eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, komputerów przenośnych (laptopów) w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, gdzie zastosowano podział na zadania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Ropczyce: Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, komputerów przenośnych (laptopów) w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, gdzie zastosowano podział na zadania.
Numer ogłoszenia: 517984 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 498268 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych, komputerów przenośnych (laptopów) w ramach realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, gdzie zastosowano podział na zadania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy i materiałów dydaktycznych, komputerów przenośnych (laptopów) w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Ropczyce w ramach Projektu pt.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Ropczyce , nr WND-POKL.09.01.02-18-005-10 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zadanie 1 Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do realizowanego projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 39162100-6 - pomoce dydaktyczne; CPV: 39162000-5 - pomoce naukowe; CPV: 22110000-4 - drukowane książki, CPV:22830000-7 - zeszyty ćwiczeń; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, z wyszczególnieniem rodzaju i ilości asortymentu stanowiących przedmiot dostawy określa Załącznik nr 8 a do SIWZ. Zadanie 2 Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) do realizowanego projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny Słownik Zamówień: 30213100-6 - Komputery przenośne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 określa Załącznik nr 8 b do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załącznikach nr 8 a, 8 b do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane oraz mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 4. W przypadku wystąpienia w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych wskazujących na konkretnych producentów, należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający uzna za spełniające jego wymogi opisane w załącznikach nr 8 a, 8 b do SIWZ, taki produkt, którego równoważność będzie oznaczać zachowanie takich samych osiągnięć (cech funkcjonalnych) jak w przypadku produktu we wskazanej konfiguracji. W przypadku złożenia oferty równoważnej, wymaga się aby cechy proponowanego produktu były spełnione tak samo lub lepiej jak w przypadku rozwiązania opisanego w SIWZ. Wykonawca, składający ofertę na dostawę sprzętu, który jego zdaniem odpowiada cechom opisanym przez Zamawiającego przy użyciu nazw własnych, lub wskazujących na konkretnego producenta, musi udokumentować równoważność. Zamawiający nie ogranicza w tym względzie rodzaju dowodów przedstawionych przez Wykonawców w celu udokumentowania równoważności. 5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy oznaczają jedynie standard jakościowy a nie konkretny produkt. 6. Oferując produkty równoważne, Oferent oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów pomocy dydaktycznych oferowanych jako równoważne. 7. Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i być dostarczone przy dostawie. Przez użycie słowa oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, pochodzące od producenta danego sprzętu. 8. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, karty gwarancyjne i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Asortyment powinien być objęty gwarancją. 9. Zamawiający wymaga: 1) instalacji dostarczonego sprzętu komputerowego, 2) by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć 3 dni roboczych, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, lub e-mail; 3) w przypadku Sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony w pkt. 2) czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy, sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Dostarczony sprzęt winien być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 r. oraz musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Do oferty należy dołączyć opis dla wszystkich oferowanych urządzeń, potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego (Informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku, gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw.) Każdy opis musi być oznaczony numerem urządzenia, którego dotyczy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 22.11.00.00-4, 22.83.00.00-7, 30.21.31.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pt.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Ropczyce , nr WND-POKL.09.01.02-18-005-10 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych do realizowanego projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A 93-428 Łódź ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30626,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34427,79

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) do realizowanego projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH COMAX Computers UL. 3 - GO MAJA 4 39-100 ROPCZYCE, UL. 3 - GO MAJA 4 39-100 ROPCZYCE, 39-100 ROPCZYCE, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5938,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7335,96

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.