierzchni betonowych i ciągów pieszych 3.Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych i tłuczniowych 4.Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.70-2, 45.23.32.90-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp. Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia określa się w następujący sposób: 1.Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych 4000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiace 00/100); 2.Wykonanie remontów nawierzchni betonowych oraz ciągów pieszych 4000,00 zł(słownie złotych: cztery tysiace 00/100); 3.Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych i tłuczniowych 4000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiace 00/100); 4.Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego 4000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiace 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy którzy wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wartość wykonania robót dla każdej z części co najmniej 100 000 złotych) Przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione powyżej wykonane zostały należycie, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy którzy wykażą, że dysponują wraz z obsługą do realizacji zamówienia min. 1 szt. rozkładarka mas bit, 1szt. walec statyczny samojezdny 10-15t, 1 szt. walec gumowy 10-15t (dla zadania 1) 1 szt. koparko-ładowarka (dla zadania 2) 1 szt. walec statyczny samojezdny 10-15t, 1 szt. równiarka samojezdna (dla zadania 3) Do wykazu należy dołączyć informację o podstawie dysponowania osobami i sprzętem, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy którzy wykażą, że dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającej uprawnienia drogowe, która może sprawować samodzielne funkcje w budownictwie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, według formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium. Inne dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Podpisany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola ul. Złotnickiego 3, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 10:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Zduńska Wola ul.Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Wykonanie remontów nawierzchni betonowych oraz ciągów pieszych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Wykonanie remontów nawierzchni betonowych oraz ciągów pieszych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.24-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych i tłuczniowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Wykonanie remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych i tłuczniowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w latach 2013 i 2014. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.70-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa drogi nr 5297P Górzno - Gutów - Gałązki Małe - Gałązki Wielkie - Kotowiecko na odc. dł. ok. 7,2 km
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 na odcinku od km 56+700 (56+790) do km 57+515 (57+605) w m. Małkinia Górna, powiat ostrowski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 125/24
- Przebudowa dróg w centrum miasta Chełmży - ulice Rynek Bednarski, Rybaki
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI REMIEŃKIŃ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.