eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › budowa małego ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 2477P z ul. Szkolną w m. Robakowo gm. Kórnik (Przetarg nr 44/RB/2006)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-05

POZYCJA 51808

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koziegłowy: budowa małego ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 2477P z ul. Szkolną w m. Robakowo gm. Kórnik (Przetarg nr 44/RB/2006) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, do kontaktów: Staszak Dorota, ul. Piaskowa 1, 62-028 Koziegłowy, woj. wielkopolskie, tel. 061 8127090, fax 061 8127090, e-mail: office@zdpp.wokiss.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdpp.wokiss.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa małego ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 2477P z ul. Szkolną w m. Robakowo gm. Kórnik (Przetarg nr 44/RB/2006). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo wielkopolskie, powiat poznański, gmina: Kórnik , miejscowość: Robakowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2477P (ul. Poznańska ) z drogą gminną ( ul. Szkolna ) w miejscowości Robakowo gmina Kórnik 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W skład zamówienia wchodzi : - wycinka drzew - 28 szt. - rozbiórka: a) podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20cm - 1.228,0 m2;, b) nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową - 270,0 m2; - wykonanie wykopów - 1.508,8 m3; - wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC : a) śr.500 - 33,0 mb, b) śr.400 - 133,0 mb, c) śr.250 - 16,0 mb, śr.200 - 58,0 mb - wykonanie studni kanalizacyjnych : a) śr. 1000 - 6 kpl. , b) śr.1200 - 1 kpl. - wykonanie studzienek ściekowych śr. 500 - 8 kpl. - wykonanie instalacji wodociągowej z rur PE100 śr.125/7,4 - 81,0mb - przebudowa istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej : a) budowa kanalizacji kablowej - 36,0mb, b) budowa kabli ziemnych - 20,0 mb, c) budowa kabli w kanalizacji - 64,0 mb, d) zabezpieczenie istniejących kabli - 11,0 mb - usunięcie kolizji elektroenergetycznej : a) demontaż kabla 15kV - 275,0 mb, b) montaż kabla 15kV - 245,0 mb - wykonanie nasypów - 1.059,0 m3; - wykonanie podbudów : a) z kruszywa naturalnego - 548,0 m2;, b) z kruszywa łamanego - 2.895,0 m2;, c) z gruntu stabilizowanego cementem - 4.098,0 m2;, d) z chudego betonu - 438,0 m2;, e) z betonu asfaltowego - 2.336,0 m2; - wykonanie nawierzchni: a) z destruktu bitumicznego - 348,0 m2;, b) z kostki brukowej - 1.125,0 m2;,c) warstwa wiążąca -2.333,0 m2;, d) warstwa ścieralna-2.330,0 m2; - wykonanie oświetlenia drogowego : a) montaż masztu oświetleniowego 6 ram. 1szt., b) montaż słupów oświetleniowych 1 ram. - 6 szt., c) zasilanie na długości 325,0 mb - malowanie znaków poziomych - 221,0 m2 - montaż znaków pionowych -44 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości - 10.000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy w jakich wykonawca będzie mógł wnieść wadium zostaną określone w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - Prawo zamówień publicznych . W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : 1.pisemnego oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 - ustawy i spełnia wymagania art 22 ust 1 ustawy. 2. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 - \ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności\ - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , 1.1. pełnomocnictw dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie z opłaconą opłatą skarbową, 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 - \O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia\ - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia i może wykazać, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania wykonał minimum takie 3 roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: - koparka, - równiarka, - walec ogumiony, - skrapiarka lepiszcza, - układarka mas bitumicznych, - walce stalowe gładkie minimum 2 szt., - zagęszczarka płytowa 3. wykazu osób kierujących robotami- posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, będący członkami PIIB. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą: - dla punktu 1; 2a ppkt 1-4 i 2b ppkt 2-3 w III.2)- w Opisie warunków udziału w postępowaniu - spełnia/nie spełnia, dla punktu 2b ppkt 1 : a)jeden punkt otrzyma wykonawca, za każdą wykonaną zgodnie z przedmiotem zamówienia robotę budowlaną, maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów, b)dodatkowo wykonawca, za każdą inną wykonaną robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, remontem dróg otrzyma jeden punkt, maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów, Maksymalnie można otrzymać 20 punktów. W przypadku liczby wykonawców większej niż 20, zaproszeni do składania ofert zostaną wykonawcy, którzy otrzymali największą ilość punktów. Ponadto: 1.Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 2.Formularz Wniosku oraz pozostałe załączniki, muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3.Punktacja -wniosek wypełniający najwyższe wymagania określone dla kryteriów kwalifikacyjnych otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców zdobędzie tę samą ilość punktów decydować będzie ilość punktów otrzymanych kolejno w kryteriach: a), b) w tej kolejności. 4.Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większą niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi wykonawców, którzy otrzymali największą liczbę punktów. 5.Dokumenty nie wymagane nie będą przez zamawiającego rozpatrywane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy i spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, posiadający wpis , że zakres podmiotu działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia; 2.1 pełnomocnictwo/a dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie z opłaconą opłatą skarbową, 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Wykaz wykonywanych w okresie 5 lat minimum 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z treścią wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te, zostały wykonane należycie. W celu uzyskania maksymalnej liczby punktów można przedłożyć większą ilość dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. Maksymalna ilość dokumentów podlegająca ocenie - 10 sztuk. 6.1 W celu uzyskania maksymalnej liczby punktów Wykonawca może dostarczyć wykaz wykonywanych robót związanych z budową, przebudową, remontem dróg z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania z podaniem ilości, daty wykonania, nazwy odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót. Maksymalna ilość dokumentów podlegająca ocenie - 10 sztuk. 7.Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca Dysponuje co najmniej sprzętem: - koparka, - równiarka, - walec ogumiony, - skrapiarka lepiszcza, - układarka mas bitumicznych, - walce stalowe gładkie minimum 2 szt., - zagęszczarka płytowa 8. Wykaz imienny osób kierujących robotami, odpowiednio wykwalifikowanych: 1) Pracownik branży drogowej posiadający: - uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno-budowlane, - staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat. Dołączyć kserokopie uprawnień, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody. 2) Pracownik branży wodno - kanalizacyjnej: - uprawnienia w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej, - staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat. Dołączyć kserokopie uprawnień, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody. 3) Pracownik branży telekomunikacyjnej: - uprawnienia budowlane w telekomunikacji, - staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat. Dołączyć kserokopie uprawnień, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody. 4) Pracownik branży elektrycznej: - uprawnienia w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat. Dołączyć kserokopie uprawnień, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie będzie dostępna. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na konto zamawiającego: 45103012470000000007822001 ( z dopiskiem - opłata za SIWZ Przetarg nr 44/RB/2006)lub w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie zamieszcza się 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.