eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe Wielkie › REMONTY DRÓG NA TERENIE GMINY DĘBE WIELKIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-13

Dębe Wielkie: REMONTY DRÓG NA TERENIE GMINY DĘBE WIELKIE
Numer ogłoszenia: 51798 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębe Wielkie , ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 025 7564700, faks 025 7564734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.debewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG NA TERENIE GMINY DĘBE WIELKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty dróg na terenie Gminy Dębe Wielkie. Opis techniczny: A) remont ulicy Starzeńskiego i ulicy Leśnej w miejscowości Ruda oraz ulicy Piastowskiej w miejscowości Bykowizna. Przedmiotem inwestycji są roboty polegające na wyrównaniu nawierzchni drogi mieszanką mineralną asfaltową, średnio 100 kg/m2 oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno- asfaltowej gr 4 cm. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem: powierzchnia jezdni - 9295,0 m2, powierzchnia wyrównania - 9633,0 m2, Konstrukcja nawierzchni: warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S - 4 cm, wyrównanie z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W - średnio 100 kg/m2 (4 cm), istniejąca nawierzchnia mineralno asfaltowa. Zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi (zgodnie ze stanem istniejącym), systemem spadków podłużnych i poprzecznych na istniejące pobocza gruntowe jak i do istniejących rowów. B) modernizacja drogi w miejscowości Cyganka, gmina Dębe Wielkie. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie z betonu. Zakres prac obejmuje: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej z betonu; skropienie podbudowy betonowej asfaltem; ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych standard II - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm (mieszanka AC16W); skropienie nawierzchni warstwy wiążącej asfaltem; ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych standard II - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm (mieszanka AC11S); wykonanie poboczy jezdni o szerokości 2 x 0,50 m z kruszywa łamanego (grubość warstwy po uwałowaniu 8 cm). Ma to na celu uniknięcie zagrożeń w ruchu drogowym spowodowanym krawędzią asfaltu. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem: powierzchnia jezdni - 3 140 m2, powierzchnia pobocza z kruszywa łamanego - 590 m2. Zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi (zgodnie ze stanem istniejącym), systemem spadków podłużnych i poprzecznych na istniejące pobocza gruntowe jak i do istniejących rowów. C) remont drogi w miejscowości Ruda - część ulicy Leśnej i część ulicy Wspólnej. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie z betonu. Zakres prac obejmuje:mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej z betonu; skropienie podbudowy betonowej asfaltem; ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych standard II - warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm (mieszanka AC16W); skropienie nawierzchni warstwy wiążącej asfaltem; ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych standard II - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm (mieszanka AC11S); wykonanie poboczy jezdni o szerokości 2 x 0,50 m z kruszywa łamanego (grubość warstwy po uwałowaniu 8 cm). Ma to na celu uniknięcie zagrożeń w ruchu drogowym spowodowanym krawędzią asfaltu; regulacja zaworów wodociągowych do poziomu nowej nawierzchni. Zestawienie powierzchni objętych opracowaniem: powierzchnia jezdni - 2 890 m2, powierzchnia pobocza z kruszywa łamanego - 550 m2. Zakłada się powierzchniowe odwodnienie drogi (zgodnie ze stanem istniejącym), systemem spadków podłużnych i poprzecznych na istniejące pobocza gruntowe jak i do istniejących rowów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca będzie dysponował Kierownikiem robót, uprawnionych do kierowania robotami drogowymi odpowiednio w specjalności konstrukcyjno drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy,oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; b) Zmian korzystnych dla Zamawiającego (np. z powodu możliwości uzyskania dodatkowych środków pozabudżetowych), których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót; d) Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy; e) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT); f) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty; b) zmiany kierownika robót na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SIWZ - w uzasadnionym przypadku; c) innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa wyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębe Wielkie ul. Strażacka 3, 05-311 Debe Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębe Wielkie ul. Strażacka 3, 05-311 Debe Wielkie pokój 34, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych - Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Departament Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.